Appartement

10 reviews over Appartement Baja del Secreto in het Nederlands

Ruim complex , centraal gelegen

Andrea en Chris,
2-10-2018

Centraal gelegen , ruim opgezet appartement , lift ( tot 23 uur werkend , daarna buitentrap gebruiken ) , slaapkamer met veel kastruimte , badkamer met wc , bidet , haarfohn en douche in badkuip ( ouderen pas op : uitglij-gevaar ! ) ruim balkon met parasol , goed ingericht keukenblok , centrale ligging , harde bedden , slechte wifi , receptie beperkt open , klein zwembad , supermarktje direct onder complex . Schoonmaak begint pas na 10.00 uur ( rustig en zonder lawaai ).

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Niet het beloofde uitzicht

Eric,
23-5-2017

Er zijn slechts enkelen appartementen met het beloofde uitzicht (5e etage). Voor de rest zijn het kamers met een zeer beperkt uitzicht op straat en als je pech hebt boven een cafe. De WIFI functioneert niet of nauwelijks. De receptioniste kwam niet verder als dat we morgen of overmorgen nog maar eens moesten vragen of er een andere kamer beschikbaar was want ze waren aan het schilderen. We hebben dit complex gekozen vanwege de zeer goede reviews maar deze bleken voor ons niet op te gaan. De foto's bij bijvoorbeeld touroperator zijn op zijn minst misleidend. Al bij al veel te veel betaald voor dit appartement. Een pluspunt is wel dat je op loopafstand van het dorp zit met allerlei leuke restaurantjes

Gereisd met partner in mei 2017

super

Rijnders
25-11-2013

voor ons was baja del secreto een geweldig appartement, het ligt op een centrale plek aan de boulevard met prachtig uitzicht,

ruim genoeg voor 2 personen, 5 dagen in de week schoonmaak en prima service aan de receptie, wij komen zeker terug

Gereisd met partner in november 2013

Helemaal top

Rik
15-7-2012

Mooi, groot en schoon appartement. Wij logeerden op de 5e etage (ligt ook het prachtige zwembad) en hadden een geweldig uitzicht op de oceaan. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Met engels of duits kun je je goed redden. Kleine supermarkt onder het complex is handig. Leuke restaurantjes in de buurt. Restaurante Christie's vinden wij een aanrader. Afgezien van de wandeltochten is een uitstapje met "speedy adventure" erg leuk. ( In een grote ribboot met 2 x 350 pk motoren dolfijnen en walvissen kijken)

Mijn dochter vond vervelend dat het mobiele netwerk slecht is. In het appartement geen bereik (wel gratis wifi in receptiegebied). Richting haven had je op sommige plekken wel bereik. (ik vond het een zegen !)

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Centraal gelegen, prettige accomodatie

carel_sinnema
1-5-2011

Maart 2011 hebben we er 4 weken gezeten. T.o.v. 2 jaar geleden vonden we het tamelijk gehorig. Nu was het echter volgeboekt en toen maar voor de helft. TV soms hard aan, huilende kinderen en een paar luidruchtige Spanjaarden. Merendeel van de gasten is gewoon rustig en houdt rekening met elkaar. Schoonmaak was nog wel goed maar toch wat minder. Personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. Prettige sfeer. Ruime kamers en balkon. Supermarkt met verse broodjes onder het complex. Complex mooi centraal, restaurantjes, barretjes op loopafstand. Gratis internet, echter alleen bij de receptie. De natuur was overweldigend mooi a.g.v. de natte winter. Prachtig wandeleiland, rustige wegen en benzine maar € 0,98. We hadden 1 koude week met sneeuw op de Garajoney. Ook La Palma was bedekt met sneeuw en uiteraard ook de Teide. Je hebt wel een auto nodig anders moet je liften. We hebben vaak lifters meegenomen. Zo hoor je ook eens andere verhalen. Teruggaan doen we zeker naar Baja del Secreto

Gereisd met partner in maart 2011

superfijn complex

Jeannette
19-1-2011

Wij zijn dit jaar voor de 12de keer op La Gomera geweest waarvan nu voor de 10de keer in Baja del Secreto. Meer hoef ik al eigenlijk niet meer te zeggen. Rustig, schoon, goed ingericht complex. Prachtig, groot balkon waar het na het wandelen goed in de zon zitten is. Het complex heeft 5 verdiepingen maar is toch niet kolossaal'. 's Avonds kun je niet met de lift naar boven, je kunt je appartement dan via een buitentrap bereiken. Beneden is nog steeds een supermercado voor de dagelijkse boodschappen. Een eigen auto is fijn om te hebben. Je moet dan wel steeds terug lopen naar de auto. Vanuit Valle Gran Rey is het ook heel goed te doen om te liften naar boven om dan te gaan wandelen en met het openbaar vervoer, taxi of weer een lift terug te gaan. Zeker in het drukkere seizoen word je altijd wel meegenomen. Valle Gran Rey is de laatste jaren wel wat drukker geworden maar de sfeer is nog steeds heel plezierig, rustig en veilig. Vanwege de bootreis (Tenerife) is 2 weken aan te raden.

Gereisd met partner in december 2010

2007

We hebben een heerlijke vakantie gehad en kunnen positieve ervaringen van anderen volledig onderschrijven, behalve t.a.v. het vervoer. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen auto te huren en dat is ons uitstekend bevallen. Vanaf de boot zaten wij binnen 2 min. in een taxi die ons naar het appartement reed (in iets minder dan een uur). Prima dus en op de terugweg ging het precies zo. Voor een lange wandeling hebben wij gebruik gemaakt van een taxi, die ons naar een dorpje op 1000 m. hoogte reed. Vandaar zijn we weer naar beneden gewandeld/klauterd. Kosten €23, dus ongeveer €10 goedkoper dan een auto huren. Veel wandelingen op la Gomera gaan van het ene dorp naar het andere. Je komt dus niet bij je beginpunt terug. Het is daarom helemaal niet altijd handig om een auto te hebben. Het is verstandig om eerst na te denken wat je wilt gaan doen en het huren van een auto daarvan af te laten hangen. Om de hoek zijn ze volop te huur. Het openbaar vervoer stelt overigens niet veel voor.

Gereisd met partner in februari 2007

Buitengewoon fraai complex

A. en W. van der Klugt
2-3-2007

Buitengewoon fraai complex.

Prachtige ligging aan zee met zicht over

Charco del Conde.

Vriendelijke en goede service.

Veel ruimte, inrichting goed, ruime balcons op de zonzijde.

Gereisd met partner in januari 2007
2006

Een mooie bouw van het Appartement

Tonnie en Ferrie
28-5-2006

Een mooie bouw van het Appartement. met een prachtige ligging en vanaf een groot balkon (8x5 mtr) uitkijk op zee. Zon vanaf 09:00 tot 17:00 uur De kamers zijn confortabel en keurig netjes ingericht en zijn bereikbaar via buitentrap en lift. Op 5e verdieping is er op het dakterras een onverwarmd zwembad! Voor de dagelijkse boodschappen, is er beneden het appartement een kleine supermarkt gevestigd. Het was er zeer schoon!

Gereisd anders in mei 2006

Een mooie bouw van het Appartement

Tonnie en Ferrie
24-5-2006

Het was er zeer schoon!

Gereisd met partner in mei 2006

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Baja del Secreto in Valle Gran Rey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Baja del Secreto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.