Hotel Palladium Hotel Don Carlossterstersterster

8.9Fantastisch

Spanje, Ibiza, Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Palladium Hotel Don Carlos voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Adults only
  • All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

Palladium Hotel Don Carlos (Ibiza) is een modern ingericht hotel. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Ook het zwembad en de gemeenschappelijke ruimtes worden elke dag schoongemaakt. Het zwembad heeft een mooi uitzicht op zee. In Santa Eularia des Riu kun je lekker eten en goed shoppen.

67 reviews over Hotel Palladium Hotel Don Carlos

• 2019
    9Jos Huethorst08-07-2019

Geweldig en volgend jaar weer terug!

Een adults only hotel, wat een rust. Heerlijk. Een geweldig , beetje trendy hotel met een prima all inclusive. Alles wordt goed schoongemaakt, de kamer was prima, het personeel heel vriendelijk. Elke dag nieuwe handdoeken op de kamer en aan het zwembad. We hebben elke dag buiten gegeten en we vonden het eten ruim voldoende. De ligging en het uitzicht zijn fantastisch. Binnen 10 minuten lopen sta je op de boulevard. Voor het hotel ligt een mooie kleine rustige baai met een strandje waar je heerlijk kunt zwemmen. Er is de hele dag door animatie die niet opdringerig is. Regelmatig is er rond 16.30 live muziek bij het zwembad. Om 22.00 is er altijd een show of treed er een band op. Als ik toch iets negatiefs kan bedenken, dan is dat de beperkte ruimte bij het zwembad. Men ligt allemaal dicht naast elkaar en er zijn te weinig schaduwplekken. Er is wel een kleine tuin met veel schaduw waar ook bedjes staan en een heerlijk zeewindje waait.

Orian, Social Media, 11-07-2019

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Palladium Hotel Don Carlos en bij te dragen aan de constante verbetering van onze service.

We zijn blij om te bevestigen dat uw verblijf bij ons volledig bevredigend is geweest en dat u een mooie herinnering mee naar huis hebt genomen.

We werken elke dag om van klanten fans te maken.

Hartelijke groeten,

Orian Shaharabani Nir Gastvrijheid Manager

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Huub Suijkerbuijk01-07-2019

Prima Hotel

Een fantastisch Hotel , zeer schoon , heel vriendelijk personeel en fantastisch entertainment. De keuken is heel goed , doch meer variatie in menu,s is wel wenselijk en er is een buiten dinerterras. De hand- en badhanddoeken worden dagelijks verschoond , terwijl het beddengoed elke 3 dagen verschoond wordt Het entertainment is zeer gevarieerd en van hele goede kwaliteit , zodat je geen avond hoeft te vervelen, De all-inn formule is ruim van keuze. Het enige minpunt wat wij hebben ervaren is dat er , overigens door enkele gasten op het buiten dinerterras werd gerookt en hierop NIET tegenop getreden werd. Je kunt op Ibiza goed met het openbare vervoer reizen , doch wil je het eiland goed verkennen , dan is het huren van een auto wel aan te bevelen.

Orian, Social Media, 02-07-2019

Beste Ronny,

Allereerst willen we je bedanken voor het delen van deze mooie feedback met andere toekomstige gasten, ik weet zeker dat ze het zullen waarderen!

Het doet ons plezier om te weten dat u zo'n prachtig verblijf bij ons heeft gehad dankzij het eten in het buffet, het à-la-carterestaurant en natuurlijk onze service!

Het zal een groot genoegen zijn om je weer terug te zien bij de Don Carlos.

Vriendelijke groeten,

Orian Shaharabani Nir Gastvrijheid Manager

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Ingrid en Fred24-06-2019

Uitstekend

Uitstekend hotel met een chique tintje. Mooie ligging, iedereen van schoonmaker tot manager is vriendelijk en zeer behulpzaam.

Orian, Social Media, 01-07-2019

Lieve Ingrid,

We werken elke dag om van klanten fans te maken.

We hopen dat je ons in de gelegenheid zal stellen om je weer te verwelkomen in Palladium Hotel Don Carlos. Hartelijke groeten,

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Jacqueline30-05-2019

Nooit meer

Prachtig uitzicht.eten is wel ok.kamers zijn klein.bedden zijn hard.gemiddelde leeftijd is 70 plus.service is bar slecht!omdat we via touroperator geboekt hadden en niet bij palladium zelf konden zij niets voor ons betekenen helaas.

Orian, Social Media, 01-06-2019

Geachte klant,

Allereerst bedankt voor het achterlaten van een reactie op onze pagina, we willen graag de mening van onze klanten kennen.

Wij betreuren het ten zeerste dat wij bij deze gelegenheid niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

We hebben kennis genomen van de problemen die u tijdens uw verblijf had en zullen hard werken om onze service te verbeteren.

Hartelijke groet

Orian Shaharabani Nir Hospitality Manager

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    6Elsinga13-10-2018

Viel tegen.

Na vorig in Palladium Cala Llonga te hebben verbleven nu eens Don Carlos geprobeerd. Viel een beetje tegen in vergelijking met Cala Llonga. We hadden de kamer met jacuzzi op balkon, deze liep echter leeg en werkte niet. Na dit een paar keer aangegeven te hebben en dagelijks een monteur te hebben gehad werkte deze nog steeds niet. Er werd gezegd dat wij dan "verkeerd op de knoppen hadden gedrukt".. ( terwijl we zelf ook een jacuzzi thuis hebben) Halverwege moesten we switchen van kamer ondanks dat ik dit van te voren heb geprobeerd te reserveren via de manager. Ook zijn we door de schoonmaak op het balkon opgesloten terwijl ze wisten dat wij daar zaten. Na een uur en een telefoontje naar het hoofdkantoor werden we "bevrijdt"met een Oeps ... Zwembad heeft onderhoud nodig, vieze vetrand rondom op tegelwerk . Aanbod eten viel wat tegen, veelal hetzelfde en weinig keus. Personeel was in Cala Llonga en Ibiza spa resort veel vriendelijker!

nora, Social Media, 20-10-2018

Geachte Elsinga,

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over je verblijf in ons hotel en om je ervaringen met ons en de reizende gemeenschap te delen! We zijn teleurgesteld als we te horen krijgen dat je de kamer niet leuk vond, maar we zijn zelfs nog beroerder vanwege wat er overblijft. We zijn altijd blij om van hun ervaringen, gedachten en suggesties te horen om dingen te veranderen en onze service te verbeteren; we nemen goede nota over mantainace het zwembad. We houden ook rekening met uw mening over de verscheidenheid van het voedsel dat we aanbieden in ons restaurant. Het is echt een schande dat je geen uitstekende ervaring hebt gehad. Nogmaals bedankt voor uw reactie en we hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in Palladium Don Carlos in een verre toekomst.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Wh Hendricks27-09-2018

Nooit meer

Net terug uit Palladium. Gaan niet meer terug. Eten vaak niet warm. Personeel lange bakkes in de eetzaal. Eten nauwlijks variaties veel kip. Kamers werden niet goed schoongemaakt. Eten word in schalen geserveerd. Vervolgens op een hete steen gezet. Achterste schaal vaak oud eten en vaak aangekoekt. Strand is niks. Moet ff lopen voor je een goed strand tegen komt met fatsoenlijke bedden Nee... veel beter gewend.

nora, Social Media, 30-09-2018

Lieve Wh Hendricks,

Wij danken u in de eerste plaats voor de tijd die u besteed hebt aan het overbrengen van uw mening over uw verblijf in het Don Carlos hotel. Het spijt ons dat u niet zo tevreden bent over uw verblijf als het hele hotelteam zou hebben gewenst. Het belangrijkste doel van onze medewerkers is de tevredenheid van onze klanten en dat aan hun verwachtingen wordt voldaan. We vinden het jammer dat je het eten dat we in ons restaurant serveren niet lekker vond en dat je ons hotel niet leuk vond. We hopen dat u ons in de nabije toekomst een tweede kans zal geven.

Gereisd met partner in september 2018

• 9marga verhoeven09-09-2018

Fantastisch!

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Don Carlos. Allereerst bij aankomst ontzettend vriendelijk ontvangen door het personeel aan de receptie. Daarbij moet ik even Julian noemen die ons de kamer liet zien en de koffers bracht. Wat een leuke jongen en zo gepassioneerd als hij verteld over het hotel. De kamers zijn mooi. Beetje weinig kastruimte. Ontzettend schoon dus ook de complimenten aan het schoonmaakteam.
    De hele dag door word er schoongemaakt zowel in het hotel als bij het zwembad. Het personeel is ontzettend vriendelijk. De serveersters obers barmederwerkers iedereen doet ontzettend zijn best. Animatie team overdag doet ook hun best om je mee te laten doen aan spelletjes enz. Savonds zowat elke avond live muziek en de artiesten die wij hebben gehoord waren goedAll in formule was goed. Voldoende drankjes en het eten was lekker. Wij hebben goed kunnen slapen.
    Wij komen zeker nog eens terug. Topvakantie gehad!!!

nora, Social Media, 18-09-2018

Geachte Marga Verhoeven,

We willen u bedanken voor het nemen van de tijd om deze recensie te schrijven na uw vakantie in Palladium Don Carlos. We zijn blij te weten dat u genoten hebt van onze verscheidenheid aan eten en drinken die wij aanbieden in ons all inclusive pakket. Het is geweldig om te leren dat je het zwembad leuk vond, echt een leuke plek om de tijd door te brengen. Bedankt voor de mooie woorden over de service en het beleefde personeel, vooral naar Julian, die altijd behulpzaam en aardig is. Uw positieve opmerkingen over ons animatieteam laten ons heel trots voelen, ze zijn echt een uitstekend team en doen hun uiterste best om uw verblijf leuker en aangenamer te maken. We zijn erg blij om te weten dat u al van plan bent om terug te komen naar ons hotel. We kijken ernaar uit u volgend jaar weer te verwelkomen bij Don Carlos en u een aangenaam verblijf bij ons aan te bieden!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Db24-08-2018

Super

Prachtig, luxe hotel. Het eten was enorm uitgebreid en heerlijk, erg vriendelijk personeel en een prima ligging. Wij hadden een suite, een prachtige ruime kamer met jacuzzi en mooi uitzicht. ‘S middags werd er schoon gemaakt en ‘s avonds werden nogmaals de handdoeken e.d verschoond. WiFi was super, zelfs aan het zwembad een goede verbinding. Er is entertainment aanwezig bij het zwembad en het hotel biedt een handdoekservice. Het ontbreekt je aan niets in dit hotel!

nora, Social Media, 26-08-2018

Geachte Dd,

Heel erg bedankt voor het geven van een geweldige 5-sterrenreview. We zijn blij dat je de hotellocatie, het zwembad, de kamer en de faciliteiten leuk vond. Bedankt voor je mooie woorden over ons personeel. We willen onze gasten de hoogste kwaliteit bieden, zowel in producten als in services. We zijn blij om te lezen dat u zowel van ons eten als onze drankjes houdt en dat u geniet van onze grote verscheidenheid aan labels. We kijken ernaar uit om binnenkort te gaan hosten.

Beste wensen, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9André Luttikhuis13-06-2018

zeer goede prijs kwaliteit!

Een geweldige vakantie gehad met vriendengroep. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam , het eten uitstekend , ruime keuze. ligging zwembad met zicht op zee is geweldig. een aanrader voor iedereen.

nora, Social Media, 13-06-2018

Beste Andrè Luttikhuis,

We willen je bedanken voor het delen van deze reactie met ons na je verblijf in Palladium Don Carlos. We zijn blij om te weten dat je genoten hebt van de grote verscheidenheid aan gerechten die we hebben in ons buffetrestaurant en dat je hebt genoten van het uitzicht vanaf het zwembad! Bedankt voor het mooie woord aan onze medewerkers, ze doen uitstekend werk, ze laten de gast comfortabel voelen.

We hopen je in een verre toekomst nog eens te mogen zien!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Otto11-06-2018

Uitstekend servicegericht hotel!

Een uitstekend hotel, lekker gevarieerd eten. Voldoende keuze. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima hotel kamer en een mooie badkamer. Modern qua inrichting. De bedden iets aan de harde kant, maar van goede kwaliteit. Prettig om te ervaren dat er geen kinderen waren, wat een rustig en ontspannen sfeer met zich meebracht. Top hotel!

nora, Social Media, 13-06-2018

Beste Otto,

We stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten na je verblijf bij ons in het Palladium Don Carlos. Het is een genoegen om te weten dat u zo genoten hebt van uw vakantie in ons hotel en wij danken u voor uw opmerkingen over ons personeel, we zullen het u natuurlijk toesturen, we waarderen het altijd dat klanten het goede werk en de getoonde vriendelijkheid waarderen. We bevinden ons echt in een zeer rustige omgeving en omdat we alleen voor volwassenen zijn, kun je nog steeds het verschil zien. We zijn blij dat je ook van de kamer en het eten in ons restaurant hield. We hopen je snel weer te zien in ons hotel en bieden je weer een onvergetelijk verblijf als dit.

Met vriendelijke groet, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos

Gereisd met vrienden in juni 2018

0 tips over Hotel Palladium Hotel Don Carlos

7 vragen over Hotel Palladium Hotel Don Carlos

• Davine, 10-04-2018

parkeergelegenheid

Is er parkeergelegenheid in de buurt? En zijn daar kosten aan verbonden. ?

• anderlecht, 21-11-2017

Zo halverwege mei

niet te fris savonds,en zijn de shows altijd buiten of hangt het af van het weer.

• anderlecht, 21-11-2017

over de shows en het weer savonds

zijn de shows buiten of binnen of naar gelang het weer en is het niet te frisjes savonds als je buiten zit

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats