Géén boekingskosten

Appartement Charco del Conde

SpanjeLa GomeraValle Gran Rey

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Charco del Conde voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 49 reviews

Meer appartement info

49 Reviews over Charco del Conde

• 9Shanna06-04-2022

Goed verblijf

1 nacht hier verbleven ivm eilandhoppen. Iets meer dan een uur rijden van de luchthaven. Prachtige wegen naar de locatie en de accommodatie ligt ook in een geweldige rustige omgeving. Ook kregen wij een upgrade naar zeezicht. Dit is echt een fantastisch uitzicht.

• 10Natuur
  • 7Mars29-08-2019

Mooi ruig eiland, maar!

Twee sterren hotel en dat is wel te merken, de kamers zijn basic en voor twee personen geschikt. Wij waren met 1 kind (15 jaar) en dan wordt het behelpen met de ruimte. De bedden en slaapbank lagen niet lekker en ook aan de kleine kant. Handdoeken worden niet elke dag verschoond en lakens ook maar 1 keer in de tien dagen. Keuken was gerenoveerd en voorzien van twee elektrisch kookplaten, geen waterkoker. Badkamer met zitbad is redelijk. Wat het goed maakt is het balkon met zeezicht (kamer 133) Zwembad is ook goed maar als je maar 10 stappen hoeft te zetten om in zeewater te kunnen zwemmen ga ik niet in het chloorwater van zwembad zitten dus weinig tot geen gebruik van gemaakt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. In juli en augustus veel Spaanse toeristen afkomstig van Tenerife en Gran Canaria. In de andere maanden zijn wat rustigere toeristen, dat geldt voor het gehele eiland;-) De wegen zijn bochtig en steil 🤢

• 8Lilian20-04-2019

Aanbevelenswaardig

Het appartementengebouw is toe aan renovatie, maar het is wel de goedkoopste bestemming en ideaal gelegen. Het zwembad is prima, de andere gasten zijn niet luidruchtig of dronken (wat je op Tenerife veel meemaakt) en de schoonmaak is redelijk. En er komen vrijwel geen mensen met kinderen, dus het is er heerlijk rustig.

• 8Hielke23-03-2019

Prima

Eenvoudige (ca. 35 jaar geleden gebouwd) locatie in La Puntilla. Centraal en op loopafstand van de andere dorpen van Valle Gran Ray. Ca. 50 m van de Oceaan. Gezellig. Prima startpunt voor wandelingen (bushalte voor de deur).

• 5Mieke van Vessem16-01-2019

mooi eiland, slecht geregeld

La Gomera is fantastisch, niet toeristisch, heel relaxed, mooie wandelingen. Het appartement was helaas teleurstellend: nauwelijks mogelijkheid om zelf meer te koken dan ontbijt, en uitzicht over een sfeerloos zwembad. en Neckerman bleek niet echt in staat om onverwachte situaties (boot gemist door vliegtuigvertraging) goed op te lossen.

• 8carla20-10-2018

simpel maar goed

eenvoudig maar prima en schoon appartement, keuken goed en heel volledig. Geen fijne stoelen op balkon/ eettafel, en miste ook lekkere ligbedden bij zwembad. De ligging van complex is perfect. Restaurants op loopafstand. Kleine strand op loopafstand. Supermarkt naast appartementen. Eiland vonden wij geweldig. 3 dagen auto gehuurd en het eiland rond gereden. Erg mooie natuur. Verder niet veel te doen, wat wij prima vonden. Echt een vakantie om bij te komen, weinig toerisme, heerlijk weer, alles lekker relax. alleen hou wel rekening met de lange reis. We werden op terugreis om 8.00 uur opgehaald met bus, daarna naar boot. Wachten bij boot, varen, met bus naar hotel in Tenerife, koffers opbergen, 2 uur vermaken in Tenerife, weer door bus opgehaald naar vliegveld gebracht, wachten op vlucht 17.30 uur de lucht in 23.00 uur in Rotterdam! Achteraf hadden wij liever voor 10 dagen gekozen omdat je 2 dagen voor reizen af moet halen....

• 8Marleen30-08-2018

Perfect in orde, betaalbaar, schoon, leuke ligging

Voor ons ideale ligging: loopafstand van veel restaurantjes en verschillende stranden. Aan tamelijk rustige weg. Elke dag werd kamer schoongemaakt en handdoeken evt ingeruild. Alles spic en span. Gehorigheid valt goed mee, ook geen lawaaierige andere gasten meegemaakt. 2 ceiling fans, qua warmte net tw doen in augustus wat ons betreft. Slaapbank voor 3de persoon wat oncomfortabel. Andere gasten vooral spaanse gezinnen. Wel irritant dat handdoeken op bedjes en parasollen toege eigend worden door mensen die niet aan zwembad verblijven.
    Strandje tegenover is bij eb wat klein en erg ondiep, bij vloed lekker. Vriendelijk personeel. Geen commentaar bij normaal gebruik zwembad gehad door onze kinderen (zoals ik wel in een eerdere beoordeling las). Transfer van tenerife vind ik wel erg lang als je pakketreis boekt. Uur op boot en anderhalf uur op heel kronkelige weg vanuit san sebastian. Niet aan teraden bij gevoelig zijn voor wagenziekte.

• 8gaea26-10-2017

een simpel appartement, rustig gelegen omgeving

Het appartement is oud, maar netjes. Op zondag en dinsdag wordt er niet schoon gemaakt, op de andere dagen krijg je altijd schone handdoeken en wordt er schoongemaakt. Je krijgt niet iedere dag een schone theedoek. Bedden zijn redelijk goed. Het zwembad rustig en goed. Er is wifi om het zwembad, maar doet het vaker niet dan wel. Er is een bushalte tegenover het app, maar deze rijd maar 5x op een dag. Het restaurant die er naast ligt hoort bij het appartement en is zeer goed. Het supermarktje er naast hoort er ook bij heeft wel siësta tijden, wat verder lopen en je hebt een goed gevulde Spar. Tegenover het app is een babystrand, die door iedereen gebruikt kan worden. Het is er rustig, geen dranktoerisme. In de jaren 70 is het toerisme gestart en daar is het ook een beetje in blijven hangen. Een (positieve) tegenpool van Tenerife.

• 1Martinez Linnemann19-08-2017

Zeer slecht en ongeschikt voor kinderen

Zwembad maar erg beperkt open en er mogen geen zwembanden in. Ook mogen de kinderen niet erin springen. Het is enkel bedoeld om baantjes te zwemmen.

• 8martina14-07-2017

Prima appartement

Complex is wat gedateerd maar alles functioneert goed. Goede ligging, direct aan zee. De weg over en je bent op het strand. Mooi zwembad (mét badmeester) en voldoende ligbedden. Helaas geen kussens op de bedden. Gelukkig wel parasols. restaurants en winkels op loopafstand. 5 x per week schoonmaak.

Appartement Charco del Conde info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)