Hotel Riomar

23 reviews over Hotel Riomar in het Nederlands

ditiseentopperonderdezon

Elvira,
1-12-2018

het is niet het nieuwste hotel.

maar personeel kamers alles is netjes en schoon.

Eten is simpel maar goed.

heerlijke ligging.

geweldige ligging !

Jo,
2-11-2018

Hotel direct aan zee, kamers aan straatkant en zeekant. Kamers mooi schoon, goede bedden ! Eten prima, niet altijd warm, maar ach.... boulevard op loopafstand met haven voor boottochtjes en ook een busstation. Aardig personeel en gemoedelijke sfeer.

Top vakantie gehad met moeder (60+) en uitzicht op zee vanaf balkon. Het is een hotel waar weinig jongeren komen, het zijn met name gezinnen & ouderen. De ligging is perfect je loopt vanuit het hotel zo het strand & de boulevard op. De boulevard is s'avonds knus, in de haven zit het drukkere gedeelte van de boulevard met een heerlijke ijssalon. Het personeel is aardig als je voor 12:00 binnen komt mag je de koffers onder de trap leggen en van alle faciliteiten gebruik maken. Je wordt geroepen zodra je kamer klaar is.

In het restaurant is de manager Lola de zonnestraal van het restaurant. Ze is met iedereen begaan en erg vriendelijk. all credits to her!

Het ontbijt was top!

Wat was niet goed?:

- Het avond eten was nooit warm. je zat vaak aan koude pizza of vlees. Alleen de soep was warm en soms de patat.

- Het hotel is erg gehorig. gelukkig hadden wij de bovenste kamer maar we konden de mensen naast ons horen praten.

Super fijne tijd gehad

Bob,
24-8-2018

De kaners waren heel schoon, fijne kamerservice. De ligging met zeezicht is fantastisch. Personeel is vriendelijk, entertainment precies genoeg. Een mix van gezinnen, stelletjes (jong en oud), vrienden.

Het buffet heeft veel keus.

Hele fijne relaxte tijd gehad!

Wat een superlocatie !!!

Fam Windmeijer,
2-8-2018

De ligging is werkelijk fantastisch. Direct aan het eind van de boulevard en het strand. Boek wel een kamer met zeezicht. Dat is een wereld van verschil. Winkels en restaurants genoeg op loopafstand. We zijn er 2 weken geweest en iedere avond was er wat anders te eten. De eerste en derde verdieping worden van 19:00 uur tot 20:00 uur ingedeeld. Verdieping 2 en 4 vanaf 20:00 uur. Aanrader: probeer om 19:00 te eten. Dan is het vaak warmer en verser dan een uur later. Ook het ontbijt was prima en voldoende gevarieerd. Je krijgt een plek aangewezen voor de hele vakantie. Vraag gerust om andere plek. Lunch mogelijk in hotel, maar lange wachttijd. Het zwembad is eenvoudig en niet al te groot. Er staan stoelen om het bad. De ligstoelen liggen op een apart lager gelegen stuk. Strandstoelen voor 2 personen incl. parasol : €15,- Elke dag schone handdoeken. Badkamer verouderd, maar oké. Prima bed. Boek niet de eilandtour.Valt tegen.Kluis €3,50pd

Voor herhaling vatbaar!

Karin,
29-7-2018

Eenvoudig maar prima hotel.Veel oudere Engelse gasten.Direkt aan het strand en de boulevard.Vriendelijk personeel.Buffet is niet uitgebreid maar prima te eten. Nadeel is dat de ligbedden niet direct bij het zwembad staan maar een trapje naar beneden.Wel genoeg stoelen.Geen handdoekje leggen in de morgen.Erg prettig altijd plek.

Hotel Riomar, Director, 1-8-2018

Heel erg bedankt voor je reactie.

We zullen uw voorstellen in overweging nemen.

We hopen ze snel te ontvangen.

groeten

Prachtige vakantie

Nele,
10-7-2018

Prachtige ligging, mooie buurt, net hotel, vriendelijk personeel, gezellige sfeer, eten zeker oké. We hebben een top vakantie gehad!

Heel erg bedankt

Elk detail is erg belangrijk voor ons.

We werken zodat uw vakantie uitstekend is!

We zijn erg blij met het bereikte doel.

Geweldige vakantie gehad.

Bea,
6-7-2018

Heerlijk rustig hotel direct aan zee, vriendelijk personeel. Iedere dag werd je kamer schoongemaakt en schone handdoeken neergelegd . Het eten was iedere dag gevarieerd en voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel aan de receptie. Wij vinden dat het meer sterren waard is. Zeker waar voor ons geld, en komen zeker terug.

Hotel Riomar, Director, 13-7-2018

We zijn erg blij met uw feedback.

We hopen dat je ons snel weer kunt bezoeken.

Met onze beste wensen

Nooit meer! prijs kwaliteit niet in verhouding

Van leeuwen,
      7-5-2018

Wel goed... dagelijkse schoonmaak en ligging hotel zijn goed.personeel is vriendelijk

Niet goed..vreselijk gehorig. Sanitair is slecht. En het eten is echt dramatisch!! Weinig keus en zeer vies en slecht avondeten. Geen parkeerplek bij hotel als je auto huurt. Gemiddelde leeftijd 60 plus en daar is hotel op afgesteld qua eten..

Hotel Riomar, Director, 13-7-2018

Bedankt voor uw opmerkingen.

We zullen kennis nemen van uw mening om te proberen te verbeteren.

groeten

Redelijk goed

Tanja Bouwhuis,
      22-4-2018

Hotel prachtig gelegen, kamers erg gehorig. Ontbijtbuffet heerlijk, wel raar dat je bij aankomst gelijk een tafel aan gewezen krijgt een daar de rest van de dagen moet zitten ik het ontbijt. Personeel onvriendelijk en totaal niet behulpzaam bij het vragen van de tijd van de terug reis kon ze niks vertellen wist daar niets van. Wij op onderzoek uit geweest vonden uiteindelijk een map van het reisbureau met de tijden. Kamers waren schoon maar een extra rol toiletpapier zou wel handig zijn.

Jammer dat er in het hotel verder op de dag geen drinken of eten te krijgen. Verder heb ik het ontzettend fijn gehad mede door de ligging vlak aan zee met prachtig uitzicht op de haven wat ook erg dichtbij ligt.

Hotel Riomar, Director, 25-4-2018

We stellen uw reactie op prijs, zeker dat deze ons zal helpen verbeteren.

Het is jammer dat het bureau of de touroperator met wie u uw vakantie hebt geboekt, niet de details van uw reis zal verstrekken.

We hopen je te zien tijdens je volgende bezoek aan Santa Eulalia.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riomar in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.