Advertentie

Hotel Palladium Hotel Don Carlos

Hotel
Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag23°15°
Hotel Palladium Hotel Don Carlos
9,2

Fenomenaal

Score uit 40 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging9,3
  • Service9,7
  • Prijs/kwaliteit9,1
  • Eten9,2
  • Kamers9,3
  • Kindvriendelijk8,7
  • Zwembad9,2
  • Hygiëne9,6
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Palladium Hotel Don Carlos voor je op een rij gezet:

 

23 reviews over Hotel Palladium Hotel Don Carlos in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

8

fantastisch

c hamerslag, 6-10-2017
  • Ligging10
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk1
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 
superhotel . keurig schoon. kamer met zeezicht.heerlijk eten en iemand die hier over zeurt is niks gewend denk ik. goed warm en enorm veel keuze! vriendelijk personeel en centraal gelegen. binnen 10 minuten sta je op de boulevard van st eularia de riu.voor herhaling vatbaar!
Hospitality Manager, Social Media, 7-10-2017

Beste Nelemans,

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling op Zoover!

Het is zeer belangrijk voor ons om te weten hoe wij aan de verwachtingen van onze gasten voldoen. Uw complimenten over onze Team Members zullen worden doorgegeven binnen ons team.

Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit om u volgende jaar weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Federica

Hospitality Manager

Palladium Hotel Don Carlos

7

Ontspannen

Mw van Veldhuizen, 1-8-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk1
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 
Het eten was variabel genoeg, echter af en toe wat koud. Als je het liet staan was dit ook geen enkel probleem. Wel waren de kamers wat gehorig, ook viel de badkamer een beetje uit elkaar.. douche'meubel' hing los en scheef aan de muur, haakje en rekje aan de muur hingen los, 1 nachtlampje hoefde je maar een klein zetje te geven en deze brak af van de muur.. Verder was de kamer elke dag wel netjes schoon, vriendelijk personeel. Handdoeken service was prima, echter was het zwaar irritant dat er 's morgens vroeg al handdoeken lagen waar uren lang niemand op te vinden was. Omgeving is mooi, gemakkelijk via ene korte route loop je achter het hotel langs de zee naar het stadje. Dit is helaas niet zo geschikt als je slecht ter been bent. Wij hadden een scooter gehuurd en dit is echt een aanrader. Met de auto sta je overal in de file en kun je nergens parkeren!.
Hospitality Manager, Social Media, 3-8-2017

Geachte Mw van Veldhuizen,

Graag willen wij u allereerst hartelijk danken voor de door u genomen moeite om feedback te geven over uw verblijf.

Wij betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet geheel naar wens was.

Uw kritiek is besproken met de desbetreffende afdelingshoofden.

Uiteraard zullen er passende maatregelen worden genomen om te voorkomen dat dergelijke situaties in de toekomst herhaald zullen worden.

Het doet mij deugd om te lezen dat onze medewerkers uw verblijf specialer hebben gemaakt.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Federica

Hospitality Manager

Palladium Hotel Don Carlos

8

Heel mooi

van de Ven, 12-7-2017
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 
Heel mooi hotel met prachtige ligging loopafstand van het mooie Eulalia met prachtige boulevard. Mooie kamers en het personeel is top heel vriendelijk. Wij vonden het avond eten vergeleken bij Cala da Longha afgelopen jaar minder niet altijd warm en veel hetzelfde. Wat wij nog niet eerder mee gemaakt hebben is dat wij zagen bij vertrek om 6.15 handdoeken werden neergelegd dat vinden bizar daar kan iets aan gedaan worden je bent op vakantie dus moest zelf ook uiterlijk om 7.15 naar beneden om parasol te scooren. Heel jammer doe de deuren later open of dat zij blijven zitten.
Hospitality Manager, Social Media, 13-7-2017

Beste Van de Ven,

Hartelijk dank voor uw bericht op Zoover!

Wat geweldig om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad!

Bedankt voor de positieve woorden met betrekking tot ons personeel en locatie.

We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Federica

Hospitality Manager

Palladium Hotel Don Carlos


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Palladium Hotel Don Carlos voor je op een rij gezet:

 

10

Geniaal

Leen, 6-5-2017
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Zwembad10
 
De werknemers zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het animatie team brengt er de sfeer in.
Hospitality Manager, Social Media, 7-5-2017

Geachte Gast,

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Hartelijk bedankt voor uw positieve review.

We zullen uw lovende woorden omtrent de service delen met de rest van het team.

Wij hopen u dan ook in de nabije toekomst wederom bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Hospitality Manager

Palladium Hotel Don Carlos

9

Goed hotel

Fam Gouwerok, 7-10-2016
  • Ligging7
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Zwembad9
 

Goed hotel en rustig hotel,alleen de afstand tot Santa Eularia is iets verder,ongeveer 15 minuten lopen vanaf hotel.

Eten was goed,alleen werd er niet bijgevuld als het op was.

' Avonds leuke entertainment.

Het enige minpunt was de slechte ontvangst met WiFi.

Verder is het een prima hotel

Hospitality Manager, Social Media, 11-11-2016

Geachte Fam,

Dank u zeer voor het verlaten van uw opmerkingen, heeft het een genoegen om u met ons geweest en hopen dat u een aangenaam verblijf gehad. Vond dat het eten was niet naar zijn zin en proberen te houden elke dag verbeteren.

Wij zijn blij dat u de locatie en de faciliteiten vond.

Wij hopen u met ons binnenkort weer.

Met vriendelijke groet,

The Hospitality Manager

8

Hier kom ik ooit nog eens terug.

Martin Duym, 28-9-2016
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Zwembad8
 
Een adults only hotel dus erg rustig. Erg goed gelegen, wandelafstand van centrum Santa Eulalia. Van hieruit kan je met een ferry verschillende uitstapjes doen. 's Avonds altijd leuke bandjes die kwamen optreden.
Hospitality Manager, Social Media, 4-10-2016

Dear Mr. Duym,

Many thanks for your comment on Zoover.

We appreciate your positive feedback about our hotel location and night entertainment.

With the hope to welcome you again in the near future.

Kind regards,

Hospitality Manager.


Advertentie
7

Hotel viel enigszins tegen.

Mathieu, 20-9-2016
  • Ligging6
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers9
  • Zwembad6
 
Bij ontvangst werd ik ingecheckt door een jonge knul die 'vloeiend' Engels sprak, echter bijna niet te verstaan was. Ik heb mijn kamer bij hem met pijn en moeite kunnen upgraden. Later werd ik door de dames van de receptie heel netjes, vriendelijk en heel goed geholpen.Echter wat ik tot op heden niet begrijp is dat mij de volledige toeristenbelasting nogmaals in rekening werd gebracht. Die had ik toch al betaald via touroperator! Het hotel mist iedere uitstraling, zowel van binnen als van buiten. De 'voorkant' van het hotel ziet eruit als een fabrieksgebouw. Het hotel is zo'n 30 of 40 jaren geleden gebouwd, is echter enkele jaren geleden van binnen behoorlijk verbouwd. Ik had kamer 436 en die was prachtig en zeer ruim met een prima bed. Het eten in het hotel was goed, niet bijzonder. In de eetzaal was het behoorlijk koud door de airco. Ook in dit hotel waren er te weinig ligbedjes en parasols. Voor zonsopgang (7:15) waren al veel bedjes met handdoeken gereserveerd. Hier en daar zaten van die idiote toeristen op de bedjes om die te bewaken. Jammer dat het hotel geen policy heeft op dit gebied. Immers bedjes reserveren is ergernis nummer 1 tijdens de vakantie. De gasten waren hoofdzakelijk Britisch. Af en toe een Nederlander of Duitser. Een complement voor het personeel. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Service was prima.
Hospitality Manager, Social Media, 22-9-2016

Dear Mathieu,

Thank you for taking the time to write this review following your stay at Palladium Hotel Don Carlos.

We are glad to hear that you enjoy our food and that you liked our great variety of products.

We are definitively taking good note on your suggestions and experiences in order to improve some things.

As you could witness the sunbed and parasol situation is becoming an issue, we inform at every check-in that sunbed reservation is not allowed but this is causing those morning rushes you where referring to, we apologize for the inconvenience that this situation may have caused you; we are working on a way to avoid it but it is a sensible issue.

We are happy to know that you liked your room and its facilities and that you had such a good opinion about our staff.

We look forward to host you again and provide you with a lovely and high standard stay with us.

Best Regards,

Hopspitality Manager.

9

Geweldig

Corry, 18-9-2016
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Zwembad8
 

Alles was perfect

Alleen overdag zou de muziek wat zachter mogen

Zodat je ook wat kan lezen

Hospitality Manager, Social Media, 20-9-2016

Dear Mr. Corry,

We want to thank you for taking the time to rate your stay at Palladium hotel Don Carlos.

We hope to host you again in the future.

Kind regards,

Hospitality Manager.

9

Geweldig hotel, aanrader!

Annita&Wil, 27-8-2016
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad8
 

Heel erg goed hotel. Ligt rustig maar er is een leuk stadje "Santa Eularia" met gezellige boulevard en winkeltjes op 5 min lopen. Met taxi en boot is alles in de omgeving goed te bereiken. Wij hebben via een touroperator 2 dagen een auto ( Beatle cabrio, erg leuk) gehuurd en het eiland rondgereden. Eten is erg goed. Het is het leukste als je op het terras buiten eet. À la carte restaurant ook een aanrader. We hadden een suite geboekt. Zeker doen, je hebt mooi uitzicht op zee en kamer is erg groot. We lazen dat de bedden hard waren, wij vonden het een heerlijk ( kingsize) bed. S'avonds zijn er leuke optredens, alleen de Karaoke avond is erg gênant.

Personeel heel erg vriendelijk, helpen je met alles. Bij aankomst krijg je een drankje en koud doekje om op te frissen. Wij kwamen s'avonds om 12 uur aan en toen stond er nog een koud buffet voor ons klaar.

Je kunt ook bij andere Palladium hotels gaan eten. Dat is erg leuk om te doen, een dag van te voren even aangeven en het wordt geregeld. Zwembad is erg fijn, er zijn genoeg bedden en parasols. Animatie is prima, niet opdringerig. Het internet is goed en gratis. De airco kun je goed afstellen, zo blijft je kamer heerlijk koel.

Wij komen bij een volgend bezoek aan Ibiza zeker terug naar dit hotel.

Hospitality Manager, Social Media, 20-9-2016

Dear Annita & Wil,

First of all, let me thank you for taking the time to write such a nice review about your experience at Palladium Hotel Don Carlos.

It is our philosophy to ensure that we provide our guests with the highest standards of product and service at all times, that’s the reason why we want to make feel welcomed our guests from the first minute at the check-in.

We are glad to know that you liked the room and the views from it during your stay at the hotel and its facilities and also the pool area. It’s good to know that you felt comfortable with the atmosphere during your stay.

In addition, that you liked our food offer and we also agree that “dine around” is a great way to visit different restaurants from our company. We are pleased that enjoyed it.

We are going to take good note about your suggestions. We would like to thank you for such a nice opinion about our staff.

We are looking forward to host you again next season.

Best Regards,

Hospitality Manager

9

Topvakantie

Andy en tamara, 12-8-2016
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers10
  • Zwembad8
 

Tophotel, hadden een suite geboekt ( eigenlijk zonder zelf te weten ) en waren overdondert door de luxe /kingsize bed/bubbelbad / 55m2 .

Gewoonweg super , ook het eten was voor elk wat wils.

Het a la carte restaurant was zeker de moeite en heel lekker.

Qua animatie een hele dikke pluim voor aevis die op een topmanier omging met de gasten, vriendelijk en niet opdringerig,en vooral een progamma had dat nergens anders te vinden is.

Trouwens heel de staff van het hotel probeert je in de watten te leggen van poetsvrouw tot manager.

De enige waar we ( en nog andere gasten) ons aan ergerden was de andere animator , die deed zich voor als de baas van het hotel en gedroeg zich bijzonder arrogant als je niet wilde meedoen, had trouwens meer oog voor decdames dan voor zijn animatie.

Voor de rest SEE YOU NEXT YEAR

Hospitality Manager, Social Media, 16-8-2016

Dear Andy en tamara,

Let us thank you first of all for taking the time to write a review about your stay in our hotel.

We are glad that you liked the cleanliness of our hotel and its facilities.

We take in count your opinion about entertainment team and we want to inform you that we already passed along the information to the head of the department.

We do hope that we have the opportunity to welcome you back in the near future.

Best regards,

Hospitality Manager


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Palladium Hotel Don Carlos voor je op een rij gezet:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palladium Hotel Don Carlos in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palladium Hotel Don Carlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palladium Hotel Don Carlos scoort een 9.17 uit 10 op basis van 40 reviews.

Lees meer
 


Advertentie
Advertentie