Aparthotel Orquidea ***

Aparthotel Orquidea ***

Aparthotel Orquidea
7,8

68 reviews over Aparthotel Orquidea in het Nederlands

Super mooie ligging,dicht bij strand.

fam van der heijden, 2-8-2017

Als je het beeld hebt van Ibiza/party dan moet je hier niet naartoe gaan.Deze plek is super mooi,rustige omgeving met een mooie boulevard.

Het app. was erg mooi en schoon.

4 pers. app. wel een beetje klein als je echt met 4 personen daar moet doorbrengen.Wij waren er met onze dochter van 11 jaar en voor 3 personen was het prima.

Aparte slaapkamer was ruim genoeg en een prima badkamer.

Super buffet zowel tijdens ontbijt en diner.

wel kwam er soms een rioollucht vrij, maar dat was niet hinderlijk.

Hoop verbeter punten

Hans, 28-7-2017

Eten was netjes maar elke dag hetzelfde en weinig keuze,

Kamers klein maar netjes. Echter is het hotel super gehorig om 8 uur word je wakker van de poetsvrouwen of rennende kinderen

Ontbijt is erg vroeg voorbij tot maar 10 uur en tussen 10 en 11 geen drinken all inclusief pas vanaf 11 uur weer

Goed hotel

Peetje, 12-7-2017

17 dagen geweest , goed hotel alleen kamer was iets teklein voor 4 personen ,eten was goed ,poolbar persooneel was geweldig, na het strand was paar meter lopen,

Zee en zwembadzicht moet je bij betalen 10 euro zwembadzicht en 30 euro zeezicht

Strandbedjes 5 euro parasol 5 euro

Geweldige vakantie gehad

We hebben een aantal aanbieders voor Orquidea voor je op een rij gezet:

Schoon hotel aan rustige strand gelegen

Huiberts, 10-6-2017

Hotel is prima.

Wordt veel schoongemaakt .kamers zijn zeker netjes

Eten is niet echt bijzonder. ....miste het echte Spaanse eten.

Hotel is wel erg gehorig vooral in de gang met het geluid van dicht gooiende deuren.

Kluisje is met borg te huur .

Veel restaurants in de buurt.

In de buurt ook een prima winkeltje om je kleine boodschapjes te kopen.

Auto huren van te voren is zeker een aanrader .

Bij het vliegveld stap je zo in je gehuurde auto.

Auto kan je parkeren tegenover het hotel met een speciale sleutel

Koop een boekje bij de Anwb over Ibiza .daar staan vele tips in om heen te gaan

Hippie markt is er één op zaterdag en op woensdag in een ander dorp.moet je gezien hebben.

Zwembad is voor de allerkleinsten prima maar niet bijzonder. Daar in tegen is het strand in juni zeker niet druk loopt langzaam af en heerlijk zee water.

Al met al een prima eiland maar auto is echt een aanrader.

Prima hotel, zeer gunstig gelegen

Johan Nuijen, 12-2-2017

Santa Eulalia del Rio op Ibiza is een gezellig dorp met veel restaurants en barretjes aan een baai met zandstrand.

Ibiza heeft vele baaitjes en strandjes maar is daarin zeker niet uniek. Verder vonden wij Ibiza een zwaar overschat eiland. Bergen zijn er niet alleen heuvelachtig. Alles wat er gebouwd is is na 1970 gebouwd dus het bekijken niet waard. Alleen de oude binnenstad van Ibiza-stad is oud en de moeite waard maar heel klein. Maar om positief te eindigen : het weer was fantastisch!

Modern groot hotel appartementen complex

Caroline, 3-8-2016

Grootschalig hotel met app.mogelijkheden. Veel all incl.gasten. Wij hadden 2 studio,s premium logies.Volop winkels om brood en beleg te halen en vele restaurantjes aanrader. Geruisloze airco, goede schoonmaak. De ligging vd kamers is zeer wisselend het is maar waar je van houdt, de drukte vh zwembad of naar de zijkant gericht deels berg,deels zeezicht als je mazzel hebt. Er is zijn twee krappe liften.Het complex wordt de hele dag door schoongemaakt. Kwam op ons wat massaal over wij houden van kleinschalig maar voor 8 dagen prima! Het zwembad is erg klein en staat vol met bedden die van af 08.00 al bezet worden door handdoekleggers. voor vragen over hotel, ligging of andere zagen mag je me een berichtje sturen.

Fantastische vakantie op Ibiza!

R. Liimburg, 31-7-2016

Op zich prima hotel, maar we hadden eerst een kamer gekregen aan zwembadzijde, deze is eigenlijk te klein voor 4 personen. Daarna kamer aan zeezijde gekregen (wel bijbetalen, 30 euro per nacht, wat ze helaas niet hadden verteld op het reisbureau), maar deze was ruim genoeg met schitterend uitzicht op zee. Enig minpuntje was nog het te kleine balkon, met 4 personen kun je er eigenlijk niet goed zitten. Kamers werden dagelijks voorzien van nieuwe handdoeken en prullebakken werden netjes leeggemaakt, ontbijt en avondeten goed, vriendelijk personeel en verder mooie ligging aan de boulevard en terrasjes. Auto zeker huren, kun je goed parkeren tegenover het hotel, daardoor veel van het eiland kunnen zien!

Uitval basis

bertbrijk, 14-6-2016

Voor dit hotel gekozen om elke dag lekker met de auto rond te rijden door Ibiza.

Hebben hier alleen maar geslapen. ‘s Morgens zelf ontbijt gemaakt en ‘s avonds lekker eten in de stad.

Op 150 meter staan 2 supermarkten waar je alles kunt halen.

De kamer is schoon en prima ingericht. Als je van luxe houdt dan raad ik je dit hotel niet aan.

Dit hotel heeft een eigen parkeergelegenheid. Je betaalt 20 euro borg en kan je auto veilig stallen.

Borg krijg je weer terug als je de toegangssleutel tot het parkeerterrein weer inlevert.

prima

mma, 9-6-2016

kamers erg mooi gerenoveerd en ruim,goede bedden

All inclusieve niet aan te raden ontbijt lunch Ok maar avondeten vond ik slecht eten lag onder warm houd lampen, weinig variatie en smaakloos.

Zwembad te klein, ongezellige binnenplaats leek wel op een luchtplaats van een gevangenis.

Pluspunt ligging aan de boulevard met zeer gezellige omgeving.

Geweldige accomodatie.

W.E., 16-5-2016

Een uitstekend hotel met mooie kamers .

Prachtig uitzicht vanaf balkon ( wel tegen meerprijs).

Gelegen aan een mooie boulevard en dicht bij het centrum.

Vriendelijk personeel, aan de receptie en de schoonmaakhulpen.

Zeker een plaats om nar terug te keren.

Geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Enigste minpuntje de gehorigheid van de kamers.

We hebben een aantal aanbieders voor Orquidea voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Orquidea in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Orquidea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Orquidea scoort een 7.76 uit 10 op basis van 71 reviews.