Hotel Jardin Tecina

112 reviews over Hotel Jardin Tecina in het Nederlands

fantastisch

Elma
13-8-2018

Echt een aanrader om hier heen te gaan!! Super mooie ligging, mooie kamers. Alles wordt keurig iedere dag schoongemaakt, personeel is super vriendelijk.

Eten mag wel iets warmer. Hotel is niet een echte aanrader voor mensen die slecht ter been zijn omdat het heel hoog gelegen is en je heel erg veel trappetjes loopt, dus wel goed voor de beentjes ;). Ook raad ik je aan om minimaal 12 dagen hier heen te gaan of een vroege heenvlucht en een avond terugvlucht zodat je in 1x er heen kan en je niet de Ferry mist. Wij hebben heen en terug een overnachting op Tenerife gehad, dat overigens allemaal echt op en top geregeld was, bedankt touroperator!! je komt hier voor je rust want je heb hier geen massa toerisme, heerlijk!!!! je kan er van alles doen, je kan zelfs je eigen bootje huren zonder vaarbewijs.

Mooi uiticht, wel wat afgelegen

Sandra
18-5-2017

Leuke appartementjes verdeeld over een mooi aangelegd park

Super qua Alles!!=!

Ingrid
7-4-2017

Alles super en super vriendelijk personeel! Daarom gaan we dit jaar al voor de 18de keer terug !! Voor ons is het thuiskomen !! Diegenen die een 4 geven kennen noks van hotels envriendelijkheid! Waarschijnlijk zijn zij zelf citroenwreters !!!!

Hotel Jardin Tecina & Tecina Golf, Marketing Manager, 10-4-2017

Dear guest,

Thank you for taking the time to leave your comments on Zoover. We were all happy to hear all these nice words about our hotel. We hope to see you again soon. Kindest regards

Prachtige plek

Astrid Leckie
15-9-2016

Na een enerverende reis aangekomen in het "paradijs"

Rustig gelegen in een prachtige omgeving

De yoga lessen waren onvergetelijk

Zeker om nog een keer terug te komen

Toch wel veel minpunten...

Sanne
12-9-2016

+ Mooi hotel met supermooie uitzichten;

+ Zeer rustig gelegen op een klif;

+ Mooie, nette kamers;

+ Goede WIFI-verbinding in het hele complex.

- Het grootste nadeel is de reis naar dit hotel op zich: wij zijn voor de heenreis 12u onderweg geweest met touroperator als maatschappij (Vliegtuigreis - 1u in de bus - 5u wachten op de ferryboot in Los Christianos - 1u in de bus naar het hotel). Voor de terugreis was dit 11u in totaal. Je bent dus 2 dagen kwijt;

- 75% van het personeel is niet vriendelijk en beheerst de Engelse taal niet;

- Het eten is op zich lekker en gevarieerd, maar heel jammer is dat het vlees altijd koud is, zowel de warme gerechten bij het ontbijt (spek, eieren,..) als het vlees bij het diner;

- Er is Geen zandstrand aanwezig, zoals wel werd beloofd. Enkel een pijnlijk stenenstrand;

- Als je halfpension boekt, zijn de dingen die je tussendoor drinkt of eet echt te duur. €2,30 voor een watertje aan het zwembad, €1,60 voor een klein bolletje ijs,...

- Zeer slechte ervaring bij Club Laurel -> zeer onvriendelijk personeel en het eten van mijn vriend kwam een halfuur vroeger dan dat van mij, wanneer je er dan naar vraagt werd het mij gebracht (een spaghetti carbonara met rauw spek, helemaal niet lekker);

- Er mag wat meer animatie/muziek zijn overdag.

Algemene conclusie: Goed voor één keertje, zeker niet aan te raden voor mensen met kleine kinderen door de lange reis

Vergane glorie

A. Van den Broecke
29-8-2016

Na alle positieve reacties op zover dan toch lastminute vertrokken naar La Gomera. De reis duurde een volledige dag, wat echt wel lang was. Bij aankomst in Los Cristianos stond de toutoperator begeleidster ergens in de schaduw te wachten tot we zelf naar haar toe zouden gaan om onze tickets te halen. Bagage moet je in een transportkar steken, wat je 1 euro kost. De Ferry zelf was heel ouderwets en er waren heel wat defecten. Uiteindelijk om 21u45 aangekomen in het hotel na bijna ziek geworden te zijn door de overdreven snelheid van de buschauffeur. Koffers werden voor de deur gezwierd en op 5 min moesten we ingecheckt zijn om nog in zeven haasten iets te kunnen eten. Terloops ook een opmerking gekregen omdat mijn man een short droeg; we waren nog niet eens op onze kamer geweest. De kamer was echt een ramp; zeer vies en vuil, beesten, stopcontacten die uit de muur vielen, schimmel in badkamer... Wat mij betreft heeft het hotel zijn beste tijd gehad!

Nee toch geen tweede keer!

Bruno Serrano
16-8-2016

Geen idee waar al dat positiefs van andere reviewers vandaan komt. Ik heb al in veel hotels verbleven en ik kan je zeggen dat dit hotel geen vier sterren waard is. De kamers zijn verouderd, schimmel aan de deuromlijstingvan badkamer, in het bad zat een mini kakkerlak, geen stopcontacten naast het bed en van de 4 dat er wel waren werkten er twee niet. WIFI op de kamer was er niet (volgens de receptie een tijdelijk probleem). Op de kast liepen kleine mijten of waren het miertjes!? De airco in de kamer deed alles behalve koelen, gelukkig koelt het op la Gomera 's nachts af en kan je met deur open slapen. Het eten was repetitief en inspiratieloos. Het personeel mag een cursus klantvriendelijkheid volgen. Nu ja, van mij krijgen ze hoogsten drie sterren. Ik ben beter gewoon van hotels (vb Adrian Hoteles op Tenerif)

GEWELDIG

Fritsl
28-7-2016

Wij zijn weer in de watten gelegd. Het was wederom geweldig, en bij het dinerbuffet hebben zij nu ook verse wokgerechten. Ik ben het dus niet eens met de vorige schrijver die van mening was dat het dinerbuffet minder was.

goed maar niet (meer) fantastisch.

vinck ingrid
31-5-2016

Waren in dit hotel nu voor de tweede keer. De eerste keer was 10 jaar geleden en toen vonden we het fantastisch. We hadden dan ook hoge verwachtingen. Het ontbijtbuffet was nog altijd heel goed. Alles wat je maar kon denken, het stond er. Het dinnerbuffet heeft ons teleurgesteld. Eentonig en veel ovenschotels, lasagne,pizza.......

De animatie 's avonds was ook veel minder dan 10 jaar geleden. Toen was er elke avond een prachtige show met nadien dansgelegenheid. Nu was er een paar keer een scherm met een video ? In de discotheca speelde men een film?

Laat Gomera zelf is een prachtig eiland met heel mooie natuur .

fantastisch hotel in prachtomgeving

ria raeymaekers
22-2-2016

Geboekt via touroperator in de hoop stres te vermijden bij de overtocht met de ferry.

We boekten ook voor en na de overtocht in Tenerife.Bij het begin van de vakantie was er niks geregeld voor de overtocht.Vanuit Tecina was het ok alleen in Tenerife

bleek het vervoer naar hotel in Tenerife ook weer niet oké.Alles werd wel geregeld

maar je verwacht toch dat je zelf niks meer moet ondernemen als je via touroperator

boekt.

Hotel Tecina is echt hemels en La gomera prachtig om wandelingen te doen.

Wij hebben ook genoten van de 3 zwembaden op het domein en de prachtige beplanting.

Overdekt zwembad zou wel wenselijk zijn bij slechter weer.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jardin Tecina in Playa de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jardin Tecina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.