Appartement S`Argamassa Palace

Appartement
Appartement S`Argamassa Palace
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor S`Argamassa Palace voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement S`Argamassa Palace in het Nederlands

Post
4-6-2017

Prachtige accommodatie, schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ligging, vlakbij het strand (Cala Pada). Heerlijk uitgebreid ontbijt. Mooi zwembad.

Geweldig hotel

Jolande
3-10-2016

Fantastisch hotel! Super mooie suites, uiterst vriendelijk personeel!

Mooi aangelegd zwembad met gezellige zitjes, poolbar en ligbedden.

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, lekkere verse broodjes en veel variëteit in beleg!

Wij hadden een junior suite geboekt maar kregen bij aankomst een gratis upgrade naar een superior suite!!

Hotel en kamers heel erg mooi, compleet ( koelkast/minibar, kitchenette met magnetron, kookplaat en wasbak en servies. Aparte zitruimte, aparte slaapkamer, ruime badkamer met ligbad en dubbele wastafel en ruim balkon met wasrek) Dagelijks schone handdoeken en lakens. Alles in en om het hotel super schoon!

Omgeving van het hotel erg groen en rustig gelegen.

Slechts enkele minuten lopen naar het strand van Cala Pada.

Echt een aanrader deze lokatie voor mensen die een vakantie zoeken met zon, zee en rust!

2004

We waren hier vroeger in de 70e en 80e jaren fantastische tijd .We hebben ons hier verloofd en later ons 25 jarig huwlijk gevierd.Veel veranderd, is nu heel lux maar wat geweest is geweest.Dicht bij het strand Cala pada leuke omgeving erg rustig verscheidene bar's.Ga rustig naar Paco's Bar gezellig en je wordt goed bediend vroeger was Paco en zijn familie in S'Argamassa Palace werkzaam toen het gewoon nog Apartementos S'Argamassa heten een fantatische tijd.Ik moet wel zeggen dat je nu echt in een paleis komt,een zeer goede receptie , bediening echt klasse, goede keuken echt een aanrader.

Traveltroef
    Traveltroef
    Preisdaler
    Preisdaler
    Tjingo
    Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement S`Argamassa Palace in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement S`Argamassa Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement S`Argamassa Palace scoort een 9.42 uit 10 op basis van 3 reviews.