Appartement Quintero

Appartement info

0Tonen op kaart

5 Reviews over Quintero

• 7A. van der Haer14-04-2008

Goed appartement met goede service. Heb een prettige bank/stoel om op te zitten en te lezen gemist. Reisorganisatie prima. Afspraken klopten allemaal.

• 8M. Vervoort18-11-2007

Lag perfect in het centrum én bij het strand. Slaapkamer lag niet ad zonkant, dus lekker koel slapen. Er werd elke dag schoongemaakt, en dat gebeurde ook erg grondig, wat voor mij nu ook weer niet noodzakelijk was, maar toch. (je kon ook n bordje "niet storen" opgehangen). Verder elke dag schone handdoeken, terwijl id beschrijving stond 2x p week. Balkon was niet ruim, maar toch net genoeg om te ontbijten met uitzicht over het centrale plein. Verder voldoende kastruimte om dingen uit te hangen. Van de liften was t jammer dat ze zo krap waren dat je nauwelijks met z'n 2en en de bagage erin kon. Verder prima qua ruimte, lekker eenvoudig ingericht en geen zinloze tirelantijnen, prima!

• 7Harm en Agnes Carrette27-08-2006

Waren in november 2005 drie week op La Gomera. Hadden voor een accommodatie in de hoofdstad gekozen omdat we, gezien de tijd, niet alleen wilden zitten. Zaten tussen de eigen bewoners op het terras. Weinig contact met andere toeristen. Vooral wndelgroepen die op zichzelf gericht zijn. Dus voor meer contact moet je op de andere plaatsen zijn. Genoeg goede eettentjes (le Marquis, Le Charbon) Misschien wat outbollig complex, maar goede kamerschoonmaak, vriendelijke receptie. Ruim appartement met mooi zicht over de haven. Goede uitvalsbasis om dit schitterende eiland te bekijken. Schoon was het er ook: geen kakkerlak te zien. Conclusie: een goede plek voor niet veel geld.

• 7Sandra en Thijs04-05-2006

Grote appartementen! Op loopafstand van de haven waar de boot aankomt. Mooi uitzicht op stad en zee. Lekker centraal in San Sebastián, achter het gemeentehuis en vlakbij gezellig plein en twee strandjes. Ideale plek als uitvalsbasis om overdag het eiland te verkennen en 's avonds 'onder de mensen' te zijn. We waren hier eind april voor een week, vrijwel elke dag was zonnig.

Als je erg kritisch bent zou je je kunnen storen aan de gehorigheid, het wat krappe balkon, de afbladderende verf op de galerijen en in het trappenhuis en de lift die twee dagen stuk was. Ach.

Wij vonden dat juist de charme van Quintero.

• 7Gilbert18-03-2005

Ietwat gedateerd qua inrichting, maar wel erg ruime appartementen, zeker die op de hoek van het gebouw zitten (>50m2!). Die mazzel hadden wij weer. Receptiepersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zijn ook de weinigen die wel Engels kunnen, niet dat dat wat geeft overigens. Zeker de moeite waard voor die paar centen...

Appartement Quintero info

Veilig betalen met