Hotel Palladium Hotel Don Carlos

Hotel Palladium Hotel Don Carlos
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Palladium Hotel Don Carlos voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Palladium Hotel Don Carlos in het Nederlands

zeer goede prijs kwaliteit!

André Luttikhuis
13-6-2018

Een geweldige vakantie gehad met vriendengroep. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam , het eten uitstekend , ruime keuze. ligging zwembad met zicht op zee is geweldig. een aanrader voor iedereen.
nora, Social Media, 13-6-2018

Beste Andrè Luttikhuis,

We willen je bedanken voor het delen van deze reactie met ons na je verblijf in Palladium Don Carlos.

We zijn blij om te weten dat je genoten hebt van de grote verscheidenheid aan gerechten die we hebben in ons buffetrestaurant en dat je hebt genoten van het uitzicht vanaf het zwembad!

Bedankt voor het mooie woord aan onze medewerkers, ze doen uitstekend werk, ze laten de gast comfortabel voelen.

We hopen je in een verre toekomst nog eens te mogen zien!

Met vriendelijke groet, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

Uitstekend servicegericht hotel!

Otto
11-6-2018

Een uitstekend hotel, lekker gevarieerd eten. Voldoende keuze. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima hotel kamer en een mooie badkamer. Modern qua inrichting. De bedden iets aan de harde kant, maar van goede kwaliteit.

Prettig om te ervaren dat er geen kinderen waren, wat een rustig en ontspannen sfeer met zich meebracht. Top hotel!

nora, Social Media, 13-6-2018

Beste Otto,

We stellen het op prijs dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten na je verblijf bij ons in het Palladium Don Carlos.

Het is een genoegen om te weten dat u zo genoten hebt van uw vakantie in ons hotel en wij danken u voor uw opmerkingen over ons personeel, we zullen het u natuurlijk toesturen, we waarderen het altijd dat klanten het goede werk en de getoonde vriendelijkheid waarderen.

We bevinden ons echt in een zeer rustige omgeving en omdat we alleen voor volwassenen zijn, kun je nog steeds het verschil zien.

We zijn blij dat je ook van de kamer en het eten in ons restaurant hield.

We hopen je snel weer te zien in ons hotel en bieden je weer een onvergetelijk verblijf als dit.

Met vriendelijke groet, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos

Heel goed

Noot
29-5-2018

kamers zijn schoon en het eten is goed. Ook erg vriendelijk personeel! Opvallend veel ouderen (65 en ouder). Fijn dat je binnen 10 minuten wandelen op de boulevard bent. We hebben niks te klagen gehad en komen graag nog een keer terug. Het enige aandachtspunt wat ik kan verzinnen is dat ze iets meer Ibiza-stijl (meer kleur, franje) kunnen aanbrengen in het interieur.
nora, Social Media, 31-5-2018

Geachte Noot,

We konden je niet genoeg bedanken voor deze mooie recensie over je ervaring in ons hotel!

We zijn blij dat u zo geniet van uw verblijf in Palladium Hotel Don Carlos. We streven ernaar onze gasten de hoogste kwaliteit producten en diensten aan te bieden en het is altijd bevredigend om te weten dat al dit werk door hen is gewaardeerd.

Nogmaals bedankt voor je reactie! We zijn blij om te weten dat u al van plan bent om opnieuw te bezoeken! Ik kijk er naar uit om je terug te verwelkomen!

Beste wensen, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

superleuke vakantie met top animatie

Els Vandeberg
28-5-2018

Het hotel is uitstekend en fijn gelegen. Heel vriendelijk personeel. Het animatieteam was top !
nora, Social Media, 29-5-2018

Beste Els Vandeberg

Bedankt voor het delen van uw mening met ons na uw verblijf in Palladium Don Carlos.

We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van de animatieshows en het personeel!

Ons hotel is goed gelegen in Santa Eulalia in een rustige omgeving voor een ontspannen vakantie.

Bedankt voor de leuke reactie met betrekking tot ons personeel.

We hopen je in een verre toekomst nog eens te zien.

Met vriendelijke groet, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos

zeer goed

cockuyt ronny
23-5-2018

Het is een zeer mooi en kraaknet hotel,zeer vriendelijk,speciaal receptie en resto.

Wij waren daar voor 2 weken en kan wel opmerken dat er een zeer grote kleerkast staat maar,enkel een 12 tal kapstokken dus,breng er gerust mee van huis,je hebt ook enkel 2 schuiven om andere kleding of spullen in te leggen en dat is het

Mits nog 2kleintjes aan de nachttafel voor een paar kleinigheden,wij hadden een upgrade van kamer naar een suite.

In het begin was het hand doekje leggen nog te doen,maar eens na een week begonnen ze al om 6h.

Neem geen aandacht aan de drescode want dat is een ramp,sommigen kwamen eten in joggins,korte broeken,versleten kledij alles kon en mocht.

De animatie was ook maar zus en zo maar,dat is elk zijn goesting.

De all in op drank was ook zeer beperkt,je kon maar een 4 tal coctails krijgen en een ordinaire mojito moest je betalen6.5 euro,dronk hem dan maar uit principe buiten het hotel aan 5 euro,en dan nog die Balearen taks die veel mensen verbaasde voor ons 72 euro.

nora, Social Media, 26-5-2018

Geachte Cockuyt ronny,

Allereerst bedankt voor het delen van uw opmerkingen na uw verblijf bij ons.

We zijn blij te weten dat je de twee weken hebt genoten in Palladium Don Carlos.

Wij nemen nota van uw mening over de garderobe en de uitrusting in het restaurant.

Ons all-inclusive pakket is vrij compleet, maar met jouw mening kunnen we een betere service afdwingen.

We verheugen ons erop u in een verre toekomst te mogen ontvangen.

Beste wensen, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos.

Super!

Elle
21-5-2018

Top hotel. Het personeel was erg vriendelijk, eten was goed en het uitzicht was fantastisch! De kamer en de rest van het hotel was erg schoon ook ze letten ook goed op de hygiëne. Een minpuntje was dat er weinig parasols bij het zwembad staan en dat deze vaak onnodig bezet werden gehouden en een ander minpuntje was dat de bedden op de kamer redelijk hard waren. Maar kort samengevat hebben we enorm genoten!
nora, Social Media, 26-5-2018

Geachte Elle,

Allereerst bedankt voor het delen van uw opmerkingen met de reisgemeenschap.

We zijn verheugd om te weten dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft, met het mooie uitzicht en het goede eten.

Wij nemen uw mening over de parasol mee om onze diensten te verbeteren.

We hebben een geweldig personeel dat elke dag hard werkt om onze gasten zich comfortabel te laten voelen en de hele tijd verwelkomd te worden. Het is altijd leuk om te horen dat deze inspanning wordt gewaardeerd. We zullen uw commentaar doorgeven aan ons team.

We verheugen ons erop u in een verre toekomst te mogen ontvangen.

Beste wensen, Nora Hospitality Manager Palladium Don Carlos

fantastisch

c hamerslag
6-10-2017

superhotel . keurig schoon. kamer met zeezicht.heerlijk eten en iemand die hier over zeurt is niks gewend denk ik. goed warm en enorm veel keuze! vriendelijk personeel en centraal gelegen. binnen 10 minuten sta je op de boulevard van st eularia de riu.voor herhaling vatbaar!
Hospitality Manager, Social Media, 7-10-2017

Beste Nelemans,

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling op Zoover!

Het is zeer belangrijk voor ons om te weten hoe wij aan de verwachtingen van onze gasten voldoen. Uw complimenten over onze Team Members zullen worden doorgegeven binnen ons team.

Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit om u volgende jaar weer te mogen verwelkomen.

Ontspannen

Mw van Veldhuizen
1-8-2017

Het eten was variabel genoeg, echter af en toe wat koud. Als je het liet staan was dit ook geen enkel probleem. Wel waren de kamers wat gehorig, ook viel de badkamer een beetje uit elkaar.. douche'meubel' hing los en scheef aan de muur, haakje en rekje aan de muur hingen los, 1 nachtlampje hoefde je maar een klein zetje te geven en deze brak af van de muur.. Verder was de kamer elke dag wel netjes schoon, vriendelijk personeel. Handdoeken service was prima, echter was het zwaar irritant dat er 's morgens vroeg al handdoeken lagen waar uren lang niemand op te vinden was. Omgeving is mooi, gemakkelijk via ene korte route loop je achter het hotel langs de zee naar het stadje. Dit is helaas niet zo geschikt als je slecht ter been bent. Wij hadden een scooter gehuurd en dit is echt een aanrader. Met de auto sta je overal in de file en kun je nergens parkeren!.
Hospitality Manager, Social Media, 3-8-2017

Geachte Mw van Veldhuizen,

Graag willen wij u allereerst hartelijk danken voor de door u genomen moeite om feedback te geven over uw verblijf.

Wij betreuren het ten zeerste dat uw verblijf niet geheel naar wens was.

Uw kritiek is besproken met de desbetreffende afdelingshoofden.

Uiteraard zullen er passende maatregelen worden genomen om te voorkomen dat dergelijke situaties in de toekomst herhaald zullen worden.

Het doet mij deugd om te lezen dat onze medewerkers uw verblijf specialer hebben gemaakt.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Heel mooi

van de Ven
12-7-2017

Heel mooi hotel met prachtige ligging loopafstand van het mooie Eulalia met prachtige boulevard. Mooie kamers en het personeel is top heel vriendelijk. Wij vonden het avond eten vergeleken bij Cala da Longha afgelopen jaar minder niet altijd warm en veel hetzelfde. Wat wij nog niet eerder mee gemaakt hebben is dat wij zagen bij vertrek om 6.15 handdoeken werden neergelegd dat vinden bizar daar kan iets aan gedaan worden je bent op vakantie dus moest zelf ook uiterlijk om 7.15 naar beneden om parasol te scooren. Heel jammer doe de deuren later open of dat zij blijven zitten.
Hospitality Manager, Social Media, 13-7-2017

Beste Van de Ven,

Hartelijk dank voor uw bericht op Zoover!

Wat geweldig om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad!

Bedankt voor de positieve woorden met betrekking tot ons personeel en locatie.

We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen!

Geniaal

Leen
6-5-2017

De werknemers zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het animatie team brengt er de sfeer in.
Hospitality Manager, Social Media, 7-5-2017

Geachte Gast,

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Hartelijk bedankt voor uw positieve review.

We zullen uw lovende woorden omtrent de service delen met de rest van het team.

Wij hopen u dan ook in de nabije toekomst wederom bij ons te mogen verwelkomen.

Palladium Hotel Don Carlos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palladium Hotel Don Carlos in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palladium Hotel Don Carlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palladium Hotel Don Carlos scoort een 9.14 uit 10 op basis van 47 reviews.