Géén boekingskosten

SpanjeIbizaSanta Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

6.2VoldoendeScore uit 69 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Palladium Hotel Don Carlos (Ibiza) is een modern ingericht hotel. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Ook het zwembad en de gemeenschappelijke ruimtes worden elke dag schoongemaakt. Het zwembad heeft een mooi uitzicht op zee. In Santa Eularia des Riu kun je lekker eten en goed shoppen.

Bekijk de beschikbaarheid

69 Reviews over Palladium Hotel Don Carlos - Adults Only

• 5Pieters André14-09-2021

nooit meer het slechtste ooit

standaard kamer oud donkere bruine bekleding van ramen en kuisen niets gezellig douche deur en safe stuk 201 andere kamer gekregen maar ook niets gezellig 127 dan het eten bijna zo goed alles KOUD !! MICROGOLF aanwezig stroom werd afgelegd bijna altijd weinig keuze weinig aangevuld , vier koffiemachines de beste uitgeschakeld personeel deed zijn best en waren vriendelijk

• 7Amy10-08-2021

We gingen heerlijk even een weekje er tussen uit na een hectische periode. Heerlijk genieten van het eiland! Al het personeel is super aardig en zorgzaam. De meeste spreken allemaal goed Engels en maken zo af en toe even een praatje met de gasten. Wel zijn de kamers wat gehorig, waardoor we wat overlast hadden veroorzaakt bij de buren. Het was rustig in het hotel, maar dat hebben wij als prettig ervaren. Je loopt vanaf het hotel zo naar een strandje waar je een duik kunt nemen.Dikke tip huur een auto en ga het eiland verkennen, zoveel mooie plekjes gezien.Wij hebben een erg fijne vakantie gehad mede dankzij het aardige personeel!

• 9Jos Huethorst08-07-2019

Geweldig en volgend jaar weer terug!

Een adults only hotel, wat een rust. Heerlijk. Een geweldig , beetje trendy hotel met een prima all inclusive. Alles wordt goed schoongemaakt, de kamer was prima, het personeel heel vriendelijk. Elke dag nieuwe handdoeken op de kamer en aan het zwembad. We hebben elke dag buiten gegeten en we vonden het eten ruim voldoende. De ligging en het uitzicht zijn fantastisch. Binnen 10 minuten lopen sta je op de boulevard. Voor het hotel ligt een mooie kleine rustige baai met een strandje waar je heerlijk kunt zwemmen. Er is de hele dag door animatie die niet opdringerig is. Regelmatig is er rond 16.30 live muziek bij het zwembad. Om 22.00 is er altijd een show of treed er een band op. Als ik toch iets negatiefs kan bedenken, dan is dat de beperkte ruimte bij het zwembad. Men ligt allemaal dicht naast elkaar en er zijn te weinig schaduwplekken. Er is wel een kleine tuin met veel schaduw waar ook bedjes staan en een heerlijk zeewindje waait.

Orian, Social Media, 11-07-2019

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Palladium Hotel Don Carlos en bij te dragen aan de constante verbetering van onze service.

We zijn blij om te bevestigen dat uw verblijf bij ons volledig bevredigend is geweest en dat u een mooie herinnering mee naar huis hebt genomen.

We werken elke dag om van klanten fans te maken.

Hartelijke groeten,

Orian Shaharabani Nir Gastvrijheid Manager

• 9Huub Suijkerbuijk01-07-2019

Prima Hotel

Een fantastisch Hotel , zeer schoon , heel vriendelijk personeel en fantastisch entertainment. De keuken is heel goed , doch meer variatie in menu,s is wel wenselijk en er is een buiten dinerterras. De hand- en badhanddoeken worden dagelijks verschoond , terwijl het beddengoed elke 3 dagen verschoond wordt Het entertainment is zeer gevarieerd en van hele goede kwaliteit , zodat je geen avond hoeft te vervelen, De all-inn formule is ruim van keuze. Het enige minpunt wat wij hebben ervaren is dat er , overigens door enkele gasten op het buiten dinerterras werd gerookt en hierop NIET tegenop getreden werd. Je kunt op Ibiza goed met het openbare vervoer reizen , doch wil je het eiland goed verkennen , dan is het huren van een auto wel aan te bevelen.

Orian, Social Media, 02-07-2019

Beste Ronny,

Allereerst willen we je bedanken voor het delen van deze mooie feedback met andere toekomstige gasten, ik weet zeker dat ze het zullen waarderen!

Het doet ons plezier om te weten dat u zo'n prachtig verblijf bij ons heeft gehad dankzij het eten in het buffet, het à-la-carterestaurant en natuurlijk onze service!

Het zal een groot genoegen zijn om je weer terug te zien bij de Don Carlos.

Vriendelijke groeten,

Orian Shaharabani Nir Gastvrijheid Manager

• 9Ingrid en Fred24-06-2019

Uitstekend

Uitstekend hotel met een chique tintje. Mooie ligging, iedereen van schoonmaker tot manager is vriendelijk en zeer behulpzaam.

Orian, Social Media, 01-07-2019

Lieve Ingrid,

We werken elke dag om van klanten fans te maken.

We hopen dat je ons in de gelegenheid zal stellen om je weer te verwelkomen in Palladium Hotel Don Carlos. Hartelijke groeten,

• 6Jacqueline30-05-2019

Nooit meer

Prachtig uitzicht.eten is wel ok.kamers zijn klein.bedden zijn hard.gemiddelde leeftijd is 70 plus.service is bar slecht!omdat we via touroperator geboekt hadden en niet bij palladium zelf konden zij niets voor ons betekenen helaas.

Orian, Social Media, 01-06-2019

Geachte klant,

Allereerst bedankt voor het achterlaten van een reactie op onze pagina, we willen graag de mening van onze klanten kennen.

Wij betreuren het ten zeerste dat wij bij deze gelegenheid niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

We hebben kennis genomen van de problemen die u tijdens uw verblijf had en zullen hard werken om onze service te verbeteren.

Hartelijke groet

Orian Shaharabani Nir Hospitality Manager

• 9Laura27-10-2018

Comida muy buena y hotel perfecto para adultos

Estuve con mi familia y me encanto el hotel fuinos una semana y laa habitaciones nos encantaron el personal como estar en casa la comida del bufet muy buena muy rica y bien elaborada la comida del tematico muy buena el proximo año nos vemos gracias

Estimada Laura,

Gracias por elegir hospedarse en el Palladium Hotel Don Carlos y gracias también por tomarse unos minutos para dejar su comentario luego de su visita. Nos alegra que te hayan gustado las confortables habitaciones. Para nosotros es muy importante la excelente impresión que ha tenido sobre la calidad y variedad de nuestra gastronomía. Sus comentarios positivos sobre nuestro personal nos hacen sentir muy orgullosos. Les transmitiré los elogios, todos nosotros trabajamos arduamente para que tenga una experiencia increíble en nuestro hotel. Esperamos recibirte el próximo verano,

• 10Pareja24-10-2018

En pareja ideal

Fui con mi pareja estuve un día y felicito al hotel y felicito la comida gran variedad el personal Muy profesional volveremos ahh las habitaciones muy limpias

Estimada Pareja,

En primer lugar, permítanos darle las gracias por tomarse el tiempo para escribir una reseña luego de su estadía en el Palladium Hotel Don Carlos. Nos complace saber que disfrutaron tanto un día en nuestro hotel. Esperamos recibirlo nuevamente en un futuro cercano y brindarle una estadía agradable y cómoda en nuestro hotel.

• 10Mario24-10-2018

Estancia en Palladium Don Carlos muy recomendada!!

Hemos estado hospedado en el Hotel Palladium Don Carlos, en el mes de agosto de 2018, con mi familia, es un hotel recomendable 100%, estuvimos utilizando las diferentes instalaciones, piscinas, bufe, bar, gimnasio, salas comunes y una de las que más nos gusto fue el restaurante temático a la carta, tanto el servicio como el trato del personal ha sido fantástico, cercano pero profesional Nicu y Noelia hicieron que la cena fuera mucho mejor, nos pusieron en una mesa en sitio privilegiado y con muy buenas vistas al mar, la carta del restaurante no es muy extensa pero es completa y equilibrada, en la cuál tienes buena variedad de productos a elegir, eramos cuatro personas y finalmente viendo los platos de la carta optamos por elegir 4 primeros y 4 principales que no coincidieran para poder probar un poco de todo, y fue muy buena idea, ya que nos encanto. Para cerrar la velada de la última noche nos hicieron unos cócteles buenísimos que pudimos degustar a menos de 50 metros del mar.

Sin duda alguna recomiendo este hotel, debido a que la calidad precio del servicio es de lo mejor que he podido conocer

Estimado Mario,

Le agradecemos primero de todo el tiempo que se ha tomado en escribir este bonito comentario después de sus vacaciones en el hotel Palladium Don Carlos. Nos alegramos de que su estancia en el hotel fuera tan buena y que disfrutaran del servicio todo incluido; que incluye el restaurante buffet, el Restaurante Bella Vista. Le agradecemos los buenos comentarios hacia nuestro personal. . Gracias otra vez por su comentario y sobre todo por el reconocimiento del trabajo de nuestro staff, desde todos los departamentos. Se los haremos llegar. Esperamos volver a verle muy pronto en nuestro.

• 10Xavi Fernandez16-10-2018

Hotel recomendable

Fui con mi novia a cenar al temático me gusto mucho la comida y el servicio recomiendo la experiencia felicidades al Staff

nora, Social Media, 20-10-2018

Estimado Xavi Fernández,

En primer lugar le doy las gracias por haberse tomado su tiempo para hacernos llegar sus comentarios. Estamos contentos de saber se sintió bien tratado y acogido por nuestro personal y que disfrutó tanto de la comida ofrecida en nuestro restaurante temático "Bella Vista". Nuestro principal objetivo es dar el mejor servicio a nuestros clientes. Como bien puede imaginar estamos encantados de recibirla nuevamente en Palladium Hotel Don Carlos.

Atentamente, Nora Hospitality ManagerPalladium Don Carlos.

Hotel Palladium Hotel Don Carlos - Adults Only info

• KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)