Hotel Sol Beach House Ibiza

Hotel Sol Beach House Ibiza
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Beach House Ibiza voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Sol Beach House Ibiza in het Nederlands

Mooi hotel met heerlijk relaxte sfeer!

Jet
11-7-2018

Echt heel fijn, mooi gerenoveerd hotel. Kamers niet heel groot, maar prima om te vertoeven met mooi uitzicht op zee of zwembad. Ontbijt was heerlijk en keuze genoeg, met fantastisch uitzicht over zee. Lekker rustig gelegen, maar toch op loopafstand van santa Eulalia en leuke restaurantjes. Kom zeker weer terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Adults only

BB
5-8-2017

Rustig hotel, zeer verzorgd, modern interieur. Aan zee en dichtbij promenade

Gereisd Met partner in oktober 2016

Mooi hotel

Yvonne
29-9-2016

Wij hadden een kamer op de zevende verdieping met een prachtig uitzicht over de zee. Het hotel is geheel gerenoveerd en de kamers zijn niet echt groot, maar wel van alle gemakken voorzien. Het hotel is geheel in Ibiza-style verbouwd met mooie hoekjes. Wij hebben het iig goed naar ons zin gehad en gaan zeker een keer terug.

FTI Reizen

Prachtige urban hotel met oog voor styling!

Sabrina
5-8-2016

++De decoractie in het hotel was overal prachtig en hip, met oog voor detail! Je kan overal heerlijk lounge. De kamers zijn ultra schoon en de badkamer heeft een geweldige douchekop! De bedden liggen comfortabel, de ontbijtbuffet heeft genoeg keuze en is echt heerlijk!! Overal uitstekende wifi verbinding, je kunt erg lekker lunchen bij het zwembad en is zeer zeker betaalbaar (Caesar salade €11,50). De zwembad ligt zowat aan het strand. Op de 6de verdieping heb je nog rooftop zwembad met een fantastische uitzicht, ligbedden en cocktailbar. In de buurt heb je een aantal cafe's, restaurants en een kermis.

• -Parkeren is erg duur (€15 per dag). In de buurt kun je gratis parkeren maar altijd erg lastig om een parkeerplek te vinden. Er zijn drie liften aanwezig maar wel erg krap. Niet aan te raden als je claustrofobisch bent.
Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Prachtig paradijs!

Kevin
14-7-2016

Zo hoort een hotel te zijn! Schitterende locatie, gastvrije medewerkers, mooie kamers, kwalitatief goed ontbijt, rustig zwembad. En bovenal: een management met een visie. Het unieke is dat je de rust hebt en dichtbij de drukte kan opzoeken. In een paar dagen zijn wij na 2 stressvolle jaren helemaal tot rust gekomen. Wij zijn van mening dat er niet snel een hotel te vinden is dat meer te bieden heeft dan dit hotel, in deze prijscategorie. Wij komen hier zeker terug. We hebben veel vertrouwen in het management doordat we na een klacht in een ander hotel van deze keten gehoord én geholpen zijn!

Gereisd Met partner in juli 2016

Prachtige hotel (maar!)

bertbrijk
14-6-2016

Zijn hier begin juni geweest. Het is een prachtig hotel, schitterende inrichting en de geur als je binnenkomt is fantastisch! Dag 1 was het lekker rustig een mix van jong en oud tot dag 2 aanbreekt….komt er een gezelschap van 250 vooral jongere mensen aan gemiddeld rond de 25 jaar. Toen was het gedaan met de rust. We hebben blote piemels rond zien gaan in het zwembad en een bak herrie tot in de nacht in het hotel. We hebben hier 3 dagen van mogen ‘genieten.’ De term 18+ kunnen ze wat betreft de rust net zo goed afschaffen. Hebben met meer gasten ons gemeld bij de receptie en je krijgt dan sorry mee als antwoord. Ze hebben overigens wel geprobeerd het lawaai te beperken. Het ontbijt is heerlijk. Je kon zelfs ontbijten met een glas cava J. Wij hebben zelf geen avondeten gedaan omdat je in Ibiza overal heerlijk kan eten, maar hebben van andere gasten gehoord dat het in de avond a la carte is ipv lopend buffet. Kamers zijn schoon en koelkast op de kamer. Heerlijke stortdouche in de ruime badkamer. Bedden zijn groot maar wel aan de harde kant. Er zijn weinig parasols bij het zwembad. De vrouw kan niet de hele dag in de zon liggen, dus moesten we toch vroeg een handdoek leggen tegen ons zin in.

Gereisd Met partner in juni 2016

Prachtig hotel! Aanrader!

Fanny
24-5-2016

Geweldig hotel, mooi uitzicht, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Kortom geweldig! Ideaal dat er geen kinderen mogen verblijven. Hier kom je echt tot rust!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Mooi gerenoveerd hotel

Linda
18-9-2015

We hadden onze twijfels over het hotel i.v.m. de reacties. Het hotel is pas gerenoveerd dus zeker niet oubollig. Alles is modern en ziet er mooi uit. De kamers zijn prima en schoon. Worden elke dag schoongemaakt. Ik denk wel dat je verschillende kamers hebt qua afmetingen. Het hotel is vrij groot, maar daar merk je niet zoveel van. Niet massaal. De gemiddelde leeftijd is inderdaad wat ouder, maar heerlijk rustig :). Geen kinderen in dit hotel. Je kan de drukte opzoeken. Elke avond is er wel een optreden van een band/ dj etc. Ontbijtbuffet is uitgebreid en heerlijk. Een auto huren is wel aan te raden. Ibiza is een prachtig eiland met mooie stranden. We hebben overal heerlijk gegeten. Enig nadeel voor ons was dat de bedden erg hard zijn. Dit hotel is zeker aan te raden.

Hotel voor 65plus

Amanda
7-10-2014

Het hotel is niet slecht, maar wel gedateerd. 95% van de gasten zijn 65plus waarvan veel zwaar bejaard, echt gezelligheid heerst er niet. Na het activiteitenprogramma rond 22.30 uur gaan de gasten in optocht naar bed. Voor mensen van 30 is dit hotel niet leuk. Het ontbijt en diner in buffetvorm was uitstekend, jammer dat je alleen 's ochtends buiten kon eten. De kamers zijn klein en badkamer gedateerd met douchegordijn en vieze voegen. Schoonmaak dagelijks was goed met elke dag schone handoeken. Het centrum van Santa Eulalia ligt op 10 minuten lopen,waar je lekker kunt eten. Niet echt een boulevard met winkels, maar erachterligt een winkelstraat. Wij zullen hier niet meer terug komen, misschien wel naar het tegenover gelegen hotel Aguas de Ibiza, deze is chique, moderner en jong.

Gereisd Met partner in september 2014

Super

Steegh
20-8-2014

Heel fijn rustig hotel. Super schoon,iedere dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Wij hadden uitzicht op zee en zwembad. Het hotel ligt aan de rand van het plaatsje. Kleine wandeling en je ben zo in het centrum ( goed te doen ). Het personeel is super aardig, zowel receptie als bediening.!! Het eten was zeer gevarieerd en erg goed. Keuze genoeg! Dus echt een aanrader!!!

Gereisd Met partner in juli 2014

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Beach House Ibiza in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Beach House Ibiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.