Hotel Riomar

18 reviews over Hotel Riomar in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Karin
29-7-2018

Eenvoudig maar prima hotel.Veel oudere Engelse gasten.Direkt aan het strand en de boulevard.Vriendelijk personeel.Buffet is niet uitgebreid maar prima te eten. Nadeel is dat de ligbedden niet direct bij het zwembad staan maar een trapje naar beneden.Wel genoeg stoelen.Geen handdoekje leggen in de morgen.Erg prettig altijd plek.

Hotel Riomar, Director, 1-8-2018

Heel erg bedankt voor je reactie.

We zullen uw voorstellen in overweging nemen.

We hopen ze snel te ontvangen.

Prachtige vakantie

Nele
10-7-2018

Prachtige ligging, mooie buurt, net hotel, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, eten zeker oké. We hebben een top vakantie gehad!

Heel erg bedankt

Elk detail is erg belangrijk voor ons.

We werken zodat uw vakantie uitstekend is!

We zijn erg blij met het bereikte doel.

Geweldige vakantie gehad.

Bea
6-7-2018

Heerlijk rustig hotel direct aan zee, vriendelijk personeel. Iedere dag werd je kamer schoongemaakt en schone handdoeken neergelegd . Het eten was iedere dag gevarieerd en voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel aan de receptie. Wij vinden dat het meer sterren waard is. Zeker waar voor ons geld, en komen zeker terug.

Hotel Riomar, Director, 13-7-2018

We zijn erg blij met uw feedback.

We hopen dat je ons snel weer kunt bezoeken.

Met onze beste wensen

Tjingo

Nooit meer! prijs kwaliteit niet in verhouding

Van leeuwen
        7-5-2018

Wel goed... dagelijkse schoonmaak en ligging hotel zijn goed.personeel is vriendelijk

Niet goed..vreselijk gehorig. Sanitair is slecht. En het eten is echt dramatisch!! Weinig keus en zeer vies en slecht avondeten. Geen parkeerplek bij hotel als je auto huurt. Gemiddelde leeftijd 60 plus en daar is hotel op afgesteld qua eten..

Hotel Riomar, Director, 13-7-2018

Bedankt voor uw opmerkingen.

We zullen kennis nemen van uw mening om te proberen te verbeteren.

Redelijk goed

Tanja Bouwhuis
        22-4-2018

Hotel prachtig gelegen, kamers erg gehorig. Ontbijtbuffet heerlijk, wel raar dat je bij aankomst gelijk een tafel aan gewezen krijgt een daar de rest van de dagen moet zitten ik het ontbijt. Personeel onvriendelijk en totaal niet behulpzaam bij het vragen van de tijd van de terug reis kon ze niks vertellen wist daar niets van. Wij op onderzoek uit geweest vonden uiteindelijk een map van het reisbureau met de tijden. Kamers waren schoon maar een extra rol toiletpapier zou wel handig zijn.

Jammer dat er in het hotel verder op de dag geen drinken of eten te krijgen. Verder heb ik het ontzettend fijn gehad mede door de ligging vlak aan zee met prachtig uitzicht op de haven wat ook erg dichtbij ligt.

Hotel Riomar, Director, 25-4-2018

We stellen uw reactie op prijs, zeker dat deze ons zal helpen verbeteren.

Het is jammer dat het bureau of de touroperator met wie u uw vakantie hebt geboekt, niet de details van uw reis zal verstrekken.

We hopen je te zien tijdens je volgende bezoek aan Santa Eulalia.

- punten geen ontbijt 1e dag omdat dat er niet bij zat de eerste dag .geen toiletpapier op kamer. Te klein balkon. Slechte receptioniste die niet eens wist of er map was van touroperator of hoe laat vertrektijd was. Veel geluidsoverlast. Geen bedjes op strand. 2 1/2 uur moeten wachten op kamer terwijl er zoveel leeg waren . Geen drinken, koffie of ijs te krijgen. Te laat ontbijt. +punten prachtige ligging ? Schone kamer, heerlijk ontbijtbuffet. Je hebt gasten of niet vind ik dus niet gewoon service die ze verdienen na een jaar hard werken. 400 EUR voor 4 dagen is niet mis.

Hotel Riomar, Director, 25-4-2018

Bedankt voor uw tijd en uw opmerkingen.

Wij herinneren u eraan dat het begin van het genot van onze diensten om 12 uur in de ochtend is, hoewel uw aankomst in het hotel eerder is, het ontbijt is van 8 tot 10 uur.

Hotel Riomar ** is niet verantwoordelijk voor de diensten die overeenkomen met de touroperator.

U kunt altijd bedden vinden in ons zwembad.

We werken om te blijven verbeteren.

groeten

Direct aan de boulevard gelegen en je kunt vanaf het hotel met je tenen het strand aanraken, heerlijk! En, wat een vriendelijkheid van de hotelmedewerkers, een pluspunt. In september ervaren wij dat er voornamelijk ouderen, lees 70+ aanwezig zijn in het hotel. Bovendien, de muziekkeuze met name bij het ontbijt en avondeten is voor verbetering vatbaar, het deed ons denken aan een begrafenis. Het ontbijt en het avondeten was matig, weinig keus en bijna elke avond hetzelfde eten, koud. Geen mogelijkheid tot eten op terras, alles dient binnen in restaurant opgegeten te worden. Je krijgt een tafel toegewezen, wij in een hoekje gestopt, niet wat je zegt gezellig dineren. Drinken dat genuttigd wordt in restaurant mag niet mee naar buiten, jammer, je betaalt er wel immers voor.. De slaapkamer is aan renovatie toe, badkamer zeer klein en niet erg fris, de schoonmaak laat te wensen over. Handdoeken worden wel elke dag verschoond. Animatie bij hotel was een aanfluiting.

Manager, Director, 20-9-2017

Dear Cindy,

Thanks for your feedback.

Definitely location is our best point, close to the Beach and Santa Eulalia is a guarantee to enjoy during your holidays.

Hotel Riomar** always try to please every customer. Most of our music is played on request, if you are fancy of any special musical piece just come around Reception and let us know, we will glad to play it for you.

Everybody is welcome to enjoy our terrace, it belongs to the Bar which service is between 10am-2am where you would be able to have drinks, pizzas, daily made sandwich, chicken nuggets…

On the other side and depending on your accommodation we have Buffet service, Breakfast from 8 to 10 am and Dinner from 7 to 9 pm, this service is allocated in our Restaurant.

Departments´ split is in order to offer a better service for our customers.

Looking forward for your next time with us.

Kind regards.

Heerlijk!

Jenny
        5-9-2017

Mooie ligging, erg vriendelijk personeel. Leuke boulevard! Ook de manager in het restaurant ( net als het andere personeel ) loopt met een grote glimlach rond. Kamers werden goed schoongemaakt. Enige minpuntje was het avond eten ( variatie en soms wat koud ) verder een echt aanrader!

Manager, Director, 11-9-2017

Dear Jenny,

Thanks for your review.

We do appreciate your feelings and we will try to improve for your next visit.

Kind regards

Heerlijke vakantie op fijne plek in Ibiza.

Monique
        2-8-2017

Fijn hotel, direct aan zee en aan een gezellige boulevard, mooie zonsopkomst, vriendelijke service. Mooie kamer met zeezicht en mooie ruime badkamer (niet alle kamers zijn zo luxe!). Zowel voor gebruik van airco als kleine koelkast moet 50 euro worden bijbetaald. Er is geen aparte parkeerplaats voor hotelgasten, dus bij het huren van een auto is het onmogelijk een plaatsje nabij het hotel te vinden, de plaatsen zijn schaars en er is ontzettend veel politiecontrole op fout parkeren. Elke dag schone handdoeken, maar wel 10 dagen met hetzelfde beddengoed moeten doen, was fijn geweest als dat een keer was verschoond. Een kamer met zeezicht betekent ook dat je de geluiden van het entertainment en van naastgelegen terras hoort tot laat in de avond. Schuifpui van de kamer kan helemaal open, heerlijk. Eten was prima, maar niet heel bijzonder, het was erg warm in de eetzaal, geen airo en geen ramen open, zat vaak zwetend te eten. Verdieping 1 en 3 eten om 7 uur en verdieping 2 en 4 om 8 uur, vond 8 uur wel aan de late kant, maar snap de verdeling wel. Al met al wel een leuk verblijf gehad!

Manager, Director, 23-8-2017

Dear Monique,

Thanks for your review.

Hotel Riomar** is going through update process in order to improve our facilities and comfort levels.

Just to let you know air conditioning service will be full working for next season, 2018, on every room and it will be included on your accommodation.

We hope to see you soon.

Best wishes

Erg fijn!

M &M
        29-7-2017

Hotel ligging met fijn zwembad, perfect liggend aan direct aan zee en de boulevard op loopafstand van het centrum. Kamers goed en schoon, nieuwe badkamers. Geen airco maar wel een ventilator, was prima! Vriendelijk personeel. Bedden erg fijn, goed geslapen! Eten genoeg keus! Soms mocht het warmer, maar dan waren we eerlijk gezegd zelf wat later op de avond. Afwisselend uit eten en in hotel gegeten. Bussen lopen goed. En ook een auto huren was niet duur. Parkeren wel lastig. Fijne vakantie!

Manager, Director, 24-8-2017

Dear guests,

Thanks for your quick review, we do like it.

Just to let you know everyroom will have Air Conditioning service full working for next season, 2018.

We hope to see you again.

Best wishes

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riomar in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riomar scoort een 7.2 uit 10 op basis van 18 reviews.