Hotel Tres Torres

Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Tres Torres

• 2018
    9Vercauteren Peter01-12-2018

Ongelooflijk leuk eiland, voor ieder wat wils.

Zalig hotel, zeer vriendelijk personeel, niets was teveel .

• 2017
    8Caroline13-08-2017

zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Wij, partner en ik (52), hebben in kamer 110 verbleven. Een zeer ruime standaard kamer met grote glazen schuifpui en 'glazen' balcon met zeezicht/havenzicht. (Hoekkamer en geen balcon van zijburen) De modern ingerichte kamer was erg schoon (werd ook zo gehouden gedurende verblijf) en de badkamer was eveneens modern met breed wastafelmeubel, grote spiegelwand (grote badlakens, handdoeken en badjassen + amenities), ruime inloopdouche met regenshower én gewone douchekop. Wel gehorige zuil in badkamer waar leidingen door lopen (hoor je niet op slaapkamer). Redelijk matras met vier langwerpige kussens. Voldoende opbergmogelijkheden, kluisje en grote föhn in schuifdeur spiegelkast. Ruime keus bij ontbijt (incl. glutenvrije gerechten), diner daarentegen stuk minder. Wij betaalden voor 4 nachten diner erbij €25 pp. Wij hadden dan ook geen enkele verwachting, desondanks viel het mee (2 x gedineerd). De service in hotel is uitstekend; tussen uitchecken (12.00 uur) en daadwerkelijk vertrek zat ruim 6 uur. Wij kregen voor vertrek nog hotelkamer waar we konden douchen en omkleden. Tip hiervoor werd vriendelijk afgewezen door frontoffice personeel.

Voornamelijk Engelse gasten, weinig kinderen, geen feestende jeugd. Prima ligging aan gezellige boulevard. Jachthaven met gezellige restaurantjes en enkele winkeltjes schuin tegenover hotel. Prima zwembad met handdoekservice en goed terras (bar). Personeel erg vriendelijk.

Kortom: een mooi hotel met goede faciliteiten, goede ligging voor een hele mooie prijs.

• Oude reviews

8Esther10-08-2016

Schoon en net hotel en alleraardigst personeel!!

Het hotel, de kamers en algemene ruimtes waren netjes en schoon. De badkamers worden volgend jaar vernieuwd, en dat is wel nodig.. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt. Toen wij onze hotelkamer te zien kregen, bleek dit niet zo te zijn. Na overleg bij de receptie kregen wij voor 1 nacht de suite en moesten we de volgende ochtend terug komen omdat de manager er dan zou zijn. In de tussentijd mochten wij gebruik maken van de suite. Zo gezegd zo gedaan. De manager kon niet achterhalen waar het fout was gegaan, ze konden het niet zien dat wij een hotel met zeezicht hadden geboekt. Toen ik ze de rekening lieten zien kregen wij meteen te horen dat we in de suite mochten blijven... Ws hadden wij bij touroperator de hoofdprijs betaald... Dus super opgelost. Dit is een hotel waar bijna alleen maar Engelsen komen. Geen last van gehad want het zijn de wat oudere mensen die daar komen. Het ontbijt is prima, Engels ontbijt maar ook keus voor ieder ander. Het avondeten is gevarieerd, maar ik zou halfpension niet aanbevelen. Er zijn te veel leuke, goede en zeer betaalbare restaurantjes op loopafstand. Er is geen entertainment in het hotel (of het is erg gedateerd). Maar vanuit de tuin loop je zo de boulevard op. Restaurantjes, barretjes, winkels, busstation, opstapplaats voor de ferry liggen allemaal op loopafstand. Uit eerdere reviews deden mensen hun beklag over de gehorige kamers, hier hebben wij geen last van gehad! Kortom, ik zou dit hotel aan iedereen aan kunnen bevelen, mits je de rust opzoekt. Het dorpje is nl niet bruisend!!

• 8Aly31-01-2016

Fijn schoon hotel, erg vriendelijk personeel

Eten was goed. Vriendelijk personeel. Animatie was gedateerd (suffe animatie). Ligging is prima, gezellig aan de haven.

• 7j_horters23-10-2015

was leuk, maar eenmalig

Tres Torres is een redelijk mooi hotel, maar er zijn wel wat opmerkingen. Het allergrootste bezwaar vond ik dat het echt enorm gehorig is. Ik had nog nooit zoiets meegemaakt. We konden onze buren bijna letterlijk verstaan en als ze een berichtje op hun telefoon binnenkregen wisten we dat ook. 's Morgens om half 8 begint het doortrekken van alle toiletten, het leek wel of we een waterval van water door onze badkamer kregen, Dit vond ik toch wel heel storend. De kamer is prima. Het balkon is een beetje aftands, met een hoog wit muurtje waar je dus tegen aan kijkt als je zit. Als je bereid bent flink bij te betalen zit je natuurlijk veel beter. Het ontbijt is prima, Engels ontbijt, volop keuze. Personeel is vriendelijk. Het grootste pluspunt is de ligging, je stapt zo de boulevard op en het strand en talloze restaurantjes en winkeltjes zijn vlakbij. Ik zou wel terug gaan naar Santa Eularia, maar niet naar Tres Torres.

• 5Anne02-09-2015

Erg luidruchtig

Extreem gehorige kamers, indien je prijs stelt op nachtrust, niet dit hotel kiezen! Ontbijt is goed. Zwembad is erg klein. Er is airco op de kamers. De update van de kamers bestaat uit een modern grijs kleurtje en kussentje op je bed. Badkamers veel roest en lekkage. Schoonmaak laat zeker te wensen over. Tip, boek geen halfpension, ga de boulevard op.

Alleenreizend

• 8L. Verbraecken16-06-2015

Goed hotel

Dit hotel is zeer goed gelegen, aan de jachthaven en aan de mooie promenade. Het centrum is vlakbij. Het personeel is zeer vriendelijk, en steeds bereid om te helpen. Zowel het ontbijt als het diner, beide in buffetvorm, zijn van goede kwaliteit, en met uitgebreide keuze. Ook de kamer is voldoende groot voor twee personen, en heeft zeer goede matrassen op de ruime bedden. De kleine badkamer is wel aan renovatie toe.

• 8Meuleman10-05-2014

prima hotel, goed gelegen

Tres Torres is een prima hotel, wij verbleven obv van half pension. Het buffet is uitgebreid en biedt genoeg variatie. Ontbijt: diversen soorten brood, beleg, englisch breakfast, fruit, yoghurt, ontbijtgranen, ect. Avondeten: uitgebreid buffet met vlees, vis, soep, diverse salades, groenten, pasta, aardappelen, patat, voorafjes ect en uitgebreid toetjes buffet. Prima kamer (familiekamer 401) zijzeezicht, 2 badkamers en 2 kamers, koelkastje en kluis. Bedden zijn wel wat aan de harde kant. Vriendelijk personeel en goede service. Hotel ligt aan het einde van de boulevard, erg schone omgeving. Naast hotel is kleine speeltuin en de haven met vele restaurantjes ligt op 5 min lopen. Er is een supermarkt, bakker, bank en internetcafe vlakbij het hotel. Vanuit het centrum vertrekken er diversen bussen. Openbaar vervoer is prima en taxi's zijn niet duur. Ook de ferryboot kan vanuit de haven genomen worden.

Met oudere kinderen

• 0Timo23-12-2008

Goed hotel

Goed hotel in de buurt van de gezellige haven. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 9Urm05-11-2007

Net terug van Tres Torres, erg netjes en verzorgd ingericht hotel. Zeer vriendelijk personeel, ondanks einde seizoen.

2 tips over Hotel Tres Torres

• Meuleman, 10-05-2014

Es Canar: Hippiemarkt en Jacaranda Lounge Bar Ibiza stad: d'alt Vila (oude stad) Cala Llonga: baai

• L. Verbraecken, 16-06-2015

Wie vanuit Santa Eularia de hoofdstad van het eiland (Eivissa) wil bezoeken, neemt best de bus, want een parking vinden, is er moeilijk. Om het eiland te verkennen, kan men bij voorkeur een paar dagen een auto huren.

1 vraag over Hotel Tres Torres

• Angelique, 13-01-2015

airco

Is er airco op de kamers?

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats