Hotel Iberostar Selection Santa Eulaliasterstersterster

8.5Fantastisch

Spanje, Ibiza, Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Selection Santa Eulalia voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Adults only
  • All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

26 reviews over Hotel Iberostar Selection Santa Eulalia

• 2019
    9B. S.27-10-2019

Voor ons was het een fantastische ervaring.

Het hotel is mooi en goed maar ligt niet aan t strand. Het is met rotsen. Waterschoenen is handig voor in zee. Het hotel ligt best afgelegen van alles. Heel rustig tussen de bomen veel schaduw. Wij kwamen er voor rust. Top. Voor mensen die wat meer afwisseling zoeken er is niet veel anders te doen dan zonnen en zonnen.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Erik25-10-2019

Nooit meer

Ligt in de middle of nowhere.Zwembad allen voor ijsberen.Water was ijskoud.Eten was belachelijk slecht.Veel hetzelfde, slechte kwaliteit en lauw en smakeloos.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Meertje01-06-2019

In 1 woord; fantastisch !! Het eten en drinken is geweldig. Alle buffetten zijn steeds wisselend en zeer uitgebreid. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Trudy Hatzmann27-05-2019

Geweldig

Fantastisch hotel. Eten fenomenaal wat een aanbod

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8Marc F26-08-2018

Ontspannend

Rustig gelegen hotel. Goede accommodatie. Goede leiding en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten gevarieerd en ruim aanbod. Regelmatig thema-avonden en telkens koks die je warm eten serveren. Airco in het restaurant kan wel wat beter. De standaard kamers zijn best ok. Ze zijn niet overdreven groot maar voorzien van alle comfort. Het hotel biedt een aantal opties qua kamertypes. Hierdoor ontstaat een soort "klasse"verschil. Ligstoelen voldoende aanwezig, handdoek leggen is niet nodig. Leuke animator Pani. Hij doet zijn best om zijn gasten, die het wensen, te animeren. In de zee is een steiger voorzien waar het prachtig vertoeven is. Helaas kost een ligzetel hier 15€ en mag je geen eigen drank meenemen. Mooie wandelingen in de omgeving. Leuke strandjes. Auto is aangewezen maar het openbaar vervoer is goed doenbaar. Taxirit naar Ibiza stad is ca 35€ enkel. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Flip06-08-2018

Als perfect bestond was dit een perfect hotel

Subliem hotel en personeel. Zelfs het onderhoudspersoneel is supervriendelijk. Ga er naartoe en je beleeft de vakantie van je leven

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Chantal09-07-2018

Tophotel

Een woord geweldig! Het eten is zeer lekker. Mooie kamers enz..

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Jolanda21-05-2018

Ge-wel-dig!

Een super vakantie gehad! Kan niks verzinnen wat niet goed was. Enorm gastvrij en aardig personeel, lekker eten, schone kamers... Mooi plekje, kortom zeer aan te raden!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Sjanie27-09-2017

Geweldig!!

Wat een geweldig hotel met zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Het personeel was zeer hardwerkend, dat wij ons wel eens verbaasden dat de desbetreffende medewerker nog steeds aan het werk was. In dit hotel kom je helemaal tot rust. Vooral de star prestige formule dat je toegang hebt tot de toproof is heerlijk. Wij zijn helemaal tot rust gekomen in dit hotel met kamer voorzien van zeezicht. Eten gevarieerd, gasten zijn ook gevarieerd uit diverse landen. Wat ook fijn was (wij waren zonder onze kinderen op vakantie) is de adults only formule, dit is dan toch wel heel fijn. Wel heb je een auto nodig om het eiland te bezoeken, rondom het hotel zijn geen bezienswaardigheden of een boulevard. Echt een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug. Geen minpunten op te noemen!!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Declerck Daniel08-09-2017

Fantastisch hotel voor 4 sterren

Wij gaan per jaar 3 maal op reis telkens voor 2 weken .Dit hotel in Santa Eularia met 4 sterren is een voltreffer; In feite zijn alle " Iberostars " top . .Wij boeken altijd een 5 sterren om zeker te zijn van de kwaliteit . Nu namen we het risico om een 4 sterren te boeken op Ibiza en het was fantastisch .Buiten gewoon vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in het restaurant , buiten aan het zwembad ... kortom overal .Het eten was zeker 5 sterren waard ,elke dag top . Wij hebben al 5 sterrenhotels gehad die bijlange niet kunnen tippen aan dit hotel en bovendien veel duurder zijn . Eén minpuntje kan ik zeggen is nl dat de kamers aan de kleine kant zijn maar door het feit dat je er maar alléén vertoeft s'nachts en enkele uren per dag is dit een heel klein euvel . Volgend jaar staat dit hotel weer op onze lijst .

Gereisd met partner in augustus 2017

9 tips over Hotel Iberostar Selection Santa Eulalia

• Bert en Betty, 05-06-2014

Bezoek de hippymarkt en huur een auto om het eiland te verkennen, bezoek ook Eivissa (Ibiza-stad) de hoofdstad van het eiland, heel leuk om te doen.

• Franssen_Wesley, 07-08-2013

Een wagen huren bij Europcar via receptie is een aanrader. Zo kan je de hele kustlijn van San Eularia via Cala Llonga, Jondal tot aan Es Vedra doen en kom je magische baaitjes en plekjes tegen

• marijn, 09-08-2013

Wandelend langs de kust naar st.Eulalia,(niet met kleine kinderen is op sommige plaatsen wel erg smal). op woensd. wandelend(20min.) langs de kust naar de hippiemarkt neem eens een kijkje op de camping ,daar is ook een leuk terrasje.

1 vraag over Hotel Iberostar Selection Santa Eulalia

• jack, 31-03-2014

grootte kamers

Wie kan mij vertellen of de kamers inderdaad erg klein zijn, ik lees dit nl. bij diverse beoordelingen. Wij overwegen dit hotel te boeken met 2 volwassenen en zoon van 12 jaar. Is er ook animatie voor kinderen van deze leeftijd.

Lilian en Maril, 24-05-2014

Animatie volop in de weer, kamergrootte 3 personen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats