Appartement

51 reviews over Appartement Charco del Conde in het Nederlands

Mooi ruig eiland, maar!

Mars
29-8-2019

Twee sterren hotel en dat is wel te merken, de kamers zijn basic en voor twee personen geschikt. Wij waren met 1 kind (15 jaar) en dan wordt het behelpen met de ruimte. De bedden en slaapbank lagen niet lekker en ook aan de kleine kant. Handdoeken worden niet elke dag verschoond en lakens ook maar 1 keer in de tien dagen. Keuken was gerenoveerd en voorzien van twee elektrisch kookplaten, geen waterkoker. Badkamer met zitbad is redelijk. Wat het goed maakt is het balkon met zeezicht (kamer 133) Zwembad is ook goed maar als je maar 10 stappen hoeft te zetten om in zeewater te kunnen zwemmen ga ik niet in het chloorwater van zwembad zitten dus weinig tot geen gebruik van gemaakt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. In juli en augustus veel Spaanse toeristen afkomstig van Tenerife en Gran Canaria. In de andere maanden zijn wat rustigere toeristen, dat geldt voor het gehele eiland;-) De wegen zijn bochtig en steil 🤢

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Aanbevelenswaardig

Lilian
20-4-2019

Het appartementengebouw is toe aan renovatie, maar het is wel de goedkoopste bestemming en ideaal gelegen. Het zwembad is prima, de andere gasten zijn niet luidruchtig of dronken (wat je op Tenerife veel meemaakt) en de schoonmaak is redelijk. En er komen vrijwel geen mensen met kinderen, dus het is er heerlijk rustig.

Gereisd Met partner in maart 2019

Prima

Hielke
23-3-2019

Eenvoudige (ca. 35 jaar geleden gebouwd) locatie in La Puntilla. Centraal en op loopafstand van de andere dorpen van Valle Gran Ray. Ca. 50 m van de Oceaan. Gezellig. Prima startpunt voor wandelingen (bushalte voor de deur).

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi eiland, slecht geregeld

Mieke van Vessem
16-1-2019

La Gomera is fantastisch, niet toeristisch, heel relaxed, mooie wandelingen. Het appartement was helaas teleurstellend: nauwelijks mogelijkheid om zelf meer te koken dan ontbijt, en uitzicht over een sfeerloos zwembad. en Neckerman bleek niet echt in staat om onverwachte situaties (boot gemist door vliegtuigvertraging) goed op te lossen.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

simpel maar goed

carla
20-10-2018

eenvoudig maar prima en schoon appartement, keuken goed en heel volledig. Geen fijne stoelen op balkon/ eettafel, en miste ook lekkere ligbedden bij zwembad. De ligging van complex is perfect. Restaurants op loopafstand. Kleine strand op loopafstand. Supermarkt naast appartementen. Eiland vonden wij geweldig. 3 dagen auto gehuurd en het eiland rond gereden. Erg mooie natuur. Verder niet veel te doen, wat wij prima vonden. Echt een vakantie om bij te komen, weinig toerisme, heerlijk weer, alles lekker relax. alleen hou wel rekening met de lange reis. We werden op terugreis om 8.00 uur opgehaald met bus, daarna naar boot. Wachten bij boot, varen, met bus naar hotel in Tenerife, koffers opbergen, 2 uur vermaken in Tenerife, weer door bus opgehaald naar vliegveld gebracht, wachten op vlucht 17.30 uur de lucht in 23.00 uur in Rotterdam! Achteraf hadden wij liever voor 10 dagen gekozen omdat je 2 dagen voor reizen af moet halen....

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Perfect in orde, betaalbaar, schoon, leuke ligging

Marleen
30-8-2018

Voor ons ideale ligging: loopafstand van veel restaurantjes en verschillende stranden. Aan tamelijk rustige weg. Elke dag werd kamer schoongemaakt en handdoeken evt ingeruild. Alles spic en span. Gehorigheid valt goed mee, ook geen lawaaierige andere gasten meegemaakt. 2 ceiling fans, qua warmte net tw doen in augustus wat ons betreft. Slaapbank voor 3de persoon wat oncomfortabel. Andere gasten vooral spaanse gezinnen. Wel irritant dat handdoeken op bedjes en parasollen toege eigend worden door mensen die niet aan zwembad verblijven.
Strandje tegenover is bij eb wat klein en erg ondiep, bij vloed lekker. Vriendelijk personeel. Geen commentaar bij normaal gebruik zwembad gehad door onze kinderen (zoals ik wel in een eerdere beoordeling las). Transfer van tenerife vind ik wel erg lang als je pakketreis boekt. Uur op boot en anderhalf uur op heel kronkelige weg vanuit san sebastian. Niet aan teraden bij gevoelig zijn voor wagenziekte.

een simpel appartement, rustig gelegen omgeving

gaea
26-10-2017

Het appartement is oud, maar netjes. Op zondag en dinsdag wordt er niet schoon gemaakt, op de andere dagen krijg je altijd schone handdoeken en wordt er schoongemaakt. Je krijgt niet iedere dag een schone theedoek. Bedden zijn redelijk goed. Het zwembad rustig en goed. Er is wifi om het zwembad, maar doet het vaker niet dan wel. Er is een bushalte tegenover het app, maar deze rijd maar 5x op een dag. Het restaurant die er naast ligt hoort bij het appartement en is zeer goed. Het supermarktje er naast hoort er ook bij heeft wel siësta tijden, wat verder lopen en je hebt een goed gevulde Spar. Tegenover het app is een babystrand, die door iedereen gebruikt kan worden. Het is er rustig, geen dranktoerisme. In de jaren 70 is het toerisme gestart en daar is het ook een beetje in blijven hangen. Een (positieve) tegenpool van Tenerife.

Gereisd Anders in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer slecht en ongeschikt voor kinderen

Martinez Linnemann
19-8-2017

Zwembad maar erg beperkt open en er mogen geen zwembanden in. Ook mogen de kinderen niet erin springen. Het is enkel bedoeld om baantjes te zwemmen.

Prima appartement

martina
14-7-2017

Complex is wat gedateerd maar alles functioneert goed. Goede ligging, direct aan zee. De weg over en je bent op het strand. Mooi zwembad (mét badmeester) en voldoende ligbedden. Helaas geen kussens op de bedden. Gelukkig wel parasols. restaurants en winkels op loopafstand. 5 x per week schoonmaak.

rustig, vriendelijk, simpel en schoon

Anita
25-8-2015

Fijn aan het complex is: vriendelijk personeel, goede bedden, nieuw keukentje, goed geschikt voor kinderen, rustig in de avonden, fijn zwembad, direct aan zee, veel leuke authentieke restaurantjes en winkeltjes in de buurt en prima uitvalbasis voor uitstapjes. De wifi op de kamers was ronduit slecht, maar bij de receptie was die wel goed.

Wij reisden via een touroperator en waren ontevreden over de reisbegeleiding zowel tijdens de reis als ter plaatse (personele onderbezetting/bezuiniging(?) geeft weinig persoonlijke aandacht en slordigheden). Nadeel was vooral lange overstaptijd op het massatoeristisch Tenerife (heen zelfs met overnachting) naar/van de ferry naar La Gomera. We willen graag nog een keer heen en reizen dan met een andere aanbieder. Waarschijnlijker is dat we zelf de reis samenstellen en dan via het rustige eiland La Palma reizen.

Appartement info

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Charco del Conde in Valle Gran Rey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Charco del Conde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.