Géén boekingskosten

SpanjeIbizaSanta Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

8.6FantastischScore uit 32 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+83/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 32 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Het grote Hotel Club Magic Life Cala Pada op Ibiza voelt niet massaal aan. Het eten is van erg goede kwaliteit. Er zijn meerdere zwembaden en enthousiaste animatie. Het hotel ligt aan het strand en is kindvriendelijk. Op woensdag is er een hippiemarkt in Ibiza-stad op 10 minuten lopen. Het dorpje Santa Eulalia is een pittoresk plaatsje.

Bekijk de beschikbaarheid

32 Reviews over TUI Magic Life Cala Pada

• 8Jeanine02-09-2022

Heerlijke vakantie

Een leuk resort op Ibiza voor gezinnen. Het ontvangst was koel, de Nederlands sprekende dame aan de receptie was kortaf. Bij binnenkomst in de kamer bleek het bed voor onze zoon niet opgemaakt (slaapbank) en zag ik dat de vloer gedweild was maar lagen er toch nog overal haren. Na melding werd dit netjes opgelost en de rest van de vakantie was onze kamer netjes schoon. Het eten in het restaurant is erg goed, uitgebreid en gevarieerd. Zoek wel even een goed plekje zodat je niet te gehorig zit, de eetzaal voelt een beetje chaotisch door de akoestiek. De sportactiviteiten waren top, we hebben veel gedaan en dat was erg leuk en goed verzorgd! Het zwembad is leuk voor alle leeftijden en het eten in het a la carte restaurant Bodega was heerlijk, ook heel aardig personeel daar!

Fijne handdoeken service en altijd een bedje beschikbaar, zelfs toen het resort helemaal vol zat. Veel wespen bij de tappunten, dus wij bestelde graag aan de bar.

Giuseppe, Eigenaar, 02-09-2022

Geachte Jeanine,

We zijn erg dankbaar voor uw prachtige woorden en we willen u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw opmerkingen over uw verblijf in TUI MAGIC LIFE Cala Pada te delen. We zijn zo blij dat u genoten heeft van uw tijd bij ons en we voelen ons trots omdat referenties review zoals de jouwe ons hard laten werken om een perfecte dagelijkse klantenzorg te blijven leveren. We nemen goede nota van uw opmerkingen en zullen kijken naar mogelijkheden voor verbetering in dit opzicht. Wij waarderen al uw opmerkingen en nemen er goed nota van. We kijken ernaar uit om u en uw familie weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet. Uw TUI MAGIC LIFE Cala Pada Team

• 7Anita01-09-2022

Achteruit gegaan deze derde keer

Mooi maar wel wat achteruit gegaan. We waren hier nu voor de derde keer. De laatste keer was drie jaar geleden. Nu was het eten meestal koud. Dat was vroeger nooit zo. En duidelijk personeels tekort. De tent op het strand kon je voorheen lunchen, nu niet meer. In het restaurant waren vaak geen kopjes op glazen meer om te pakken. Koffie automaat zat vaak geen melk meer in. De tafeltennistafel was weg. De bedjes op het strand ook nu al 7 euro per stuk. Excursies zijn ook minder geworden. Zo kon je vroeger mee op jeepsafari maar dat werd nu niet meer aangeboden jammer genoeg.

Giuseppe, Eigenaar, 02-09-2022

Lieve Anita,

Wij zijn u zeer dankbaar voor uw feedback en willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen over uw verblijf in TUI MAGIC LIFE Cala Pada te delen. We zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en we voelen ons trots omdat referenties van beoordelingen zoals de uwe ons hard doen werken om een perfecte dagelijkse klantenservice te blijven bieden, maar in die zin willen we graag commentaar geven op enkele punten met onze aantijgingen in dit verband;

In de zin dat u het gebrek aan personeel hebt opgemerkt, moeten wij opmerken dat wij dit net als bijna alle bedrijven in Europa hebben opgemerkt. Wij hebben te lijden onder deze post-pandemische casuïstiek en wij proberen dit dagelijks te bestrijden door nieuw personeel te vinden en hen op te leiden om dagelijks een perfecte klantenservice te bieden. Het spijt ons dat u de tafeltennistafel niet heeft gezien, hij is niet verdwenen maar staat nu naast het aerobicveld, als u het ons gevraagd had, hadden we deze twijfel kunnen oplossen.

De ligstoelen op het strand zijn al jaren betalend en wij moeten u meedelen dat dit geen dienst is die rechtstreeks door ons hotel wordt aangeboden, maar een openbare concessie is van de gemeente en wij informeren u ook in onze brochures en online catalogi, maar wij betreuren het ook dat u dit niet hebt opgemerkt en ons hier niet hebt gevraagd om deze twijfels op te helderen. Wij nemen goede nota van uw opmerkingen en zullen nagaan hoe wij dit kunnen verbeteren. Wij stellen al uw opmerkingen op prijs en nemen er goede nota van, evenals van het feit dat u ons voor de derde keer hebt bezocht. Wij verheugen ons erop u en uw familie in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet. Uw team TUI MAGIC LIFE Cala Pada

• 9Marga12-08-2022

Geweldig

Fantastisch verblijf, leuk opgezet en ruime kamers. Ondanks de grootte kwam het heel gemoedelijk en intiem over. Goede animatie en shows. Eten is super ! Heel uitgebreid en als mensen daarover klagen …..sorry. Het hele team is enthousiast en doet zijn uiterste best. Als er dan een minpuntje zou zijn zijn het de vele duitsers, maar ons hinderde dat niet. Het concept all- in en het sporten is een geweldig concept.

Giuseppe, Eigenaar, 19-08-2022

Geachte Marga,

Met vriendelijke groet. Uw TUI MAGIC LIFE Cala Pada Team

• 9Marie-José30-07-2022

Net terug van 8 heerlijke dagen in dit hotel. Vriendelijke medewerkers, een groot complex maar daar merk je niks van. Genoeg bedjes bij het zwembad, alles schoon en opgeruimd. Het eten is zeer goed, gevarieerd en smakelijk. Om de dag is er een thema diner, voortreffelijk! Elke avond entertainment. Vlak bij zee (minpuntje dat je ook met all inclusive moet betalen voor je ligbed en parasol).

Giuseppe, Eigenaar, 08-08-2022

Beste Marie - José,

Wij zijn u zeer dankbaar voor uw mooie woorden en willen u graag bedanken voor het nemen van de tijd om uw opmerkingen over uw verblijf in TUI MAGIC LIFE Cala Pada te delen. We zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en we zijn er trots op dat verwijzingen van beoordelingen zoals de uwe ons hard laten werken om perfecte klantenservice te blijven bieden op een dagelijkse basis. Wij nemen goede nota van uw opmerkingen en zullen nagaan hoe wij dit kunnen verbeteren. Wij waarderen al uw opmerkingen en nemen er goede nota van. We kijken er naar uit om u en uw familie weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet.

Uw team TUI MAGIC LIFE Cala Pada

• 9Bianca19-05-2022

Perfecte accomodatie

Mooi aangelegd, super schoon, ruime kamers (wij hadden de standaard 2 persoonskamer en waren zeer tevreden) Het eten was verrassend goed. We zijn meerdere keren in Turkije naar mooie 5 sterren resorts geweest, maar we vonden het eten in Tui Magic life Cala Pada beter! Veel afwisselender, goede kwaliteit, zowel In het buffetrestaurant als in de a la carte restaurants. Heel veel keuze uit heerlijke desserts. Er was een heel gezellig aangelegde koffiebar waar je heerlijke verschillende koffievariaties kon krijgen, vers bereid met koffiebonen. Eén van de zwembaden was verwarmd, wat begin mei best lekker is! Het animatieteam was niet opdringerig en er was de hele dag van alles te doen. Leuke shows. De ligging vonden we ook geweldig. Vlak Bij Santa Eulalia des Riu met een mooie boulevard, leuke winkeltjes en restaurantjes. En ook dichtbij de hippiemarkt van Es Canar en Las Dalias. Voor een paar euro met de taxi te bereiken.

Giuseppe, Eigenaar, 16-06-2022

Dear Guest, We are very grateful for your wonderful words and we would like to thank you for the time you took to share your comments relating to your stay at TUI MAGIC LIFE Cala Pada. We are so glad that you enjoyed your time with us and we feel proud because references review like yours make us work hard to keep delivering a perfect daily customer care. We take good note of your comments and will look into possibilities for improvement in this regard. We appreciate all your comments and take well note of them. We look forward to welcome you and your family back again.

Best Regards. Your TUI MAGIC LIFE Cala Pada Team

• 10Alida15-07-2021

Genoten!

Geweldige vakantie gehad. Het hotel is groot, maar dat merk je niet. Sfeer is relaxed. Het oogt rustig. Schone kamers. Mooi zwembad waar je een balletje mag gooien en met je ligbed in mag. Fijn! Glijbanen zijn voor tieners niet geschikt. Strand vonden wij prachtig. Mooi baaitje. Afgeleefde botenhuizen. Deed ons denken aan Brazilië. Er is een bananenboot, kajaks, waterfietsen. Fijn is het mooie strandtentje van tui. Hier haal je flessenwater maar ook zeker heerlijke cocktails. Zitten bij de prijs in. Het uitzicht is fenomenaal! Hier kunnen wij aan wennen. Wanneer je links het strand op loopt en doorloopt kom je bij een beachclub (vr, za en zo een dj!). Wanneer je rechts via het strand loopt, loop je naar Eularia. Super mooie wandeling 2 km, wij zijn nog iets verder gelopen en met de taxi terug gegaan. Naar boven toe zijn super mooie strandjes. Je komt op sommige kleine strandjes zelfs hippies tegen. Snorkelen is hier leuk!

• 8Familie met jonge kids en tieners19-12-2019

Mooi complex voor een gezins vakantie

Het is een groot opgezet complex maar met veel te weinig ligbedden in het hoogseizoen, waardoor iedereen handdoekje gaat leggen. Ook bij de Hamman bedden. Daar was het gras erg kaal waardoor het matras en kussens erg vuil werden, Tip : leg er tegels neer ! Neem wel een appart Het restaurant is echter sfeerloos, erg kil en doet niet echt gezellig aan, de buffetten zien er echter top uit. Buiten op het terras was het steeds vol, helaas daar niet kunnen zitten met ontbijt en diner. Personeel in de bediening is uiterst vriendelijk . Wat wij ook ervaren hebben is de onvriendelijk dame bij de handdoeken in het hokje naar het strand toe. Helaas vroeg de nederlandse dame bij de balie toen wij uitcheckten helemaal niet of we alles naar het zin was geweest........ dit kwam toch wel vreemd over, daar wij zelf ook accomodaties verhuren. Prijs in hoogseizoen erg duur voor 12 dagen.

• 9Karin vd Bruggen23-10-2019

super de luxe mooie strandjes

Erg leuk eiland en zeer luxe resort met extra plus punten voor onze dochter die glutenvrij moet eten. de koks maken t voor je klaar en ook de bediening weet waar hij over praat, of vragen het voor je na. Een super vakantie. Tip huur een auto en boek die via je reisbureau dat is goedkoper als daar ter plekke. De hippy markt is echt iets dat je moet doen. deze is erg dicht bij dit hotel.

Dear Karin vd Bruggen,

allow us to thank you greatly for your kind words about your recent stay in TUI MAGIC LIFE Cala Pada. They are highly appreciated and of great value for us. Your comments are very encouraging to all of us who work every day to ensure our guests' satisfaction. We will not hesitate to definitely share your kind words with the entire team. We look forward to welcome you for another Magic experience.

Kindest regards from sunny Ibiza,

• 9Fam Rietberg15-08-2019

Fantastisch hotel zeker de moeite waard

Wat een prachtig hotel. Wij zijn met 3 kinderen daar geweest leeftijd 14/13/10 er is elke dag wat te doen. Mooie ruime kamers , netjes en lekker ruim opgezet over gehele park. Eten was perfect voor ieders wat wils. Je loopt zo naar het strand waar je vanuit overal heen kan, ook restaurant op strand hoort ook bij hotel ideaal! Je kan er echt van alles doen . Een aanrader ga een dag uit naar de hippy markt en dan in de avond gaan. Dit hotel is een echte aanrader voor ons en wij zullen daar nogmaals heen gaan.

Dear Family Rietberg,

Thank you for taking part of your precious time sending us your review of your stay with us at TUI MAGIC LIFE Cala Pada.

On behalf of the entire team let me thank you for your positive feedback.

We will keep working hard to try to fullfill your expectations.

We hope to welcome you soon again here in Ibiza.

Sunny regards,

• 7Edith30-07-2019

niet voor herhaling vatbaar

Schoon familie appartement badkamer veel te klein. bij aankomst 's avonds laat zelf met je koffers sjouwen naar de andere kant van het complex en drie hoog zonder lift. Eten was oké maar niet wat wij gewend zijn. helaas helemaal geen Ibiza gevoel. De hele dag oude muziek aan het zwembad het entertainment team doet zijn best en werkt hard maar heeft niet de faciliteiten om er echt iets van te maken. zwembad bedjes kon je echt niet op liggen veel en veel te hard en vies. onze dochter die veel sport heeft een blessure aan haar enkel opgelopen omdat de vloer waar workouts etc gegeven worden heel ongelijk is. personeel niet echt vriendelijk en zeker niet de dame bij de uitgifte van de strandhanddoeken. er is alleen een klein vies strandje wat buiten het complex ligt. 's avonds was er weinig tot niets te doen alleen een keer een show of een sillent disco wat niet veel voorstelde. op zaterdagavond was het hele entertainment team vrij.

Dear Edith,

we would like to thank you for taking your time and posting comments on Zoover.

Feedback like yours help us to identify areas within the operation that we need to improve to better meet our guest’s needs.

All your comments have been shared with the Head of Departments and also filtered down to the team so they can see where we went wrong during your visit.

We would be more than happy to give you a better experience than before and to really meet your expectations at TUI MAGIC LIFE Cala Pada

Kindest regards,

Hotel TUI Magic Life Cala Pada info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• MagnetronBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)