Appartement Charco del Conde

47 reviews over Appartement Charco del Conde in het Nederlands

simpel maar goed

carla,
20-10-2018

eenvoudig maar prima en schoon appartement, keuken goed en heel volledig. Geen fijne stoelen op balkon/ eettafel, en miste ook lekkere ligbedden bij zwembad. De ligging van complex is perfect. Restaurants op loopafstand. Kleine strand op loopafstand. Supermarkt naast appartementen. Eiland vonden wij geweldig. 3 dagen auto gehuurd en het eiland rond gereden. Erg mooie natuur. Verder niet veel te doen, wat wij prima vonden. Echt een vakantie om bij te komen, weinig toerisme, heerlijk weer, alles lekker relax. alleen hou wel rekening met de lange reis. We werden op terugreis om 8.00 uur opgehaald met bus, daarna naar boot. Wachten bij boot, varen, met bus naar hotel in Tenerife, koffers opbergen, 2 uur vermaken in Tenerife, weer door bus opgehaald naar vliegveld gebracht, wachten op vlucht 17.30 uur de lucht in 23.00 uur in Rotterdam! Achteraf hadden wij liever voor 10 dagen gekozen omdat je 2 dagen voor reizen af moet halen....

Voor ons ideale ligging: loopafstand van veel restaurantjes en verschillende stranden. Aan tamelijk rustige weg.

Elke dag werd kamer schoongemaakt en handdoeken evt ingeruild. Alles spic en span.

Gehorigheid valt goed mee, ook geen lawaaierige andere gasten meegemaakt.

2 ceiling fans, qua warmte net tw doen in augustus wat ons betreft.

Slaapbank voor 3de persoon wat oncomfortabel.

Andere gasten vooral spaanse gezinnen. Wel irritant dat handdoeken op bedjes en parasollen toege eigend worden door mensen die niet aan zwembad verblijven.

Strandje tegenover is bij eb wat klein en erg ondiep, bij vloed lekker.

Vriendelijk personeel. Geen commentaar bij normaal gebruik zwembad gehad door onze kinderen (zoals ik wel in een eerdere beoordeling las).

Transfer van tenerife vind ik wel erg lang als je pakketreis boekt. Uur op boot en anderhalf uur op heel kronkelige weg vanuit san sebastian. Niet aan teraden bij gevoelig zijn voor wagenziekte.

Het appartement is oud, maar netjes. Op zondag en dinsdag wordt er niet schoon gemaakt, op de andere dagen krijg je altijd schone handdoeken en wordt er schoongemaakt. Je krijgt niet iedere dag een schone theedoek. Bedden zijn redelijk goed. Het zwembad rustig en goed. Er is wifi om het zwembad, maar doet het vaker niet dan wel. Er is een bushalte tegenover het app, maar deze rijd maar 5x op een dag. Het restaurant die er naast ligt hoort bij het appartement en is zeer goed. Het supermarktje er naast hoort er ook bij heeft wel siësta tijden, wat verder lopen en je hebt een goed gevulde Spar. Tegenover het app is een babystrand, die door iedereen gebruikt kan worden. Het is er rustig, geen dranktoerisme. In de jaren 70 is het toerisme gestart en daar is het ook een beetje in blijven hangen. Een (positieve) tegenpool van Tenerife.

D-reizen

Zeer slecht en ongeschikt voor kinderen

Martinez Linnemann,
19-8-2017

Zwembad maar erg beperkt open en er mogen geen zwembanden in. Ook mogen de kinderen niet erin springen. Het is enkel bedoeld om baantjes te zwemmen.

Prima appartement

martina,
14-7-2017

Complex is wat gedateerd maar alles functioneert goed. Goede ligging, direct aan zee. De weg over en je bent op het strand. Mooi zwembad (mét badmeester) en voldoende ligbedden. Helaas geen kussens op de bedden. Gelukkig wel parasols. restaurants en winkels op loopafstand. 5 x per week schoonmaak.

rustig, vriendelijk, simpel en schoon

Anita
25-8-2015

Fijn aan het complex is: vriendelijk personeel, goede bedden, nieuw keukentje, goed geschikt voor kinderen, rustig in de avonden, fijn zwembad, direct aan zee, veel leuke authentieke restaurantjes en winkeltjes in de buurt en prima uitvalbasis voor uitstapjes.

De wifi op de kamers was ronduit slecht, maar bij de receptie was die wel goed.

Wij reisden via een touroperator en waren ontevreden over de reisbegeleiding zowel tijdens de reis als ter plaatse (personele onderbezetting/bezuiniging(?) geeft weinig persoonlijke aandacht en slordigheden). Nadeel was vooral lange overstaptijd op het massatoeristisch Tenerife (heen zelfs met overnachting) naar/van de ferry naar La Gomera. We willen graag nog een keer heen en reizen dan met een andere aanbieder. Waarschijnlijker is dat we zelf de reis samenstellen en dan via het rustige eiland La Palma reizen.

waardering appartementencomplex

Marja
19-4-2015

Het appartement was schoon, de medewerkers vriendelijk.

De bedden waren iets aan de harde kant, de bergruimte was minimaal. De internetverbinding is ronduit slecht.

Het appartementencomplex ligt mooi centraal.

Het eiland is geweldig mooi, de sfeer is relaxed. Uit eten gaan en drankjes drinken op de terrassen is zeer betaalbaar,in het aangrenzende restaurant met dezelfde naam is het goed toeven!

prima locatie

praamstra
4-4-2015

Voor de 5e keer 2 weken in Charco del Conde. Prima locatie op loopafstand van La Playa, Veultas en La Calera. Accommodatie recent gerenoveerd, om de dag schoonmaken en nieuwe handdoeken. Prima vertrekpunt voor wandelingen en een gezellig verblijf. Tot de volgende keer !

Geweldige mooie plek om te verblijven

Ben en Jenny Vermeulen
15-2-2015

We hebben 15 dagen doorgebracht in deze accommodatie en zijn zeer tevreden. Het appartement was prima ingericht en het werd om de dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken en lakens. Vriendelijke bediening door receptie en schoonmaaksters. Het zwembad lag er piekfijn bij met voldoende ligstoelen.Het complex ligt aan de boulevard. Naast de deur een geweldig restaurant met dezelfde naam. We hebben er 12 dagen gegeten. Erg goed, ruime keuze, vriendelijk personeel en erg goedkoop. Een aanrader dus. Ook de super is vlakbij. kortom een aanbeveling voor wandelaars. Er is en goede busverbinding voor het appartement, maar wel een auto huren, want de afstanden zijn groot door de kronkelwegen.

Rustige fijne vakantie

Ruud
28-6-2013

De accomondatie is al wat ouder maar wordt goed bijgehouden. Nieuwe keuken en er werden nieuwe matrassen geplaatst. Hier en daar een gloeilampje stuk. Rammelende ramen. Wifi niet overal. Wordt goed schoongemaakt. Vriendelijk personeel. De ligging is prima, wij hadden een kamer zeezijde aan de boulevard. In de buurt zijn diverse winkeltjes, de Spar op circa 1 km. Gelijknamig naastgelegen restaurant Charco del Conde is het beste in Valle Gran Rey. Grote porties, mooie presentatie, heerlijk en uitermate vriendelijk personeel, een aanrader. De uitrustig van de kamer is basic maar meer heb je niet nodig. Werkelijkwaar fantastisch mooi eiland. Huur een dag of 2 een auto en verken het eiland. De binnenlanden zijn enorm contrastrijk. In de bergen rij je zo in de wolken, fantastische uitzichten. Prijzen zijn lekker laag espresso 0,80 EUR. Hoofdgerecht 10-14 EUR. Nachtleven Pubs, lallende Engelsen en Russen zijn nergens te bekennen. In deze period heerlijk voor de ultieme rustzoekkers. Tot ziens

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Charco del Conde in Valle Gran Rey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Charco del Conde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.