Reviews over Tamargada

Geweldig huisje met eigen grot!

R.Bos,
    9-10-2008

Dit huisje is tegen de rotsen van het plaatsje La Laja op La Gomera gebouwd. Via een lange trap bereik je het huisje. Daarom is het o.a. niet geschikt voor kleine kinderen, te gevaarlijk. Het huis is erg ruim en nieuw.Op het terras hebben we heerlijk kunnen genieten van de zon. Als het te warm was konden we nog een trap omhoog naar onze eigen, verlichte grot!Vanuit het huis heb je een prachtig uitzicht over de vallei en kun je de geitjes zien klimmen. De slaapkamers zijn ruim en de badkamer heeft een heerlijke douche. De stad ligt op ongeveer 10 min rijden van het huis. tip; huur een auto. Minpunt; geen lekkere ligtoelen aanwezig. Verder is het een prachtig huis en zeker zijn geld waard!