Hotel La Colombina

Kleine hotelsWeer vandaag30°23°

We hebben een aantal aanbieders voor La Colombina voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Colombina in het Nederlands

Hotel voor 1 nacht

Elske
3-3-2013

Het hotel ligt lekker dichtbij de haven waar wij de eerste boot moesten halen. Parkeren was erg moeizaam. Kamer op het dak was ruim en netjes .Een beetje een gevangenisidee.( geen ramen ). Personeel was niet erg vriendelijk en van het restaurant weinig flexibel.Het was incl. ontbijt vanaf 7 uur , maar aangezien we de boot moesten halen , auto nog inleveren was men niet bereid om een half uur eerder het ontbijt te serveren .Personeel met name in het restaurant sprak weinig tot geen Engels .Wifi werkte niet , hoewel dat wel in de advertentie staat. Restaurant is separaat van hotel.

Gereisd Anders in Wed Feb 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• AdresRuiz De Padròn 83 E-38800(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Colombina in San Sebastian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Colombina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.