Appartement Elicasa

7.4Goed

Spanje, La Gomera, Hermigua (Hermiqua)

7.4Goed

• 7.3Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

14 reviews over Appartement Elicasa

• 10Anni de Boer07-03-2009

Heerlijke vakanties ,tophuis,fantastisch

Elicasa is een leuk huis in Spaanse stijl, goed onderhouden met erg leuke eigenwijse appartementen. Wij hadden ee zeer groot appartement, nummer 4, voor de deur een balkon,maar je zit toch meer op het dakterras.Heel speciaal en leuk ingericht,alles wat men nodig heeft,schoon,erg vriendlijke service. Wij voelten ons meteen thuis. De prijs was ook een meevaller voor dit mooie appartement.

• 10Helmut Schmidt07-03-2009

Fantastische plek

Heerlijke plek, heerlijk huis,heerlijke appartementen: een totaal geslaagde vakantie! Wij hadden een mooi groot appartement met de terras voor de deur. tevens is er een reuze dakterras met barbecue en zonbedden. De halfopen keuken had alles wat wij nodig hadden, buiten een tafel met stoelen,maar ook binnen een mooie eethoek, een zithoek een een grappig groot bed, gemaakt van ijzer.Erg leuk ingericht alles. Verzorgd en schoon. Van ons bed al een betoverend uitzicht over het vallei, voor de deur de tropische planten en bomen,beter kan het niet. Veel handdoeken( wat je meestals erg moet missen),die 3keer per week worden gewisseld, of als men iets nodig heeft-beddengoed wordt 1x per week gewisseld. Alles was perfect. La Gomera ist een magisch eiland en er is veel te beleven.. Een paradijs vor wandelaars, maar ook voor strandgenieters is er volop keuze: tip: ga na de La caleta, een fantastisch mooie strand. Lekker eten bij Iratxe in Hermigua. gezellige avonden bij Casa Creativa

• 10Estelle Smit07-03-2009

Supermooie appartementen

Wij wilden 2 weken blijven maar uiteindelijk hebben wij een week erbij geboekt.Het was te mooi. De appartementen zijn supergezellig, met eigenwijze meubels, schoon en goed onderhouden. het dakterras met een rondomuitzicht een topper.Heel aardige service en voor reisbegin al veel goede en nuttige tips van de eigenaresse,huurauto, alles was tot in de puntjes geregeld en verzorgd. Wij voelten ons heel erg op ons gemak in deze mooie casa.

• 3Inge24-02-2009

nooit meer

helaas is dit complex slecht onderhouden. Het was er vies en rommelig en het straalt totaal geen gezelligheid uit. Ook wij zijn eerder vertrokken dan gepland was

• 10Sabine Gross22-02-2009

absoluut fantastisch

Elicasa is een erg mooi spaans huis met vakantieapartementen. Met stijl ingericht en voorzien van alles wat je verwacht. een goed geoutilleerde keuken,badkamer met douche en toilet. Betoverend uitzicht.Wij zochten rust, maar ook iets waar je lekker kan wandelen en zwemmen , s'avonds lekekr een wijntje op het terras en dit hebben wij gevonden.En meer. wij genoten van het schitterend dakterras, van de barbecue en van de vriendlijke mensen op dit heerlijke eiland. De eigenaresse had ons prima ingelicht, alles was verzorgd.Wij wilden graag langer blijven....

• 9Anni de Boer22-02-2009

Supervakantie in prima appartementen

Fantastische plek De appartemeneten liggen erg mooi, het uitzicht is overweldigend. De artistieke inrichting is mediterraaan en erg mooi.Van de eigenaresse hebben wij heel veel nuttige informaties ontvangen, alles was goed geregeld. De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend. Het eiland is erg mooi,Hermigua een leuk dorpje. Wij komen zeker weer terug!

• 3m.corler27-01-2009

Een koud huis met veel oude rommel

Casita Elicase op La Gomera voldeed totaal niet aan onze verwachtingen en beschrijvingen volgens de site van de eigenaars. De meubels bestonden uit primitieve oude gammele rommel. Er was geen verwarmingselement, het keukentje en badkamertje erg beperkt. Toiletpapiet moet in de emmer, en douchen kan alleen met een douchegordijn dat tegen je lijf aan plakt. De tegeltjes laten los en het dochegordijn stort met regelmaat naar beneden. Het tweepersoonsbed bestaat uit twee matrassen die met oude opstropende lakens zijn opgemaakt. Het dakterras ligt vol met opslagspullen, een oud matras enz. Niet erg uitnodigend dus. We hebben onze ontevredenheid over de algemene staat van het appartement bij de eerste dag na aankomst kenbaar gemaakt. De Nederlandssprekende eigenaares reageerde ontkennend en was niet voor reden vatbaar. De verzorgster van het appartement is een vriendelijke en attente vrouw en de omgeving is zoals de beschrijving inderdaad prachtig.

• 4alex31-07-2008

Dit nooit meer!

Helaas geen succes. Wij hebben geen lekkere herrinering omdat: De ruimte veel te klein was, je kon je praktisch niet bewegen zo klein.Het lijkt veel groter op de foto's.De algehele indruk was onverzorgt en gewoon rommelig! De omgeving is mooi maar je hebt dan ook genoeg keuze op het eiland.Wij zijn dan ook eerder weggegaan uit het pension.De vriendlijkheid van de eigenaren viel ook erg tegen.Kwamen erg gestressed over en een beetje te bemoeizuchtig.Waarschijnlijk loopt het niet zo goed en dat voel je ook. Volgend jaar beter maar niet meer hier.

• 10Sabine Gross07-07-2008

superleuke ligging, mooie meubels, rust en een fantastisch uitzicht, het kan niet beter,vooral de prijs: de mooiste en goedkoopste apartementen van het eiland! Aardige service: heel attent,en supergoede tips. Wij hebben al weer gereserveerd.

• 4van den Boomgaard10-11-2007

Onze beoordeling is, na heel veel ervaring met appartementen en huisjes, altijd de vraag: Komen we hier terug? Ons antwoord w.b. Elicasa: NEE! Het was een tegenvaller. Het gebouw is sleets en bleek matig onderhouden. Het is kleiner dan de foto's op de site doen vermoeden, de foto's waren met een groothoeklens gemaakt. We boekten een appartement voor max 3 personen, maar er was net plaats voor 2. Het zitje was heel klein. De douchekop hing los en was al eens gerepareerd met ijzerdraad, een bedlamp was stuk, het beddegoed was klam. De doucheruimte was zo klein (80 cm))dat het gordijn als een cape om je heen hing en de breedte van het toiletdeel was 60 cm, diep ademhalen zette je vast ! Andere gasten moesten over jouw terras naar hun kamers, dus gordijnen dicht. Het vreemdste: we hebben onze gastheer en vrouw NOOIT gezien. Bij aankomst vonden we de sleutel in de deur en aan het einde van de vakantie vertrokken we en lieten de sleutel in de deur steken. Niemand gezien. Gast-vrijheid?

0 tips over Appartement Elicasa

0 vragen over Appartement Elicasa

Appartement info

• AdresCalle Los Gomeros 12 E-38820(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website