Appartement Santa Ana

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag21°15°
Appartement Santa Ana
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Ana voor je op een rij gezet:

Iliosreizen.nl
Iliosreizen.nl
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Appartement Santa Ana in het Nederlands

schitterende rustige plek

j wilgenburg
23-11-2011

Klein appartementencomplex, schitterend gelegen hoog op de rotsen, met uiutzicht op het strandje van Playa Santiago en Tenerife. Elk apt heeft veel ruimte en privacy. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alles ziet er netjes uit. Winkel voor directe levensbehoeften en verse broodjes vlakbij. Ideale plek voor wie vanuit een rustig gelegen punt het moouie eiland wil verkennen.

Gereisd met partner in november 2011

heerlijke plek, prachtig uitzicht

agnesvermaas
28-10-2011

St Anna is een heerlijke plek. Prachtig uitzicht, leuk haventje. Wel noodzakelijk dat je een auto tot je bschikking hebt. Fijn wandeleiland, niet toeristisch. Het apparteent is schoon, 3x per week schone handdoeken en schoonmaak. Klein zwembad met fijne ligbedden. Goede service van de receptie. We gaan zeker terug. Wij hadden in oktober 's nachts 21 graden en sliepen met de balkondeuren open: het romantische geluid van de branding werd om 7.30 verstoord door het vertrek van de veerboot, dat wel!

Gereisd met partner in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Santa Ana in Playa de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Santa Ana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.