Hotel Yebisah

4 reviews over Hotel Yebisah in het Nederlands

Aanrader!

Irma
24-10-2017

Ontzettend schoon hostel, leuk centraal gelegen en op loopafstand van strand, eettentjes en terrassen. Zeer gastvrije eigenaren. Vlakbij openbaar vervoer. Wil je een rustige kamer neem dan kamer aan achterkant, geen mooi uitzicht maar wel lekker rustig, lekker terras (je) Goede prijs/kwaliteit verhouding. Komen zeker nog een keer terug!!!!!

geweldige plek

lisa
25-7-2015

Wij zijn net 2 dagen thuis van een geweldige vakantie!

Het hotel is erg schoon, wordt elke dag netjes schoon gemaakt en je krijgt elke dag nieuwe handdoeken.

Ook de eigenaar en eigenaresse zijn onwijs aardig en je kunt ze van alles vragen.

Alleen jammer dat er geen airco in de kamer aanwezig is, wij hadden een kamer waar de zon niet opstond dus alleen met een ventilator was het ook te doen.

We gaan zeker volgend jaar terug, ook het stadje zelf is onwijs leuk! Andere stadjes bezocht maar Santa eularia bleef het leukste!!

Superplek

Ook voor alleengaanden

You feel very welcome

Jacqueline
9-10-2011

Eenvoudig maar erg schoon hotel

Helemaal top

Ook voor alleengaande een echte aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Yebisah voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yebisah in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yebisah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.