Appartement Siesta Mar

Appartement Siesta Mar
7,9

3 tips over Appartement Siesta Mar

Loes, 9-7-2014
De receptie van Siësta Mar is geopend van 9.00 - 13.00 en van 16.00 - 20.00 uur. Mocht je tussentijds aankomen zal je moeten wachten tot ze weer opengaan.
Sanna, 7-6-2013
Uitstapje met auto naar Portinatx (superblauw water strand), de hippymarkt op woensdag is heel leuk voor een dag vermaak. Ook een keer naar het uitgaanscentrum gaan!
rischmi, 8-8-2012

In jul/aug nogal wat muggen. Neem Jaico Muggenmelk mee en iets tegen de jeuk want ter plekke is niet zoveel te koop.

3-wegstekkers en verlengsnoer kan handig zijn (voor tel. opladers etc). In app waren 2 parasols, een luchtbed, een opblaasbootje aanwezig. Weet niet of dit standaard is. Zelf nog strandstoeltje gekocht en achtergelaten. In zwembad is Wifi (ik dacht gratis). Dagelijks nieuw password. Bij receptie is internet (kosten??).

We hebben een aantal aanbieders voor Siesta Mar voor je op een rij gezet: