Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag23°17°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Delphines I/II voor je op een rij gezet:

Iliosreizen.nl
Iliosreizen.nl

2 reviews over Vakantiehuis Casa Delphines I/II in het Nederlands

2008

Mooie grote slaapkamer met een flink dakterras. Vandaar prachtig uitzicht op Tenerife. Maar dan heb je de pluspunten wel gehad. Hoewel het er schoon uitziet ruikt het hele huis als een open riool. De inrichting is erg karig. Vanuit de woonkamer/keuken kijk je door het enige raam direct tegen bananenbomen aan die aan de andere kant van het ong. één meter brede toegangspad staan. Een eigenaar(esse) hebben we nooit gezien in die twee weken. Wel de vriendelijke oude dame waar we vrijwel geen woord van verstonden.

Gereisd Met partner in Mon May 26 2008 13:33:58 GMT+0000 (UTC)
2005

Met een fantastich en weids uitzicht op Tenerife en de eigen (noordelijke) kustlijn, gelegen in het doodstille mini-dorpje Lepe (bij Agulo) dat op een steile rots boven de zee is gelegen en bereikbaar via een smal weggetje. Vanaf je grote dakterras blijf je maar genieten van het fenomenale uitzicht. Andere dorpen, plaatsen, nationale park of wandelpaden, zijn vanuit hier vrij vlot met de auto te bereiken. Het zoutwaterzwembad van Hermigua en ook het zoetwaterzwembad, is aan te lopen (beide zijn gratis) en dat is wel handig als de zee voor zwemmen te gvaarlijk is. De casita is aardig groot. Beetje bruinig, maar prima. Sommige kasten ruiken wat muffig, maar waar heb je dat niet? Eigenaresse en een bejaarde dorpsbewoonster steken je enkele malen per week met plezier mango's en bananen van de omliggende plantages toe.

Gereisd Anders in oktober 2005

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Delphines I/II in Agulo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Delphines I/II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.