Sorteren

Reviews over accommodaties in La Gomera

Het paradijs

Adrie van den Bogert
    31-10-2018

Als je van rust en van wandelen houd dan beveel ik je dit hotel zeer zeker aan .Hotel is geweldig gelegen boven op een berg maar je kunt met een lift naar beneden naar het kiezelstrand. Hele mooie ruime kamers met mooie badkamers. Op het park zijn 300 verschillende bomen, planten en struiken te mooi om op te noemen Het is eten is heel erg goed . Enkele dingen die mij opvielen bij het eten : champagne/bubbeltjes wijn bij het ontbijt elke dag 4 verschillende verse smoothy's,verse jus d'orange , zalm in een zoutkorst, entrecote's die na het bakken in ieder geval nog rood waren ,heerlijke paella, teveel om op te noemen. Als je het eiland wil verkennen moet je wel een auto huren of met een excursie meegaan die er genoeg aangeboden worden. Verschillende mooie zwembaden ,zowel een zout waterbad als een zoet water bad Kortom echt een aanrader om dit hotel zeer zeker te boeken en je te laten verwennen door al het vriendelijke personeel

simpel maar goed

carla
    20-10-2018

eenvoudig maar prima en schoon appartement, keuken goed en heel volledig. Geen fijne stoelen op balkon/ eettafel, en miste ook lekkere ligbedden bij zwembad. De ligging van complex is perfect. Restaurants op loopafstand. Kleine strand op loopafstand. Supermarkt naast appartementen. Eiland vonden wij geweldig. 3 dagen auto gehuurd en het eiland rond gereden. Erg mooie natuur. Verder niet veel te doen, wat wij prima vonden. Echt een vakantie om bij te komen, weinig toerisme, heerlijk weer, alles lekker relax. alleen hou wel rekening met de lange reis. We werden op terugreis om 8.00 uur opgehaald met bus, daarna naar boot. Wachten bij boot, varen, met bus naar hotel in Tenerife, koffers opbergen, 2 uur vermaken in Tenerife, weer door bus opgehaald naar vliegveld gebracht, wachten op vlucht 17.30 uur de lucht in 23.00 uur in Rotterdam! Achteraf hadden wij liever voor 10 dagen gekozen omdat je 2 dagen voor reizen af moet halen....

Ruim complex , centraal gelegen

Andrea en Chris
    2-10-2018

Centraal gelegen , ruim opgezet appartement , lift ( tot 23 uur werkend , daarna buitentrap gebruiken ) , slaapkamer met veel kastruimte , badkamer met wc , bidet , haarfohn en douche in badkuip ( ouderen pas op : uitglij-gevaar ! ) ruim balkon met parasol , goed ingericht keukenblok , centrale ligging , harde bedden , slechte wifi , receptie beperkt open , klein zwembad , supermarktje direct onder complex . Schoonmaak begint pas na 10.00 uur ( rustig en zonder lawaai ).

Perfect in orde, betaalbaar, schoon, leuke ligging

Marleen
    30-8-2018

Voor ons ideale ligging: loopafstand van veel restaurantjes en verschillende stranden. Aan tamelijk rustige weg.

Elke dag werd kamer schoongemaakt en handdoeken evt ingeruild. Alles spic en span.

Gehorigheid valt goed mee, ook geen lawaaierige andere gasten meegemaakt.

2 ceiling fans, qua warmte net tw doen in augustus wat ons betreft.

Slaapbank voor 3de persoon wat oncomfortabel.

Andere gasten vooral spaanse gezinnen. Wel irritant dat handdoeken op bedjes en parasollen toege eigend worden door mensen die niet aan zwembad verblijven.

Strandje tegenover is bij eb wat klein en erg ondiep, bij vloed lekker.

Vriendelijk personeel. Geen commentaar bij normaal gebruik zwembad gehad door onze kinderen (zoals ik wel in een eerdere beoordeling las).

Transfer van tenerife vind ik wel erg lang als je pakketreis boekt. Uur op boot en anderhalf uur op heel kronkelige weg vanuit san sebastian. Niet aan teraden bij gevoelig zijn voor wagenziekte.

fantastisch

Elma
    13-8-2018

Echt een aanrader om hier heen te gaan!! Super mooie ligging, mooie kamers. Alles wordt keurig iedere dag schoongemaakt, personeel is super vriendelijk.

Eten mag wel iets warmer. Hotel is niet een echte aanrader voor mensen die slecht ter been zijn omdat het heel hoog gelegen is en je heel erg veel trappetjes loopt, dus wel goed voor de beentjes ;). Ook raad ik je aan om minimaal 12 dagen hier heen te gaan of een vroege heenvlucht en een avond terugvlucht zodat je in 1x er heen kan en je niet de Ferry mist. Wij hebben heen en terug een overnachting op Tenerife gehad, dat overigens allemaal echt op en top geregeld was, bedankt touroperator!! je komt hier voor je rust want je heb hier geen massa toerisme, heerlijk!!!! je kan er van alles doen, je kan zelfs je eigen bootje huren zonder vaarbewijs.