Aparthotel Orquideastersterster

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info

Hotel Orquidea op Ibiza ligt aan de boulevard en het strand, waardoor je geniet van zeezicht. Als je voor all inclusive kiest heb je een ruime keuze aan eten. Een aanrader is een bezoek aan Formentera met de ferry. Huur een auto om het eiland te verkennen en bezoek ook het gezellige centrum van Ibiza-stad.

72 reviews over Aparthotel Orquidea

• 2018
    7Lotte09-12-2018

Prima

Aardig personeel, wel heel gehorig hotel en niet gezellig, heel veel engelsen en heel veel kinderen en vies zwembad

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Daphne04-06-2018

Mooie vakantie gehad maar zou het niet weer boeken

Prima ligging aan de boulevard. Je loopt zo het dorp in. Eigen parkeerplaats van het hotel is ook erg handig aangezien er in de buurt weinig tot geen parkeergelegenheid is alles staat vol. Eten is prima zowel het buffet als de snackbar buiten. De snackbar buiten is echt heel goed. Je kunt daar van de kaart bestellen en het wordt dan vers bereid. Vriendelijke personeel in het hotel. Het grote nadeel is dat het hotel echt mega gehorig is. Echt uitrusten doe je er niet. De hele avond + ochtend de herrie van schuivende bedden of dichtslaande deuren. De deuren maken echt enorm veel kabaal. Dit is voor ons een reden om niet opnieuw voor het hotel te kiezen. Ook wanneer er iemand in een van de kamers er omheen aan het douchen is dan kun je heel goed het water dat door de leidingen stroomt horen. Ook dat maakt echt veel herrie. Dat is gewoon heel erg jammer. De schoonmaak was redelijk en hele week zelfde lakens. Dat vond ik iets minder.

Gereisd met partner in mei 2018

• 2017
    8fam van der heijden02-08-2017

Super mooie ligging,dicht bij strand.

Als je het beeld hebt van Ibiza/party dan moet je hier niet naartoe gaan.Deze plek is super mooi,rustige omgeving met een mooie boulevard. Het app. was erg mooi en schoon. 4 pers. app. wel een beetje klein als je echt met 4 personen daar moet doorbrengen.Wij waren er met onze dochter van 11 jaar en voor 3 personen was het prima. Aparte slaapkamer was ruim genoeg en een prima badkamer. Super buffet zowel tijdens ontbijt en diner. wel kwam er soms een rioollucht vrij, maar dat was niet hinderlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Peetje12-07-2017

Goed hotel

17 dagen geweest , goed hotel alleen kamer was iets teklein voor 4 personen ,eten was goed ,poolbar persooneel was geweldig, na het strand was paar meter lopen, Zee en zwembadzicht moet je bij betalen 10 euro zwembadzicht en 30 euro zeezicht Strandbedjes 5 euro parasol 5 euro Geweldige vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 8Huiberts10-06-2017

Schoon hotel aan rustige strand gelegen

Hotel is prima. Wordt veel schoongemaakt .kamers zijn zeker netjes Eten is niet echt bijzonder. ....miste het echte Spaanse eten. Hotel is wel erg gehorig vooral in de gang met het geluid van dicht gooiende deuren. Kluisje is met borg te huur . Veel restaurants in de buurt. In de buurt ook een prima winkeltje om je kleine boodschapjes te kopen. Auto huren van te voren is zeker een aanrader . Bij het vliegveld stap je zo in je gehuurde auto. Auto kan je parkeren tegenover het hotel met een speciale sleutel Koop een boekje bij de Anwb over Ibiza .daar staan vele tips in om heen te gaan Hippie markt is er één op zaterdag en op woensdag in een ander dorp.moet je gezien hebben. Zwembad is voor de allerkleinsten prima maar niet bijzonder. Daar in tegen is het strand in juni zeker niet druk loopt langzaam af en heerlijk zee water. Al met al een prima eiland maar auto is echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 7Johan Nuijen12-02-2017

Prima hotel, zeer gunstig gelegen

Santa Eulalia del Rio op Ibiza is een gezellig dorp met veel restaurants en barretjes aan een baai met zandstrand. Ibiza heeft vele baaitjes en strandjes maar is daarin zeker niet uniek. Verder vonden wij Ibiza een zwaar overschat eiland. Bergen zijn er niet alleen heuvelachtig. Alles wat er gebouwd is is na 1970 gebouwd dus het bekijken niet waard. Alleen de oude binnenstad van Ibiza-stad is oud en de moeite waard maar heel klein. Maar om positief te eindigen : het weer was fantastisch!

Gereisd met partner in oktober 2016

• Oude reviews

9Caroline03-08-2016

Modern groot hotel appartementen complex

Grootschalig hotel met app.mogelijkheden. Veel all incl.gasten. Wij hadden 2 studio,s premium logies.Volop winkels om brood en beleg te halen en vele restaurantjes aanrader. Geruisloze airco, goede schoonmaak. De ligging vd kamers is zeer wisselend het is maar waar je van houdt, de drukte vh zwembad of naar de zijkant gericht deels berg,deels zeezicht als je mazzel hebt. Er is zijn twee krappe liften.Het complex wordt de hele dag door schoongemaakt. Kwam op ons wat massaal over wij houden van kleinschalig maar voor 8 dagen prima! Het zwembad is erg klein en staat vol met bedden die van af 08.00 al bezet worden door handdoekleggers. voor vragen over hotel, ligging of andere zagen mag je me een berichtje sturen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8R. Liimburg31-07-2016

Fantastische vakantie op Ibiza!

Op zich prima hotel, maar we hadden eerst een kamer gekregen aan zwembadzijde, deze is eigenlijk te klein voor 4 personen. Daarna kamer aan zeezijde gekregen (wel bijbetalen, 30 euro per nacht, wat ze helaas niet hadden verteld op het reisbureau), maar deze was ruim genoeg met schitterend uitzicht op zee. Enig minpuntje was nog het te kleine balkon, met 4 personen kun je er eigenlijk niet goed zitten. Kamers werden dagelijks voorzien van nieuwe handdoeken en prullebakken werden netjes leeggemaakt, ontbijt en avondeten goed, vriendelijk personeel en verder mooie ligging aan de boulevard en terrasjes. Auto zeker huren, kun je goed parkeren tegenover het hotel, daardoor veel van het eiland kunnen zien!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7bertbrijk14-06-2016

Uitval basis

Voor dit hotel gekozen om elke dag lekker met de auto rond te rijden door Ibiza. Hebben hier alleen maar geslapen. ‘s Morgens zelf ontbijt gemaakt en ‘s avonds lekker eten in de stad. Op 150 meter staan 2 supermarkten waar je alles kunt halen. De kamer is schoon en prima ingericht. Als je van luxe houdt dan raad ik je dit hotel niet aan. Dit hotel heeft een eigen parkeergelegenheid. Je betaalt 20 euro borg en kan je auto veilig stallen. Borg krijg je weer terug als je de toegangssleutel tot het parkeerterrein weer inlevert.

Gereisd met partner in juni 2016

• 6mma09-06-2016

prima

kamers erg mooi gerenoveerd en ruim,goede bedden All inclusieve niet aan te raden ontbijt lunch Ok maar avondeten vond ik slecht eten lag onder warm houd lampen, weinig variatie en smaakloos. Zwembad te klein, ongezellige binnenplaats leek wel op een luchtplaats van een gevangenis. Pluspunt ligging aan de boulevard met zeer gezellige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016

9 tips over Aparthotel Orquidea

• Bianca, 04-07-2013

Ga met de ferry naar formentera het is daar het paradijs van Europa een sprookje om te zien en te beleven.

• fam-hage, 11-05-2013

ga de berg op naar het kerkje prachtig uitzicht

• J&M, 03-10-2012

*heel snel het gedateerde interieur aanpakken. *prijs bij boeking is incluis het gevraagde zeezicht *teambuilding vooral voor het restaurantpersoneel en zeker de manager van het restaurant * regelmatige controles temperatuur voedsel en gescheiden bakplaten vis/vlees en kip

11 vragen over Aparthotel Orquidea

• Wendy, 30-06-2015

Handdoekn

Zijn er handdoeken aanwezig in het appartement ?

• annemee, 11-01-2014

indeling 2 kamer appartement

Hoe is de indeling van het 2-kamerappartement? Staan de bedbanken in de slaapkamer of in de woonkamer? En is er een goede plek voor een baby-bedje? We willen gaan met dochter van 5 (die kan op slaapbank) en dochter van 1,5 (die slaapt in baby-bed, liefst apart van ons). Ik vraag me af of dat mogelijk is.

• G, 06-10-2013

Tieners

Onze dochter is 15 jaar......is er iets te doen voor die leeftijd? Zomer 2014 willen we dit hotel boeken.

j.kuipers, 11-10-2013

nee weinig voor deze leeftijd te doen.

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats