SpanjeIbizaTalamancaHotels TalamancaHotel Destino Pacha Ibiza Resort

Hotel Destino Pacha Ibiza Resort

SpanjeIbizaTalamanca

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Destino Pacha Ibiza Resort voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Destino Pacha Ibiza Resort

• 9bas26-07-2013

Mooiste hotel (Faciliteiten) op het eiland

Destino is "the place to be"!! De ligging de materialen de style het zwembad de ligbedden de feesten het eten de service enz, enz, zijn echt super.. En dan niet een te spreken over de kleding van het personeel.. Het hele plaatje klopt!! Het is duur maar in dit segment zijn de prijzen nu eenmaal zo...maar dat heb je zo door! Glas wijn €15 een fles wijn €38 spreek voor zich toch! Het enige min puntje!!!!!!! Het is onbegrijpelijk dat de kamer zo verschrikkelijk claustrofobisch klein zijn! Het was een shock toen wij binnen kwamen. Mijn eerste gedachte was dan ook dat ik weg wilde, gelukkig zijn wij gebleven en hebben wij de beste ervaring ever in een hotel gehad! Mijn vrouw gaat terug in aug met de kinderen en wij samen zeker volgend jaar... Maar dan nemen we wel een junior-suite!!

• 8pieter02-07-2013

Fantastische ervaring

De lobby, restaurant en poolarea is echt fantastisch! Een wow-ervaring bij aankomst dus! Aan meubilair en aankleding zijn kosten nog moeite gespaard. De kamers zijn ERG klein, niet in verhouding met de prijs. Wij hadden niet eens een badkamer en stonden onze tanden te poetsen in de slaapkamer. Het hotel is niet op kinderen ingericht, ze moeten stil zijn in het zwembad... Extra bed op de kamer is niet mogelijk, is ook geen ruimte voor trouwens. Qua ligging heb je een huurauto nodig om wat te kunnen zien, lopend kom je nergens. Uitzicht is wel TOP. Prijzen voor drankjes en eten zijn ERG hoog, biertje €14, tosti €16, dus goed opletten. Diverse obers die alleen spaans spreken. Super hotel, mooie ervaring, maar eenmaal en niet weer.

Hotel Destino Pacha Ibiza Resort info

Veilig betalen met