Tijdelijk €25 aanbetaling

Los Mangueros

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Los Mangueros

• 9Caroline16-06-2007

Juni 2007:We hadden La Posada in Hermigua geboekt;lees ook ons commentaar op die accommodatie!Onze hostess heeft gelukkig een ander onderkomen voor ons kunnen regelen en dat werd dit leuke huisje Los Mangueros nr 1.Het zit in dezelfde prijsklasse,namelijk €3 duurder dan La Posada,maar ik kan iedereen van harte aanraden om Los Mangueros te kiezen!Het huisje is nog niet zo oud, keuken is ruim,badkamer is heerlijk (alleen het warm water is maar 15 liter),balkon is riant, uitzicht super!Inrichting is prima,ook de stoelen(bank,houten keukenstoelen en balkonstoelen)en bedden(groot!). Kikkers hoor je idd,net als hanen, honden en de gebruikelijke beesten op vakantie.Geeft absoluut geen overlast binnen.Tijdens ons verblijf hadden wij geen buren,gehorigheid niet bekend.Voor Spaanse maatstaven is het een zeer luxe en net appartement.Wij hebben erg van het eiland én het huisje genoten!

• 7Otto en Maartje01-09-2005

De casita ligt prachtig, kijkt uit over een stuwmeer en bergen. 's Avonds een oorverdovend kikkerconcert(mrt). De inrichting is zeer kaal, klinkt hol. Maar het belangrijkste was dat er geen lekkere stoel was om te zitten. Alleen houten klapstoeltjes (balkon), en binnen houten oncomfortabele recht-op-zit-stoeltjes en een bankje waar echt niet op te zitten viel. We hebben ,na een dag heerlijk wandelen maar telkens op bed gehangen, die waren overigens prima. Inrichting keuken was OK. Douche ook. Alles was keurig onderhouden.'s Morgens kwam de bakker langs.

Appartement Los Mangueros info

• CafeNiet beschikbaar