Playa de Santiago

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de Santiago voor je op een rij gezet:

Reviews over Playa de Santiago

"Wel leuk"

Adrie van den Bogert
    31-10-2018

Play de santiago is een mooi klein, van huis uit vissersdorpje, waar een paar winkeltjes zitten een paar restaurantjes ,leuke haven ,een "zandstrand "maar over het algemeen kiezels. In het midden van het dorp ligt een leuk pleintje waar de plaatselijke bevolking samenkomt Er is niet zoveel te beleven maar erg leuk om doorheen te wandelen Je kunt met een veerbootje naar verschillende andere plaatsen zoals Valle gran rey

Gereisd Met partner in oktober 2018

fantastisch

ria raeymaekers
    22-2-2016

Wandeling vanuit hotel Tecina naar Playa Santiago ;zeer leuk omdat je het hoogteverschil kan overbruggen met een lift naar het strand. Aangenaam strand met markplaatsje met wat authentiek leven.Je vind er alles wat je nodig hebt en wij genoten van een spontaan optreden op een terras tijdens onze avondwandeling.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet veel te zien maar dat vonden wij juist leuk !

Karlien
    11-7-2013

Een echt typisch gomerisch dorpje, dus verwacht niets knap of super charmant. Dat vonden wij dan juist héél charmant. Niet teveel toeristen en dat is wat wij zochten. Een terrasje doen tussen de plaatselijke bevolking. Bestel zeker een barachito, dat is een koffie met likeur in. De prijzen in het dorp zijn veel schappelijker dan in het hotel. Je moet niet naar hier gaan voor een strandvakantie. Te gevaarlijk om te zwemmen en geen zandstranden.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein gezellig plaatsje, vooral voor rustzoekers

j wilgenburg
    23-11-2011

Enkele restaurantjes en bars, 3 supermarktjes, wat winkeltjes, strandje, het toerisme is hier nog niet grootschalig. Vanuit het dorp enkele keren per dag snelle bootverbinding met Valle Gran Rey en San Sebastian (met zandstrand). Het gebied tussen Playa dS en het midden van het eiland is erg mooi, en biedt prima wandelmogelijkheden.

Gereisd Met partner in november 2011

mooie omgeving om te wandelen

Piet
    14-5-2011

Hotel Jardin Tecina heeft alles in huis om kind en ouders te vermaken. Vele zwembaden in het park en ook via een lift naar de zee geen strand maar een fijn zwembad met zout water. Een prachtig eiland is La Gomera voldoende mogelijkheden om het eiland te verkennen.

Gereisd Met partner in Wed Apr 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Playa de Santiago scoort een 7,1 uit 10, op basis van 33 reviews