Hotel Palladium Hotel Don Carlos

Hotel Palladium Hotel Don Carlos
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Palladium Hotel Don Carlos voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Palladium Hotel Don Carlos in het Nederlands

Bonito descanso

veronica
25-6-2018

Estuve con mi pareja para descansar, auque estuvimos poco tiempo pero la verdad es que es un hotel muy agradable, con gente muy amable también en general, participe en la actividad de la piscina, con la animadora española Silvia que es muy divertida y alegre. Seguro que volveremos.

zeer goede prijs kwaliteit!

André Luttikhuis
13-6-2018

Een geweldige vakantie gehad met vriendengroep. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam , het eten uitstekend , ruime keuze. ligging zwembad met zicht op zee is geweldig. een aanrader voor iedereen.

nora, Social Media, 13-6-2018

Beste Andrè Luttikhuis,

We willen je bedanken voor het delen van deze reactie met ons na je verblijf in Palladium Don Carlos.

We zijn blij om te weten dat je genoten hebt van de grote verscheidenheid aan gerechten die we hebben in ons buffetrestaurant en dat je hebt genoten van het uitzicht vanaf het zwembad!

Bedankt voor het mooie woord aan onze medewerkers, ze doen uitstekend werk, ze laten de gast comfortabel voelen.

We hopen je in een verre toekomst nog eens te mogen zien!

Met vriendelijke groet, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

Uitstekend servicegericht hotel!

Otto
11-6-2018

Een uitstekend hotel, lekker gevarieerd eten. Voldoende keuze. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima hotel kamer en een mooie badkamer. Modern qua inrichting. De bedden iets aan de harde kant, maar van goede kwaliteit.

Prettig om te ervaren dat er geen kinderen waren, wat een rustig en ontspannen sfeer met zich meebracht. Top hotel!

nora, Social Media, 13-6-2018

Beste Otto,

We stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten na je verblijf bij ons in het Palladium Don Carlos.

Het is een genoegen om te weten dat u zo genoten hebt van uw vakantie in ons hotel en wij danken u voor uw opmerkingen over ons personeel, we zullen het u natuurlijk toesturen, we waarderen het altijd dat klanten het goede werk en de getoonde vriendelijkheid waarderen.

We bevinden ons echt in een zeer rustige omgeving en omdat we alleen voor volwassenen zijn, kun je nog steeds het verschil zien.

We zijn blij dat je ook van de kamer en het eten in ons restaurant hield.

We hopen je snel weer te zien in ons hotel en bieden je weer een onvergetelijk verblijf als dit.

Met vriendelijke groet, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos

Heel goed

Noot
29-5-2018

kamers zijn schoon en het eten is goed. Ook erg vriendelijk personeel! Opvallend veel ouderen (65 en ouder). Fijn dat je binnen 10 minuten wandelen op de boulevard bent. We hebben niks te klagen gehad en komen graag nog een keer terug. Het enige aandachtspunt wat ik kan verzinnen is dat ze iets meer Ibiza-stijl (meer kleur, franje) kunnen aanbrengen in het interieur.

nora, Social Media, 31-5-2018

Geachte Noot,

We konden je niet genoeg bedanken voor deze mooie recensie over je ervaring in ons hotel!

We zijn blij dat u zo geniet van uw verblijf in Palladium Hotel Don Carlos. We streven ernaar onze gasten de hoogste kwaliteit producten en diensten aan te bieden en het is altijd bevredigend om te weten dat al dit werk door hen is gewaardeerd.

Nogmaals bedankt voor je reactie! We zijn blij om te weten dat u al van plan bent om opnieuw te bezoeken! Ik kijk er naar uit om je terug te verwelkomen!

Beste wensen, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

superleuke vakantie met top animatie

Els Vandeberg
28-5-2018

Het hotel is uitstekend en fijn gelegen. Heel vriendelijk personeel. Het animatieteam was top !

nora, Social Media, 29-5-2018

Beste Els Vandeberg

Bedankt voor het delen van uw mening met ons na uw verblijf in Palladium Don Carlos.

We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van de animatieshows en het personeel!

Ons hotel is goed gelegen in Santa Eulalia in een rustige omgeving voor een ontspannen vakantie.

Bedankt voor de leuke reactie met betrekking tot ons personeel.

We hopen je in een verre toekomst nog eens te zien.

Met vriendelijke groet, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos

zeer goed

cockuyt ronny
23-5-2018

Het is een zeer mooi en kraaknet hotel,zeer vriendelijk,speciaal receptie en resto.

Wij waren daar voor 2 weken en kan wel opmerken dat er een zeer grote kleerkast staat maar,enkel een 12 tal kapstokken dus,breng er gerust mee van huis,je hebt ook enkel 2 schuiven om andere kleding of spullen in te leggen en dat is het

Mits nog 2kleintjes aan de nachttafel voor een paar kleinigheden,wij hadden een upgrade van kamer naar een suite.

In het begin was het hand doekje leggen nog te doen,maar eens na een week begonnen ze al om 6h.

Neem geen aandacht aan de drescode want dat is een ramp,sommigen kwamen eten in joggins,korte broeken,versleten kledij alles kon en mocht.

De animatie was ook maar zus en zo maar,dat is elk zijn goesting.

De all in op drank was ook zeer beperkt,je kon maar een 4 tal coctails krijgen en een ordinaire mojito moest je betalen6.5 euro,dronk hem dan maar uit principe buiten het hotel aan 5 euro,en dan nog die Balearen taks die veel mensen verbaasde voor ons 72 euro.

nora, Social Media, 26-5-2018

Geachte Cockuyt ronny,

Allereerst bedankt voor het delen van uw opmerkingen na uw verblijf bij ons.

We zijn blij te weten dat je de twee weken hebt genoten in Palladium Don Carlos.

Wij nemen nota van uw mening over de garderobe en de uitrusting in het restaurant.

Ons all-inclusive pakket is vrij compleet, maar met jouw mening kunnen we een betere service afdwingen.

We verheugen ons erop u in een verre toekomst te mogen ontvangen.

Beste wensen, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

Super!

Elle
21-5-2018

Top hotel. Het personeel was erg vriendelijk, eten was goed en het uitzicht was fantastisch! De kamer en de rest van het hotel was erg schoon ook ze letten ook goed op de hygiëne. Een minpuntje was dat er weinig parasols bij het zwembad staan en dat deze vaak onnodig bezet werden gehouden en een ander minpuntje was dat de bedden op de kamer redelijk hard waren. Maar kort samengevat hebben we enorm genoten!

nora, Social Media, 26-5-2018

Geachte Elle,

Allereerst bedankt voor het delen van uw opmerkingen met de reisgemeenschap.

We zijn verheugd om te weten dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft, met het mooie uitzicht en het goede eten.

Wij nemen uw mening over de parasol mee om onze diensten te verbeteren.

We hebben een geweldig personeel dat elke dag hard werkt om onze gasten zich comfortabel te laten voelen en de hele tijd verwelkomd te worden. Het is altijd leuk om te horen dat deze inspanning wordt gewaardeerd. We zullen uw commentaar doorgeven aan ons team.

We verheugen ons erop u in een verre toekomst te mogen ontvangen.

Beste wensen, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos

Estamos muy contentos

Ana Maria
16-5-2018

Lo mejor de este Hotel es el personal. Fantástica la atención recibida por parte de todos los departamentos. Es ideal para descansar y recuperarse del estrés. Esta lejos de la zona de fiestas, por lo que alomejor para gente que la busque no sea un sitio ideal.

nora, Social Media, 17-5-2018

Apreciada Ana Maria,

En primer lugar, agradecerle el tiempo invertido en escribir este comentario 5 estrellas sobre su estancia en nuestro hotel Palladium Don Carlos.

Nos alegramos de que su estancia con nosotros fuera tan placentera y disfrutara tanto del servicio de nuestro personal!

En Palladium Don Carlos intentamos que todos nuestros clientes se sientan como en casa.

Muchas gracias de nuevo por su comentario y esperamos verla de nuevo para otra experiencia tan positiva.

Atentamente, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

Día especial

Noelia baby
24-10-2017

Pase el día disfrutando de las instalaciones y la comida muy bueno calidad precio el gimnasio perfecto después del atracón volveré con mis amigos fue total gracias a todos

Hospitality Manager, Social Media, 26-10-2017

Estimada Noelia Baby,

En primer lugar muchas gracias por elegir "Palladium Hotel Don Carlos" como su hotel en Ibiza. Es un honor haberles tenido como huéspedes y que hayan disfrutado de su estancia con nosotros.

Le agradecemos de corazón el tiempo que nos ha dedicado en Zoover y sus buenos comentarios acerca del hotel.

Sus elogios serán trasladados a todo el equipo humano que hace posible que "Palladium Hotel Don Carlos" ofrezca un servicio amable y de calidad.

Esperamos volver a recibirle muy pronto.

Reciba un cordial saludo,

Federica

Hospitality Manager

Palladium Hotel Don Carlos

Gastro experience

Ana obregon
20-10-2017

Cama muy comoda y buen servicio y comida en el restaurante Hotel situado en una zona muy tranquila, La habitación era muy amplia y la cama comodísima, todo estaba limpio y ordenado, en general una estancia perfecta. La gente de recepción muy amables y educados. Repetiremos

Hospitality Manager, Social Media, 21-10-2017

Estimada Ana Obregon,

Quiero agradecerle que haya compartido su opinión en Zoover, en referencia a su estancia en "Palladium Hotel Don Carlos".

Estamos encantados de saber que disfrutó de su estancia con nosotros y de nuestro servicio.

Esperamos darle de nuevo la bienvenida en "Palladium Hotel Don Carlos".

Reciba un cordial saludo,

Federica

Hospitality Manager

Palladium Hotel Don Carlos

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palladium Hotel Don Carlos in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palladium Hotel Don Carlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palladium Hotel Don Carlos scoort een 9.13 uit 10 op basis van 48 reviews.