Hotel Palladium Hotel Don Carlos

Hotel aan zee, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°17°
Hotel Palladium Hotel Don Carlos
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Palladium Hotel Don Carlos voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Palladium Hotel Don Carlos in het Nederlands

Viel tegen.

Elsinga
13-10-2018

Na vorig in Palladium Cala Llonga te hebben verbleven nu eens Don Carlos geprobeerd. Viel een beetje tegen in vergelijking met Cala Llonga. We hadden de kamer met jacuzzi op balkon, deze liep echter leeg en werkte niet. Na dit een paar keer aangegeven te hebben en dagelijks een monteur te hebben gehad werkte deze nog steeds niet. Er werd gezegd dat wij dan "verkeerd op de knoppen hadden gedrukt".. ( terwijl we zelf ook een jacuzzi thuis hebben) Halverwege moesten we switchen van kamer ondanks dat ik dit van te voren heb geprobeerd te reserveren via de manager.

Ook zijn we door de schoonmaak op het balkon opgesloten terwijl ze wisten dat wij daar zaten. Na een uur en een telefoontje naar het hoofdkantoor werden we "bevrijdt"met een Oeps ... Zwembad heeft onderhoud nodig, vieze vetrand rondom op tegelwerk . Aanbod eten viel wat tegen, veelal hetzelfde en weinig keus. Personeel was in Cala Llonga en Ibiza spa resort veel vriendelijker!

Nooit meer

Wh Hendricks
27-9-2018

Net terug uit Palladium. Gaan niet meer terug. Eten vaak niet warm. Personeel lange bakkes in de eetzaal. Eten nauwlijks variaties veel kip. Kamers werden niet goed schoongemaakt. Eten word in schalen geserveerd. Vervolgens op een hete steen gezet. Achterste schaal vaak oud eten en vaak aangekoekt. Strand is niks. Moet ff lopen voor je een goed strand tegen komt met fatsoenlijke bedden

Nee... veel beter gewend.

nora, Social Media, 30-9-2018

Lieve Wh Hendricks,

Wij danken u in de eerste plaats voor de tijd die u besteed hebt aan het overbrengen van uw mening over uw verblijf in het Don Carlos hotel.

Het spijt ons dat u niet zo tevreden bent over uw verblijf als het hele hotelteam zou hebben gewenst. Het belangrijkste doel van onze medewerkers is de tevredenheid van onze klanten en dat aan hun verwachtingen wordt voldaan.

We vinden het jammer dat je het eten dat we in ons restaurant serveren niet lekker vond en dat je ons hotel niet leuk vond.

We hopen dat u ons in de nabije toekomst een tweede kans zal geven.

Fantastisch!

marga verhoeven
9-9-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Don Carlos. Allereerst bij aankomst ontzettend vriendelijk ontvangen door het personeel aan de receptie. Daarbij moet ik even Julian noemen die ons de kamer liet zien en de koffers bracht. Wat een leuke jongen en zo gepassioneerd als hij verteld over het hotel. De kamers zijn mooi. Beetje weinig kastruimte.

Ontzettend schoon dus ook de complimenten aan het schoonmaakteam.

De hele dag door word er schoongemaakt zowel in het hotel als bij het zwembad.

Het personeel is ontzettend vriendelijk. De serveersters obers barmederwerkers iedereen doet ontzettend zijn best.

Animatie team overdag doet ook hun best om je mee te laten doen aan spelletjes enz.

Savonds zowat elke avond live muziek en de artiesten die wij hebben gehoord waren goedAll in formule was goed. Voldoende drankjes en het eten was lekker.

Wij hebben goed kunnen slapen.

Wij komen zeker nog eens terug. Topvakantie gehad!!!

nora, Social Media, 18-9-2018

Geachte Marga Verhoeven,

We willen u bedanken voor het nemen van de tijd om deze recensie te schrijven na uw vakantie in Palladium Don Carlos.

We zijn blij te weten dat u genoten hebt van onze verscheidenheid aan eten en drinken die wij aanbieden in ons all inclusive pakket. Het is geweldig om te leren dat je het zwembad leuk vond, echt een leuke plek om de tijd door te brengen. Bedankt voor de mooie woorden over de service en het beleefde personeel, vooral naar Julian, die altijd behulpzaam en aardig is.

Uw positieve opmerkingen over ons animatieteam laten ons heel trots voelen, ze zijn echt een uitstekend team en doen hun uiterste best om uw verblijf leuker en aangenamer te maken.

We zijn erg blij om te weten dat u al van plan bent om terug te komen naar ons hotel.

We kijken ernaar uit u volgend jaar weer te verwelkomen bij Don Carlos en u een aangenaam verblijf bij ons aan te bieden!

Super

Db
24-8-2018

Prachtig, luxe hotel. Het eten was enorm uitgebreid en heerlijk, erg vriendelijk personeel en een prima ligging. Wij hadden een suite, een prachtige ruime kamer met jacuzzi en mooi uitzicht. ‘S middags werd er schoon gemaakt en ‘s avonds werden nogmaals de handdoeken e.d verschoond. WiFi was super, zelfs aan het zwembad een goede verbinding.

Er is entertainment aanwezig bij het zwembad en het hotel biedt een handdoekservice.

Het ontbreekt je aan niets in dit hotel!

nora, Social Media, 26-8-2018

Geachte Dd,

Heel erg bedankt voor het geven van een geweldige 5-sterrenreview.

We zijn blij dat je de hotellocatie, het zwembad, de kamer en de faciliteiten leuk vond.

Bedankt voor je mooie woorden over ons personeel.

We willen onze gasten de hoogste kwaliteit bieden, zowel in producten als in services. We zijn blij om te lezen dat u zowel van ons eten als onze drankjes houdt en dat u geniet van onze grote verscheidenheid aan labels.

We kijken ernaar uit om binnenkort te gaan hosten.

Beste wensen, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

zeer goede prijs kwaliteit!

André Luttikhuis
13-6-2018

Een geweldige vakantie gehad met vriendengroep. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam , het eten uitstekend , ruime keuze. ligging zwembad met zicht op zee is geweldig. een aanrader voor iedereen.

nora, Social Media, 13-6-2018

Beste Andrè Luttikhuis,

We willen je bedanken voor het delen van deze reactie met ons na je verblijf in Palladium Don Carlos.

We zijn blij om te weten dat je genoten hebt van de grote verscheidenheid aan gerechten die we hebben in ons buffetrestaurant en dat je hebt genoten van het uitzicht vanaf het zwembad!

Bedankt voor het mooie woord aan onze medewerkers, ze doen uitstekend werk, ze laten de gast comfortabel voelen.

We hopen je in een verre toekomst nog eens te mogen zien!

Uitstekend servicegericht hotel!

Otto
11-6-2018

Een uitstekend hotel, lekker gevarieerd eten. Voldoende keuze. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima hotel kamer en een mooie badkamer. Modern qua inrichting. De bedden iets aan de harde kant, maar van goede kwaliteit.

Prettig om te ervaren dat er geen kinderen waren, wat een rustig en ontspannen sfeer met zich meebracht. Top hotel!

nora, Social Media, 13-6-2018

Beste Otto,

We stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten na je verblijf bij ons in het Palladium Don Carlos.

Het is een genoegen om te weten dat u zo genoten hebt van uw vakantie in ons hotel en wij danken u voor uw opmerkingen over ons personeel, we zullen het u natuurlijk toesturen, we waarderen het altijd dat klanten het goede werk en de getoonde vriendelijkheid waarderen.

We bevinden ons echt in een zeer rustige omgeving en omdat we alleen voor volwassenen zijn, kun je nog steeds het verschil zien.

We zijn blij dat je ook van de kamer en het eten in ons restaurant hield.

We hopen je snel weer te zien in ons hotel en bieden je weer een onvergetelijk verblijf als dit.

Met vriendelijke groet, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos

Heel goed

Noot
29-5-2018

kamers zijn schoon en het eten is goed. Ook erg vriendelijk personeel! Opvallend veel ouderen (65 en ouder). Fijn dat je binnen 10 minuten wandelen op de boulevard bent. We hebben niks te klagen gehad en komen graag nog een keer terug. Het enige aandachtspunt wat ik kan verzinnen is dat ze iets meer Ibiza-stijl (meer kleur, franje) kunnen aanbrengen in het interieur.

nora, Social Media, 31-5-2018

Geachte Noot,

We konden je niet genoeg bedanken voor deze mooie recensie over je ervaring in ons hotel!

We zijn blij dat u zo geniet van uw verblijf in Palladium Hotel Don Carlos. We streven ernaar onze gasten de hoogste kwaliteit producten en diensten aan te bieden en het is altijd bevredigend om te weten dat al dit werk door hen is gewaardeerd.

Nogmaals bedankt voor je reactie! We zijn blij om te weten dat u al van plan bent om opnieuw te bezoeken! Ik kijk er naar uit om je terug te verwelkomen!

Beste wensen, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

superleuke vakantie met top animatie

Els Vandeberg
28-5-2018

Het hotel is uitstekend en fijn gelegen. Heel vriendelijk personeel. Het animatieteam was top !

nora, Social Media, 29-5-2018

Beste Els Vandeberg

Bedankt voor het delen van uw mening met ons na uw verblijf in Palladium Don Carlos.

We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van de animatieshows en het personeel!

Ons hotel is goed gelegen in Santa Eulalia in een rustige omgeving voor een ontspannen vakantie.

Bedankt voor de leuke reactie met betrekking tot ons personeel.

We hopen je in een verre toekomst nog eens te zien.

Met vriendelijke groet, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos

zeer goed

cockuyt ronny
23-5-2018

Het is een zeer mooi en kraaknet hotel,zeer vriendelijk,speciaal receptie en resto.

Wij waren daar voor 2 weken en kan wel opmerken dat er een zeer grote kleerkast staat maar,enkel een 12 tal kapstokken dus,breng er gerust mee van huis,je hebt ook enkel 2 schuiven om andere kleding of spullen in te leggen en dat is het

Mits nog 2kleintjes aan de nachttafel voor een paar kleinigheden,wij hadden een upgrade van kamer naar een suite.

In het begin was het hand doekje leggen nog te doen,maar eens na een week begonnen ze al om 6h.

Neem geen aandacht aan de drescode want dat is een ramp,sommigen kwamen eten in joggins,korte broeken,versleten kledij alles kon en mocht.

De animatie was ook maar zus en zo maar,dat is elk zijn goesting.

De all in op drank was ook zeer beperkt,je kon maar een 4 tal coctails krijgen en een ordinaire mojito moest je betalen6.5 euro,dronk hem dan maar uit principe buiten het hotel aan 5 euro,en dan nog die Balearen taks die veel mensen verbaasde voor ons 72 euro.

nora, Social Media, 26-5-2018

Geachte Cockuyt ronny,

Allereerst bedankt voor het delen van uw opmerkingen na uw verblijf bij ons.

We zijn blij te weten dat je de twee weken hebt genoten in Palladium Don Carlos.

Wij nemen nota van uw mening over de garderobe en de uitrusting in het restaurant.

Ons all-inclusive pakket is vrij compleet, maar met jouw mening kunnen we een betere service afdwingen.

We verheugen ons erop u in een verre toekomst te mogen ontvangen.

Super!

Elle
21-5-2018

Top hotel. Het personeel was erg vriendelijk, eten was goed en het uitzicht was fantastisch! De kamer en de rest van het hotel was erg schoon ook ze letten ook goed op de hygiëne. Een minpuntje was dat er weinig parasols bij het zwembad staan en dat deze vaak onnodig bezet werden gehouden en een ander minpuntje was dat de bedden op de kamer redelijk hard waren. Maar kort samengevat hebben we enorm genoten!

nora, Social Media, 26-5-2018

Geachte Elle,

Allereerst bedankt voor het delen van uw opmerkingen met de reisgemeenschap.

We zijn verheugd om te weten dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft, met het mooie uitzicht en het goede eten.

Wij nemen uw mening over de parasol mee om onze diensten te verbeteren.

We hebben een geweldig personeel dat elke dag hard werkt om onze gasten zich comfortabel te laten voelen en de hele tijd verwelkomd te worden. Het is altijd leuk om te horen dat deze inspanning wordt gewaardeerd. We zullen uw commentaar doorgeven aan ons team.

We verheugen ons erop u in een verre toekomst te mogen ontvangen.

Beste wensen, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palladium Hotel Don Carlos in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palladium Hotel Don Carlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.