Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag24°17°
7,5

1 review over Vakantiehuis Casa Delphines I/II in het Nederlands

2008

Mooie grote slaapkamer met een flink dakterras

Ron
26-5-2008

Mooie grote slaapkamer met een flink dakterras. Vandaar prachtig uitzicht op Tenerife. Maar dan heb je de pluspunten wel gehad. Hoewel het er schoon uitziet ruikt het hele huis als een open riool. De inrichting is erg karig. Vanuit de woonkamer/keuken kijk je door het enige raam direct tegen bananenbomen aan die aan de andere kant van het ong. één meter brede toegangspad staan. Een eigenaar(esse) hebben we nooit gezien in die twee weken. Wel de vriendelijke oude dame waar we vrijwel geen woord van verstonden.

Gereisd Met partner in Mon May 26 2008 13:33:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Delphines I/II in Agulo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Delphines I/II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.