Hotel Riomar

Hotel Riomar
7,3

21 reviews over Hotel Riomar in het Nederlands

Top vakantie gehad met moeder (60+) en uitzicht op zee vanaf balkon. Het is een hotel waar weinig jongeren komen, het zijn met name gezinnen & ouderen. De ligging is perfect je loopt vanuit het hotel zo het strand & de boulevard op. De boulevard is s'avonds knus, in de haven zit het drukkere gedeelte van de boulevard met een heerlijke ijssalon. Het personeel is aardig als je voor 12:00 binnen komt mag je de koffers onder de trap leggen en van alle faciliteiten gebruik maken. Je wordt geroepen zodra je kamer klaar is.

In het restaurant is de manager Lola de zonnestraal van het restaurant. Ze is met iedereen begaan en erg vriendelijk. all credits to her!

Het ontbijt was top!

Wat was niet goed?:

- Het avond eten was nooit warm. je zat vaak aan koude pizza of vlees. Alleen de soep was warm en soms de patat.

- Het hotel is erg gehorig. gelukkig hadden wij de bovenste kamer maar we konden de mensen naast ons horen praten.

Super fijne tijd gehad

Bob
24-8-2018

De kaners waren heel schoon, fijne kamerservice. De ligging met zeezicht is fantastisch. Personeel is vriendelijk, entertainment precies genoeg. Een mix van gezinnen, stelletjes (jong en oud), vrienden.

Het buffet heeft veel keus.

Hele fijne relaxte tijd gehad!

Wat een superlocatie !!!

Fam Windmeijer
2-8-2018

De ligging is werkelijk fantastisch. Direct aan het eind van de boulevard en het strand. Boek wel een kamer met zeezicht. Dat is een wereld van verschil. Winkels en restaurants genoeg op loopafstand. We zijn er 2 weken geweest en iedere avond was er wat anders te eten. De eerste en derde verdieping worden van 19:00 uur tot 20:00 uur ingedeeld. Verdieping 2 en 4 vanaf 20:00 uur. Aanrader: probeer om 19:00 te eten. Dan is het vaak warmer en verser dan een uur later. Ook het ontbijt was prima en voldoende gevarieerd. Je krijgt een plek aangewezen voor de hele vakantie. Vraag gerust om andere plek. Lunch mogelijk in hotel, maar lange wachttijd. Het zwembad is eenvoudig en niet al te groot. Er staan stoelen om het bad. De ligstoelen liggen op een apart lager gelegen stuk. Strandstoelen voor 2 personen incl. parasol : €15,- Elke dag schone handdoeken. Badkamer verouderd, maar oké. Prima bed. Boek niet de eilandtour.Valt tegen.Kluis €3,50pd

Voor herhaling vatbaar!

Karin
29-7-2018

Eenvoudig maar prima hotel.Veel oudere Engelse gasten.Direkt aan het strand en de boulevard.Vriendelijk personeel.Buffet is niet uitgebreid maar prima te eten. Nadeel is dat de ligbedden niet direct bij het zwembad staan maar een trapje naar beneden.Wel genoeg stoelen.Geen handdoekje leggen in de morgen.Erg prettig altijd plek.

Hotel Riomar, Director, 1-8-2018

Heel erg bedankt voor je reactie.

We zullen uw voorstellen in overweging nemen.

We hopen ze snel te ontvangen.

Prachtige vakantie

Nele
10-7-2018

Prachtige ligging, mooie buurt, net hotel, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, eten zeker oké. We hebben een top vakantie gehad!

Heel erg bedankt

Elk detail is erg belangrijk voor ons.

We werken zodat uw vakantie uitstekend is!

We zijn erg blij met het bereikte doel.

Geweldige vakantie gehad.

Bea
6-7-2018

Heerlijk rustig hotel direct aan zee, vriendelijk personeel. Iedere dag werd je kamer schoongemaakt en schone handdoeken neergelegd . Het eten was iedere dag gevarieerd en voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel aan de receptie. Wij vinden dat het meer sterren waard is. Zeker waar voor ons geld, en komen zeker terug.

Hotel Riomar, Director, 13-7-2018

We zijn erg blij met uw feedback.

We hopen dat je ons snel weer kunt bezoeken.

Met onze beste wensen

Nooit meer! prijs kwaliteit niet in verhouding

Van leeuwen
        7-5-2018

Wel goed... dagelijkse schoonmaak en ligging hotel zijn goed.personeel is vriendelijk

Niet goed..vreselijk gehorig. Sanitair is slecht. En het eten is echt dramatisch!! Weinig keus en zeer vies en slecht avondeten. Geen parkeerplek bij hotel als je auto huurt. Gemiddelde leeftijd 60 plus en daar is hotel op afgesteld qua eten..

Hotel Riomar, Director, 13-7-2018

Bedankt voor uw opmerkingen.

We zullen kennis nemen van uw mening om te proberen te verbeteren.

Redelijk goed

Tanja Bouwhuis
        22-4-2018

Hotel prachtig gelegen, kamers erg gehorig. Ontbijtbuffet heerlijk, wel raar dat je bij aankomst gelijk een tafel aan gewezen krijgt een daar de rest van de dagen moet zitten ik het ontbijt. Personeel onvriendelijk en totaal niet behulpzaam bij het vragen van de tijd van de terug reis kon ze niks vertellen wist daar niets van. Wij op onderzoek uit geweest vonden uiteindelijk een map van het reisbureau met de tijden. Kamers waren schoon maar een extra rol toiletpapier zou wel handig zijn.

Jammer dat er in het hotel verder op de dag geen drinken of eten te krijgen. Verder heb ik het ontzettend fijn gehad mede door de ligging vlak aan zee met prachtig uitzicht op de haven wat ook erg dichtbij ligt.

Hotel Riomar, Director, 25-4-2018

We stellen uw reactie op prijs, zeker dat deze ons zal helpen verbeteren.

Het is jammer dat het bureau of de touroperator met wie u uw vakantie hebt geboekt, niet de details van uw reis zal verstrekken.

We hopen je te zien tijdens je volgende bezoek aan Santa Eulalia.

- punten geen ontbijt 1e dag omdat dat er niet bij zat de eerste dag .geen toiletpapier op kamer. Te klein balkon. Slechte receptioniste die niet eens wist of er map was van touroperator of hoe laat vertrektijd was. Veel geluidsoverlast. Geen bedjes op strand. 2 1/2 uur moeten wachten op kamer terwijl er zoveel leeg waren . Geen drinken, koffie of ijs te krijgen. Te laat ontbijt. +punten prachtige ligging ? Schone kamer, heerlijk ontbijtbuffet. Je hebt gasten of niet vind ik dus niet gewoon service die ze verdienen na een jaar hard werken. 400 EUR voor 4 dagen is niet mis.

Hotel Riomar, Director, 25-4-2018

Bedankt voor uw tijd en uw opmerkingen.

Wij herinneren u eraan dat het begin van het genot van onze diensten om 12 uur in de ochtend is, hoewel uw aankomst in het hotel eerder is, het ontbijt is van 8 tot 10 uur.

Hotel Riomar ** is niet verantwoordelijk voor de diensten die overeenkomen met de touroperator.

U kunt altijd bedden vinden in ons zwembad.

We werken om te blijven verbeteren.

groeten

Direct aan de boulevard gelegen en je kunt vanaf het hotel met je tenen het strand aanraken, heerlijk! En, wat een vriendelijkheid van de hotelmedewerkers, een pluspunt. In september ervaren wij dat er voornamelijk ouderen, lees 70+ aanwezig zijn in het hotel. Bovendien, de muziekkeuze met name bij het ontbijt en avondeten is voor verbetering vatbaar, het deed ons denken aan een begrafenis. Het ontbijt en het avondeten was matig, weinig keus en bijna elke avond hetzelfde eten, koud. Geen mogelijkheid tot eten op terras, alles dient binnen in restaurant opgegeten te worden. Je krijgt een tafel toegewezen, wij in een hoekje gestopt, niet wat je zegt gezellig dineren. Drinken dat genuttigd wordt in restaurant mag niet mee naar buiten, jammer, je betaalt er wel immers voor.. De slaapkamer is aan renovatie toe, badkamer zeer klein en niet erg fris, de schoonmaak laat te wensen over. Handdoeken worden wel elke dag verschoond. Animatie bij hotel was een aanfluiting.

Manager, Director, 20-9-2017

Dear Cindy,

Thanks for your feedback.

Definitely location is our best point, close to the Beach and Santa Eulalia is a guarantee to enjoy during your holidays.

Hotel Riomar** always try to please every customer. Most of our music is played on request, if you are fancy of any special musical piece just come around Reception and let us know, we will glad to play it for you.

Everybody is welcome to enjoy our terrace, it belongs to the Bar which service is between 10am-2am where you would be able to have drinks, pizzas, daily made sandwich, chicken nuggets…

On the other side and depending on your accommodation we have Buffet service, Breakfast from 8 to 10 am and Dinner from 7 to 9 pm, this service is allocated in our Restaurant.

Departments´ split is in order to offer a better service for our customers.

Looking forward for your next time with us.

Kind regards.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riomar in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.