Hotel Jardin Tecina

• Sauna

126 reviews over Hotel Jardin Tecina

• 2019
    7Molewijk12-08-2019

Erg mooi, helaas wat te massaal

Tuinen, beplanting, ligging, pittoreske verdeling (nette, prima) kamers met geweldig uitzicht: echt prachtig! Avondeten en ontbijt in buffetrestaurant goed. Helaas wel erg druk, lawaaiig, te massaal, gestresste beleving. Personeel: soms vriendelijk, vaak ook nors en gestresst, moeten ook keihard rennen in die drukte. Tip: bestekbakken ipv personeel dat tafels continu moet blijven dekken / minder mensen tegelijkertijd... Eten bij strand bij restaurant Club Laurel (toeslag): heel mooie setting, prima en vriendelijke service en lekker eten. Zwembaden: mooi, maar ook te druk, elke keer zoeken naar stoelen, vol en massaal stoelen door handdoeken gereserveerd. Fitness: super, luxe, uitgebreid(!), ruimte genoeg. Leuke en goedkope squashbaan. Mini-bar en drankjes overal prima en betaalbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7Van Dijk27-07-2019

Mooie plek, wel erg massaal.

Tsja, Neckermann is niet het bedrijf voor goede persoonlijke service hebben we gemerkt. Onzorgvuldig licht onbeschoft en ongeïnteresseerd. Dus als je dit hotel gaat boeken doe dat dan direct bij het hotel of via een boeking platform. Hotel is prachtig gelegen, wel erg druk en massaal. Op tijd je bedje claimen bij het zwembad is wel vereist

Hotel Jardín Tecina, Marketing Manager, 31-07-2019

Dear guest, Thank you for your feedback and for choosing us for your holidays. We are pleased to know that we have met your expectations and that your experience with us has been positive. We are sorry to hear that your experience with the tour operator rep was not satisfactory and we will forward your comments accordingly. We look forward to welcoming you in the near future. Kind regards,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7Mirjam25-06-2019

Groene weelde op La Gomera

Eigenlijk wil ik dat dit (in bep. opz.ietwat gedateerde) pareltje geheim blijft;-) Zeer geschikt voor rust zoekers (laagseiz.) Kamers verspreid over een prachtig aangelegde tuin aan klif. Uitgebreid ontbijt, diner in buffet vorm en gevarieerd. Ok, maar verwacht geen top cuisine. Eetzaal kan, bij drukte, nogal lawaaierig zijn, slechte akoestiek. Prachtig uitzicht over zee, als je op het balkon eet.
    DIiv. entertainment: van live theater shows, films en op sportief gebied; uitgebreide, luxe fitness, tennis, prachtige golf course , yoga etc. en een fijne Spa (prijzig €20,- pppd. als je allen het buitengedeelte wil gebruiken.

Beneden, met lift bereikbaar, en nabij zee en dorpje, Club Laurel waar je kunt lunchen/dineren en kunt relaxen bij het zwembad. Eventueel op Balibed 15,- pd.

Auto huur en excursies in hotel te regelen bij NL sprekende adviseurs.

Daarnaast goed geregeld transport van en naar La Gomera.

Hotel Jardín Tecina, Marketing Manager, 27-06-2019

Dear Mirjam, Thank you for your feedback and for choosing us for your holidays. We are pleased to know that we have met your expectations and that your experience with us has been positive. We look forward to welcoming you again in the near future. Kind regards,

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    9Arnoldus01-12-2018

Paradijs

Prachtige locatie waar je op en top verwent wordt op een grandioos eilandje. Wij komen zeker terug! Belangrijk; huur een auto.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Adrie van den Bogert31-10-2018

Het paradijs

Als je van rust en van wandelen houd dan beveel ik je dit hotel zeer zeker aan .Hotel is geweldig gelegen boven op een berg maar je kunt met een lift naar beneden naar het kiezelstrand. Hele mooie ruime kamers met mooie badkamers. Op het park zijn 300 verschillende bomen, planten en struiken te mooi om op te noemen Het is eten is heel erg goed . Enkele dingen die mij opvielen bij het eten : champagne/bubbeltjes wijn bij het ontbijt elke dag 4 verschillende verse smoothy's,verse jus d'orange , zalm in een zoutkorst, entrecote's die na het bakken in ieder geval nog rood waren ,heerlijke paella, teveel om op te noemen. Als je het eiland wil verkennen moet je wel een auto huren of met een excursie meegaan die er genoeg aangeboden worden. Verschillende mooie zwembaden ,zowel een zout waterbad als een zoet water bad Kortom echt een aanrader om dit hotel zeer zeker te boeken en je te laten verwennen door al het vriendelijke personeel

Hotel Jardín Tecina, Marketing Manager, Marketing, Marketing Manager, 24-12-2018

Dear customer, Thank you very much for rating us and for your comments. We are pleased to know that the facilities, the staff and the food provided have been to your liking. We are looking forward to welcoming you soon. Best regards,

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Elma13-08-2018

fantastisch

Echt een aanrader om hier heen te gaan!! Super mooie ligging, mooie kamers. Alles wordt keurig iedere dag schoongemaakt, personeel is super vriendelijk. Eten mag wel iets warmer. Hotel is niet een echte aanrader voor mensen die slecht ter been zijn omdat het heel hoog gelegen is en je heel erg veel trappetjes loopt, dus wel goed voor de beentjes ;). Ook raad ik je aan om minimaal 12 dagen hier heen te gaan of een vroege heenvlucht en een avond terugvlucht zodat je in 1x er heen kan en je niet de Ferry mist. Wij hebben heen en terug een overnachting op Tenerife gehad, dat overigens allemaal echt op en top geregeld was, bedankt touroperator!! je komt hier voor je rust want je heb hier geen massa toerisme, heerlijk!!!! je kan er van alles doen, je kan zelfs je eigen bootje huren zonder vaarbewijs.

Hotel Jardín Tecina, Marketing Manager, Marketing Manager, 05-11-2018

Dear customer, Thank you very much for rating and for choosing us to spend your holidays. We are pleased to know that we have met your expectations and that your experience with us has been satisfactory. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Sandra18-05-2017

Mooi uiticht, wel wat afgelegen

Leuke appartementjes verdeeld over een mooi aangelegd park

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Ingrid07-04-2017

Super qua Alles!!=!

Alles super en super vriendelijk personeel! Daarom gaan we dit jaar al voor de 18de keer terug !! Voor ons is het thuiskomen !! Diegenen die een 4 geven kennen noks van hotels envriendelijkheid! Waarschijnlijk zijn zij zelf citroenwreters !!!!

Hotel Jardin Tecina & Tecina Golf, Marketing Manager, 10-04-2017

Dear guest, Thank you for taking the time to leave your comments on Zoover. We were all happy to hear all these nice words about our hotel. We hope to see you again soon. Kindest regards

Gereisd met partner in april 2017

• 9Astrid Leckie15-09-2016

Prachtige plek

Na een enerverende reis aangekomen in het "paradijs" Rustig gelegen in een prachtige omgeving De yoga lessen waren onvergetelijk Zeker om nog een keer terug te komen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Sanne12-09-2016

Toch wel veel minpunten...

• Mooi hotel met supermooie uitzichten;
    • Zeer rustig gelegen op een klif;
    • Mooie, nette kamers;
    • Goede WIFI-verbinding in het hele complex.

• Het grootste nadeel is de reis naar dit hotel op zich: wij zijn voor de heenreis 12u onderweg geweest met touroperator als maatschappij (Vliegtuigreis - 1u in de bus - 5u wachten op de ferryboot in Los Christianos - 1u in de bus naar het hotel). Voor de terugreis was dit 11u in totaal. Je bent dus 2 dagen kwijt;
    • 75% van het personeel is niet vriendelijk en beheerst de Engelse taal niet;
    • Het eten is op zich lekker en gevarieerd, maar heel jammer is dat het vlees altijd koud is, zowel de warme gerechten bij het ontbijt (spek, eieren,..) als het vlees bij het diner;
    • Er is Geen zandstrand aanwezig, zoals wel werd beloofd. Enkel een pijnlijk stenenstrand;
    • Als je halfpension boekt, zijn de dingen die je tussendoor drinkt of eet echt te duur. €2,30 voor een watertje aan het zwembad, €1,60 voor een klein bolletje ijs,...
    • Zeer slechte ervaring bij Club Laurel -> zeer onvriendelijk personeel en het eten van mijn vriend kwam een halfuur vroeger dan dat van mij, wanneer je er dan naar vraagt werd het mij gebracht (een spaghetti carbonara met rauw spek, helemaal niet lekker);
    • Er mag wat meer animatie/muziek zijn overdag.

Algemene conclusie: Goed voor één keertje, zeker niet aan te raden voor mensen met kleine kinderen door de lange reis

Gereisd met partner in september 2016

Hotel Jardin Tecina info