Hotel Can Guillem

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Can Guillem voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Hotel Can Guillem in het Nederlands

Pitoreske ligging en accommodatie

Mahe
12-8-2011

Can Guillem ligt zeer centraal t.o.v. ibizastad, maximaal 20 minuten met de auto. In Ibizastad zeer makkelijk parkeren op een mega parkeerterrein.

Het hotel is sfeervol ingericht, wij hadden kamer nummer 6 en onze kinderen (10 en 13) kamer nummer 5. Nummer 6 is ruimer en met uitzicht.

Er is een zwembad met ligstoelen en parasols. Het ontbijt is simpel maar met vers gebakken broodjes.

Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Fantastisch plekje rust en toch vlakbij Ibizastad

Ans Braggaar-Ruiter
5-1-2010

De locatie is zo rustig en romantisch een echte aanrader voor een huwelijksreis! De eigenaar hotel manager, Vicente, kan alles voor je regelen. Ik heb zelf geen kinderen, maar het zwembad heeft een apart kindergedeelte met een mozaiek van disney figuurtjes. Een geweldige finca met alle eigen voorzieningen en een grote prachtige tuin met eigen zwembad. Helemaal geweldig.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 05 2010 12:25:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Can Guillem in Santa Gertrudis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Can Guillem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.