Hotel Sirenis Hotel Club Siesta

8.7Fantastisch

Spanje, Ibiza, Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 580p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

Kom heerlijk tot rust in Sirenis Hotel Club Siesta op Ibiza. Neem een duik in het zwembad en geniet van de zon op het terras. Voor de kinderen is er een kinderbad en een speeltuin aanwezig. Het strand is slechts 500 meter verderop en het centrum van Santa Eulalia bevindt zich op 1200 meter afstand. Ibiza-Stad is ook een aanrader om te bezoeken.

22 reviews over Hotel Sirenis Hotel Club Siesta

• 2019
    8Rychard08-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk personeel , een goede keuken en fijne ligging.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Ingrid29-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Kleinschalig hotel. Hele nette gerenoveerde kamers. Eten is in buffetvorm en is prima. Klein nadeel dat sommige lepels enorm heet worden. En het servies en bestek mag echt schoner. Heeeel vriendelijk personeel. Doen echt hun best voor je. Onder de all-in vallen alleen de lokale alcoholische dranken. Er zijn een aantal soorten ijs inbegrepen. Ga je een dagje weg dan kun je een lunchpakket aanvragen. Zwembad is een stuk kleiner dan dat deze op de foto's lijkt te zijn. Eind september, begin oktober zitten hier vooral oudere mensen. Kamers zijn gehorig. Vlakbij zit de boulevard van Sant Eularia. Circa 5 a 10 minuten lopen. Een gezellige boulevard met diverse eettentjes en winkeltjes en een haventje. Wit zandstrand met bedjes tegen betaling maar je kunt er ook je handdoek neerleggen. De bushalte zit ook in het centrum. Vanaf hier kun je voor €1,10 naar de hippiemarkt en voor €2,10 zit je in Ibizastad. Al met al een erg leuke vakantie

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Marjan7004-07-2019

Fantastisch wij zijn verliefd op Ibiza !

Zeer mooi hotel, schoon mooie kamers . Heerlijk eten elke dag wel iets anders . Was 3x per dag genoeg keus en als het op was werd het weer aangevuld. Heel aardig en vriendelijk personeel . Animatie vonden wij minder was elke avond iets in een zaaltje binnen maar dat is zonde van het mooie weer , zijn wij liever buiten ! Veel Engelse toeristen , wat Belgen en wat Nederlanders ! En over het algemeen wat ouderen . 10 minuutjes lopen van af het hotel bevindt zich het strand en een mooie boulevard waar je zo naar de haven wandelt! Wij hebben ook 2 dagen een auto gehuurd om wat van het eiland te zien . En een hippie markt bezocht. Voor ons een top vakantie Ibiza is een mooi en schoon Eiland !

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Ollie30-06-2019

“Prima hotel met uiterst vriendelijk personeel”

Goed en uiterst schoon hotel met super vriendelijk personeel. Uitgebreid buffet met veel keuze en goed eten voor zowel ontbijt, lunch en diner. Iedere dag een ander thema. Alleen de a la carte (kon 1 x per week) was helaas niet goed. Hadden qua eten achteraf beter gewoon aan het buffet kunnen gegaan. Afstand van het strand (7 min) en boulevard (15 min) is goed te doen ondanks dat je een stukje bult op moet. Zou dit hotel zeker aan anderen aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jan en willy van der Linden21-05-2019

Voor herhaling vatbaar !

Wat hebben wij genoten. Kleinschalig hotel. Geweldig personeel. Niemand uitgezonderd. Enthousiast animatieteam. Heerlijk eten. Wij zaten in de junior suite vlak bij het zwembad en bar. Al met al een heerlijke week gehad !

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 29-05-2019

Dear Guest,

We are grateful to you for choosing us for your recent holiday and for sharing the experience you had with us. Your enthusiastic comments about many of the prime pillars that we set in place many years ago to guarantee fabulous holidays for our guests are great to receive. It is amazing to read that you have returned home with a sense of satisfaction and we look forward to doing the same for you again in the future.

Once again, we are truly grateful for this complimentary review of your time in our hospitality.

Best Regards, Sirenis Hotels & Resorts

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9jacques van Bekhoven16-10-2018

Wederom 'n fantastische tijd gehad. 2 weken genoten van het vriendelijke gastvrije personeel, heerlijke eten. Kamers perfect, schoon, heerlijke bedden. Volgend jaar zijn we weer van de partij.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Hariette Schonewille09-10-2018

Het is een super hotel vriendelijk personeel goed en gevarieerd eten

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Marijke02-10-2018

Prachtig !

Prima hotel , zeer vriendelijk personeel, mooi zwembad , we hadden all- inclusive waar ik nooit zo'n fan van ben maar het was fantastisch, uitgebreide buffetten voor eenieder is er wel wat wils, 1 x in de week mag je a la carte eten , ook dat was fantastisch . De kamer was perfect, ruim, schoon, licht, prachtige badkamer met stortdouche , het strand is ca. 10 minuten lopen. Advies : huur een auto , wegen zijn perfect te rijden . Aan de overkant zit een goed autoverhuurbedrijf . Wij betaalden 120,00 voor 3 dagen all- in (Fiat Panda) leuk om te doen met de boot van Santa Emeralda naar Ibizastad ca. 3 kwartier varen.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 04-10-2018

Dear Guest,

Thank you so much for your great review of our Sirenis Hotel Club Siesta, we are glad you enjoyed your stay and took the time to share your feedback on this portal.

The way you describe your experience is what we search to achieve on a daily basis, so we are so grateful for your lovely words, and we will keep committed to maintain the great service.

Kindest regards, Sirenis Hotels & Resorts

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Kievit05-09-2018

Heerlijke vakantie gehad in een heerlijk hotel.

Hotel was netjes., mooie schone kamer. Vriendelijk personeel. Eten was prima. Animatie weinig van gezien. Ligging op 5 minuten lopen van het strand en nog geen 15 minuten van het centrum. Leuk centrum en leuke boulevard.

Sirenis Hotels & Resorts, Marketing, 14-09-2018

Dear Guest,

We are glad you enjoyed your stay and took the time to share your overall satisfaction on this portal.

Come back soon! We will be delighted to serve you again.

Kind regards,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Maya15-08-2018

fantastisch!

Het personeel bij dit hotel was echt super leuk en heel erg vriendelijk. Ik ben een weekje daar naartoe geweest samen met mijn moeder, het hotel is echt goed voor jongen en ouderen. Het hotel ligt in een wat rustiger gedeelte van Ibiza en is ongeveer 5 minuten lopen naar een strand en 15/20 minuten lopen naar het "centrum". De kwaliteit van het eten was erg goed voor een hotel. Ze hadden elke avond wel andere dingen dus het is niet zo dat je elke avond hetzelfde te eten kijgt. Het ontbijt is wel elke dag het zelfde maar dat maakt niet uit want ze hebben hele lekkere pannenkoeken daar! Wat ik wel iets minder vond was de gym. De gym was eg wam en de apparaten deden het niet allemaal even goed. Kortom het is een schoon, netjes, vriendelijk hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Hotel Sirenis Hotel Club Siesta info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten met de auto, 500 m, 7 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats