Appartement Los Arcos

10 reviews over Appartement Los Arcos

• 2018
    10Bram04-09-2018

Rustig, mooi apparementhotel.

Mooi knus appartement hotel. Ligt in een rustig gedeelte van Ibiza. Kamers zijn ruim en zien er verzorgd uit. Is een goede uitvalsbasis om het eiland te ontdekken, wel is aan te raden een auto te huren. Wij hadden een auto en zijn dagelijks naar verschillende grote en kleine stranden gereden. Eigenaar is er vriendelijk en behulpzaam, zo vertrokken we in de avond, maar konden het appartement blijven gebruiken tot we vertrokken (17:30 uur). Dit was het tweede jaar dat we hier waren, zullen hier zeker weer terug komen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fan. Wieman12-06-2018

Beslist een aanrader!

Nette appartementen, mooi complex, heerlijk zwembad. Supermarkt in het complex. Mooi strand op nog geen 100 meter. Felix rent voor zijn klanten en zijn vrouw een prima kok. Het is er heel netjes en schoon. Ruim appartement met balkon. De ligging is ideaal, lekker rustig maar alles binnen een half uur aan te rijden. Een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Rob17-09-2017

Zeer klantvreindelijk

Mooi en netjes appartement. Supermarkt en restaurant op de begane grond. Vlak bij een mooi strand. 5 minuten lopen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9A. Meijer25-06-2017

Los Arcos ligt op een rustig stukje ibiza, vlakbij het strandje Cala Pada. Nog geen 5 minuten lopen vanaf het appartement. De appartementen zijn onwijs goed gerenoveerd. Felix is een goede gastheer voor zijn gasten.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9LauraP24-06-2017

Geweldig vlakbij strand en buiten de drukte

Het appartement is superschoon Het personeel is erg vriendelijk en helpt je goed op weg als je vragen hebt Heerlijk ruime appartementen met zwembad en jacuzzibad. Dicht bij strand ong. 100 meter. Supermarktketen beneden in het appartementencomplex Lekker eten. Wij hadden eigen huurauto maar bushalte is ook dichtbij. Goede prijs kwaliteit verhouding. Geen minpunten!

Gereisd met partner in september 2016

• 8Nicole05-05-2017

Prima plek om eiland te ontdekken

Los arcos ligt goed centraal. Miste directe dichtbijgelegen van een dorpje. Eulalia toch stukje uit de richting. Voorseizoen maakte dat dit buurtje zeer rustig was. Veel zaken nog dicht. Ruim appartement, dichtbij strand, kleinschalig waar wij van houden. Felix prima, deel niet de heel enthousiaste meningen maar klantgericht genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 8Denise Leatemia04-10-2016

Geweldig!

Felix is een fantastische man: je kunt bij hem terecht met al je vragen. Ook het andere personeel is ontzettend vriendelijk. De kwaliteit van het eten is prima. Er is veel te verkrijgen in het supermarktje: de broodjes zijn zeker een aanrader voor het ontbijt. Het strand is 5 minuten lopen van het appartementencomplex vandaan.

De kamers zijn schoon, de schoonmaaksters zijn aardig, het appartementencomplex is klein wat bevorderlijk is voor de relatie met Felix en andere vakantiegangers.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Sjaco van der Speld01-07-2016

Geweldig

Lekker ruim appartement en super schoonen lekker rustige ligging Felix is een aardige man die het je echt naar je zin wil maken. Goede bedden, heerlijk geslapen. Prima sanitair, ook weer super schoon, regelmatig schone handdoeken. Wat we eigenlijk nooit doen is teruggaan naar een plaats waar we al geweest zijn, maar nu maken we een uitzondering en gaan we volgend jaar weer naar Los Arcos. Santa Eulalia del rio ligt heerlijk centraal en met de auto die we gehuurd hadden waren we zo op een leuk strand of een gezellig plaatsje. Uiteraard de Hippymarkten bezocht, zeker een aanrader. En zondagavond op het strand van Cala Benirras begeleiden trommelende Hippies de ondergaande zon.Zeker de moeite waard.

• 8Herman18-06-2016

Mooi plekje op Ibiza

Mooie ruime appartementen met airco en 100 meter van een van de mooiste baaitjes, Cala Pada, op Ibiza. Wel van kleine badkamer met een zitbad waarin je staand moet douchen. Goede douchekop en heet water. Appartement waren goed onderhouden en zeer schoon. Ook een goed gesorteerde supermarkt erbij met s'morgen lekkere broodjes. Bij appartement goed en schoon zwembad met goede en gratis ligbedden, maar je zit meestal aan het mooie strand. Dit jaar geen gratis strandbedjes meer, nu 13,50 voor 2 stoelen en parasol. Eigenaar Felix spreekt duits en engels, wil altijd advies geven. Je kunt er ook goed eten tegen een zeer schappelijke prijs. Ook op het strand 3 leuke en goede restaurantjes. Prijspeil dik onder NL, zelfs op de boulevard van Santa Eularia. Deze leuke plaats met mooie ramblas en boulevard, is goed te bereiken met een freguente busdienst en voor 3,10 euro per 2 personen. Naar de hippiemarkt kun je lopend langs de zee heen, 30 min. Ook kun je een mooie dagtocht naar Formentera maken waar je goed fietsen kunt, genieten van mooie stranden en een leuk plaatsje San Francesco.

• 9Andre Meijer17-06-2016

Super!

Kleinschalig en Schoon en Rustig. Geen handdoekjes leggers, want veel gasten gaan naar het nabij gelegen strandje Cala Pada. Dus ruimte en stoelen zat rond het zwembad. Het eten in Los Arcos is van een goede prijs/kwaliteit. Zeker een aanrader.

Appartement Los Arcos info

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinTerras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen