Hotel Playa Real

7.5Goed

• Animatie

19 reviews over Hotel Playa Real

• 8Kirsten 17-09-2013

Leuk om een keer geweest te zijn!

Mooi hotel, goed eten, nette kamers. Personeel erg chagrijnig! Half uurtje lopen en je bent in Ibiza stad, ideaal.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Boris28-09-2012

Oogt goed maar voor ons eenmalig!

De algemene indruk is goed. Het is een rustige omgeving en de meeste kamers hebben zeezicht. De buurt is rustig, met een aantal restaurantjes, een Spar met pinautomaat, lang zandstrand. Huur 2 bedden +parasol is 21 euro p/d. Klantvriendelijkheid van het personeel is matig, ze spreken slecht engels/duits. Personeel aan de receptie is behulpzaam, maar in het restaurant is het beneden maat. Bijv, Ze snappen niet als de kopjes bij de automaat op zijn er nieuwe moeten komen, dag in dag uit...enz . Opzicht was het eten niet verkeerd maar wel eenzijdig. Het warme gedeelte was niet warm maar lauw en dit hoort niet. De staat van de kamers was opzicht niet verkeerd maar dient gerenoveerd te worden. Het aller ergste is dat wij mieren op de kamer hadden en sterker nog, ze zaten ook in bed. Wij zijn na 3 kamer wissels vertrokken naar een ander hotel. Dit was de hoofdreden om te vertrekken.

Gereisd met partner in september 2012

• 8sun-palma03-08-2012

mooie ligging

Dit hotel was het enigste hotel op talamanca beach met een groene tuin waar je lekker op je ligbed kon genieten van de zon en schaduw. het was geen volgestampt gedoe om een ligbedje te krijgen, omdat het rustig was. mensen liggen langer in bed, als ze s'nachts op stap geweest zijn, hier had je overigens geen last van. half uurtje lopen en je bent midden in het bruisende eivissa, 1,5 km verder ligt pacha. Het hele hotel is heerlijk koel, eten was goed en uitgebreid, mensen die daarover mopperen, dan vraag ik me weleens af of ze thuis ook zoveel aan soorten keuzes op de eettafel presenteren, ik weet zeker van niet. de animatie, ach, wat moet je ermee, als je in de buurt bent van zoveel andere leuke act. om te doen. de prijs kwaliteit was super. tip: via Duitsland boeken scheelt echt in de beurs.

Gereisd met partner in juli 2012

• 2W09-07-2012

Vreselijk, nooit meer!!

9 nachten in dit hotel verbleven. Echt heel erg vreselijk!!! De bedden zijn aan vernieuwing toe, smerige vloerbedekking op de kamer, zeer onvriendelijk personeel, eten (vooral avond-) niet lekker, erg gehorig, kleine balkons, vies rondom zwembad. Het enige positieve punt is de lokatie, deze is top. Leuk strand, lekkere eettentjes, met de boot zo in Ibiza stad. Maar al bij al , dit hotel boeken wij NOOIT meer!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Frank25-10-2011

Super hotel!

Hotel Playa Real is een erg mooi hotel, Het is vooral erg goed onderhouden en schoon. Kamers waren prima en we kregen een upgrade naar zeezicht! (Omdat het hotel half vol was) Het personeel is ook erg vriendelijk. Voor de lage prijs die we voor die hotel hebben betaald is een super hotel.

Ik zou aanraden om in oktober naar dit hotel te gaan, de prijs per nacht is dan 45 euro per nacht incl. halfpension en erg rustig In de zomer is het veel duurder en drukker.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 5JDS20-09-2011

geweldige locatie

praktisch hotel, maar zeer klein domein, heeft dringend een update nodig makkelijk bereikbaar, dicht bij stad mooi uitzicht vanop balkon neem geen all in-formule, het aanbod is te beperkt om ervan te genieten. staff loopt niet over van vriendelijkheid, maar is is mogelik omwille van einde seizoen

Alleen gereisd in september 2011

• 6Daisy Wiebe18-09-2011

Niet echt een aanrader

Kamers zijn opzich oké maar wel echt aan vernieuwing toe, airco aanwezig die goed werkt. Eten vond ik niet goed, veel koud en vaak hetzelfde. Animatie was er bijna alleen s'avonds, op één dag na, en dit begon pas om half 11 terwijl het all inclusive tot 11 uur was, niet echt goed gepland. Wel makkelijk in Ibiza stad te komen met een bus die 2x in het uur rijd, 15 minuten en je bent bij de haven in Ibiza stad. Als ik nog een keer naar Ibiza zou gaan zou ik absoluut een ander hotel kiezen, Talamanca is erg rustig en een strandwandeling is ook niet echt aan te raden s'avonds omdat het er echt heel erg donker is.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8Ramon en Marlies02-07-2011

Zeker doen!

Hallo wij zijn midden dertig en wilde er even een paar dagen tussen uit. Zelf vlucht, auto en hotel geboekt. Het is ons heel erg goed bevallen. De toelichting uit 2007 met vies en vervallen is zeker niet meer van toepassing. Alles ziet er prima uit en schoon. Heerlijk derect aan zee. En ja jammer dat de bedden aan het strand niet gratis zijn maar een paar tientjes op een vakatie extra en je bent de zonne koning zelf. Eten zou best af en toe wat warmer mogen maar was op zich goed hoor. Wij hadden all in clusief wat ons priam beviel door de ruime tijden hadden wij nog tijd genoeg om andere dingen te ondernemen. met de auto naar ibiza stad of sant antoinio. eigen parkeerplaats bij hotel is ook ruim en goed dus.... doen het lieft met een auto en vergeet je tom tom niet :-)

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Auke Jan06-08-2010

Prima hotel op erg goede locatie

Wij zijn een stel van halverwege 30 en kwamen naar Ibiza om te genieten van de stranden en om uit te gaan in het centrum van Ibiza stad en de clubs. Hotel playa Real is gelegen aan het gezellige Playa Talamanca en daarmee erg goed gelegen. In tegenstelling tot playa d'en bosse (waar veel hotels zitten waar nederlanders naartoe gaan) heb je aan strand Talamanca geen last van de vliegtuigen terwijl zit je toch dichtbij Ibiza stad zit. Het hotel ligt direct aan het strand. Via een erg leuke met houten planken gemaakt wandelpad loop je over het strand naar de haven en daarna 5 minuten met het pondje ben je in totaal in een half uur in het gezellige centrum van Ibiza stad. De kamers en bedden zijn ruim, badkamer prima en airco doet het goed (= belangrijk want het kan behoorlijk warm worden). Het eten is redelijk, voor vegetariers slecht. Minpunt is dat je voor strandstoelen moet betalen

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Niels en Patricia03-07-2010

Een hotel om aan te raden!

Dit hotel liet al een goede indruk achter toen we binnenkwamen. Mooie ontvangstruimte, met airco en vriendelijke dames bij de receptie. We moesten wel twee uur wachten op onze kamer omdat deze nog schoongemaakt moest worden, maar dat gaf ons de gelegenheid de omgeving te ontdekken. Zeer schone en nette kamer, met airco, vloerbedekking en een mooie badkamer met alles erop en eraan. Handig dat men de deur niet dicht kan slaan, zodat je daar geen overlast van hebt. Het eten is niet spectaculair, maar prima te doen. Zou je aanraden alleen ontbijt te nemen en niet all-in. De bus gaat elk uur naar Ibiza stad, of je kan een taxi nemen. We zijn 1 keer teruggelopen naar het hotel, maar dat is geen aanrader!

Gereisd met partner in juni 2010

Hotel Playa Real info