Appartement Bellavista

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag26°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Bellavista voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Bellavista in het Nederlands

Prima appartement met uitzicht

Vincent en Eni
13-8-2009

We hebben hier een paar dagen geslapen. De appartementen zijn vrij nieuw, schoon en er zit een prima keuken(tje) in. De service van de eigenaren is erg goed: onze koffers werden naar boven gedragen, er werd een fan gebracht, onze huurauto geregeld en goede tips voor de omgeving gegeven. Het uitzicht is prachtig over de baai van Playa de Santiago. De appartmenten liggen in een soort 'eigen dorp' en zo'n 10 minuten lopen van het haventje.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Appartement info

• Op het terreinBibliotheek
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bellavista in Playa de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bellavista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.