Hotel Torre Del Conde

We hebben een aantal aanbieders voor Torre Del Conde voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

Laatste review

Keurig hotel in centrum van San Sebastian, prijzen 48-60 Euro voor double room. 's Avonds kun je er niet dineren, maar restaurants genoeg in de omgeving. Fatsoenlijk ontbijt. In de zomer is de voorkant van het hotel koeler dan de achterkant, echter meer straat geluiden. Airco aanwezig. Draadloos internet. Na en voorjaar is de temperatuur bijzonder aangenaam, buiten.

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Torre Del Conde in het Nederlands

2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torre Del Conde in San Sebastian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torre Del Conde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.