Hotel Casa Nelly

Kleine hotelsWeer vandaag21°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Nelly voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Casa Nelly in het Nederlands

Casa Nelly is een leuke maar enigszins gedateerde accommodatie met een vriendelijke eigenaar Hector. Er is een mooi zwembad en ook de tuin ziet er mooi en goed onderhouden uit. Helaas ligt het complex aan de erg drukke doorgaande weg en dit betekent dat er al heel vroeg veel verkeerslawaai is. Het grootste appartement heeft een terras direct aan de weg, deze is zeker niet aan te raden. De studio's hebben helemaal geen buiten.

In de 10 dagen dat wij er waren werd er slechts 1 maal handdoeken gewisseld en er werd niet schoon gemaakt in de huisjes. Bij aankomst was het appartement redelijk schoon.

De afstand tot het eerste dorpje is ongeveer 1 km naar in juni zit er veel dicht (laagseizoen). Hierdoor aangewezen op restaurants aan de zee, dit is ongeveer 2 km.

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Nelly in Valle Gran Rey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Nelly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.