Appartement Parot

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag26°18°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Parot voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Appartement Parot

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parot in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.