Hotel Iberostar Santa Eulalia - Adults Only

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag18°14°
Hotel Iberostar Santa Eulalia - Adults Only
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Santa Eulalia - Adults Only voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Iberostar Santa Eulalia - Adults Only in het Nederlands

Ontspannend

Marc F,
26-8-2018

Rustig gelegen hotel. Goede accommodatie. Goede leiding en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten gevarieerd en ruim aanbod. Regelmatig thema-avonden en telkens koks die je warm eten serveren. Airco in het restaurant kan wel wat beter. De standaard kamers zijn best ok. Ze zijn niet overdreven groot maar voorzien van alle comfort. Het hotel biedt een aantal opties qua kamertypes. Hierdoor ontstaat een soort "klasse"verschil. Ligstoelen voldoende aanwezig, handdoek leggen is niet nodig. Leuke animator Pani. Hij doet zijn best om zijn gasten, die het wensen, te animeren. In de zee is een steiger voorzien waar het prachtig vertoeven is. Helaas kost een ligzetel hier 15€ en mag je geen eigen drank meenemen. Mooie wandelingen in de omgeving. Leuke strandjes. Auto is aangewezen maar het openbaar vervoer is goed doenbaar. Taxirit naar Ibiza stad is ca 35€ enkel. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

Subliem hotel en personeel. Zelfs het onderhoudspersoneel is supervriendelijk. Ga er naartoe en je beleeft de vakantie van je leven

Gereisd met partner in juli 2018

Tophotel

Chantal,
9-7-2018

Een woord geweldig! Het eten is zeer lekker. Mooie kamers enz..

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ge-wel-dig!

Jolanda,
21-5-2018

Een super vakantie gehad! Kan niks verzinnen wat niet goed was. Enorm gastvrij en aardig personeel, lekker eten, schone kamers... Mooi plekje, kortom zeer aan te raden!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Geweldig!!

Sjanie,
27-9-2017

Wat een geweldig hotel met zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Het personeel was zeer hardwerkend, dat wij ons wel eens verbaasden dat de desbetreffende medewerker nog steeds aan het werk was. In dit hotel kom je helemaal tot rust. Vooral de star prestige formule dat je toegang hebt tot de toproof is heerlijk. Wij zijn helemaal tot rust gekomen in dit hotel met kamer voorzien van zeezicht. Eten gevarieerd, gasten zijn ook gevarieerd uit diverse landen. Wat ook fijn was (wij waren zonder onze kinderen op vakantie) is de adults only formule, dit is dan toch wel heel fijn. Wel heb je een auto nodig om het eiland te bezoeken, rondom het hotel zijn geen bezienswaardigheden of een boulevard. Echt een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug. Geen minpunten op te noemen!!

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch hotel voor 4 sterren

Declerck Daniel,
8-9-2017

Wij gaan per jaar 3 maal op reis telkens voor 2 weken .Dit hotel in Santa Eularia met 4 sterren is een voltreffer; In feite zijn alle " Iberostars " top . .Wij boeken altijd een 5 sterren om zeker te zijn van de kwaliteit . Nu namen we het risico om een 4 sterren te boeken op Ibiza en het was fantastisch .Buiten gewoon vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in het restaurant , buiten aan het zwembad ... kortom overal .Het eten was zeker 5 sterren waard ,elke dag top . Wij hebben al 5 sterrenhotels gehad die bijlange niet kunnen tippen aan dit hotel en bovendien veel duurder zijn . Eén minpuntje kan ik zeggen is nl dat de kamers aan de kleine kant zijn maar door het feit dat je er maar alléén vertoeft s'nachts en enkele uren per dag is dit een heel klein euvel . Volgend jaar staat dit hotel weer op onze lijst .

Gereisd met partner in augustus 2017

Top vakantie in Ibiza!

Maxime,
21-8-2017

De ligging van het hotel is super! Mooie omgeving, rustig maar je kan ook de drukte opzoeken. Vlakbij Hippy markt en met een auto/taxi ben je zo in Ibiza-stad. Personeel van het hotel is top! Maken je verblijf erg aangenaam en zijn erg vriendelijk! Eten is heel lekker en afwisselend. Bar s'avonds erg gezellig met elke avond een andere thema. Ik kan eigenlijk geen minpuntje opnoemen! Beachclub die erbij hoort is alleen niet gratis maar het is het zeker waard om daar je dag door te brengen. Ook hier is het personeel super vriendelijk en kun je heerlijk eten!

Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer klantgerichte bediening, heerlijk eten, nette kamers, prachtige locatie in de buurt van Cala Pada en Nikki beach. Vanaf Cala Pala taxiboot richting Ibiza langs de kustlijn met 4 haltes.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heel goed hotel

jolly,
30-7-2017

standaard kamers beetje klein maar wel keurig netjes en schoon en je hebt er alles wat je nodig hebt, later upgrade gedaan toen een grotere kamer met balkon, uitzicht op zee en toegang tot rooftop pool :-) , ETEN is hier fantastisch, rustige ligging direct aan zee , dames en heren van de bediening keurig netjes, extra complimenten voor Maria de manager die ervoor heeft gezorgd dat wij ons heel erg thuis voelden, een vakvrouw. Ontvangst bij receptie heel vriendelijk, als je eens wat hebt gewoon receptie bellen en het word supersnel geregeld. Op loopafstand van de hippymarkt en Nikky beach. wij zijn meerdere malen met de taxi uitstapjes gaan doen. jammer dat je voor bedjes bij de zee 20 euro p.p. betaald en 60 euro voor een luxe bed. Ook het eten bij de beachclub is heel erg goed. verder vinden wij Ibiza in het algemeen wel duur, maar dat weet je voor je weggaat....Het was een mooie ervaring, alleen entertainment bij de bar s'avonds kan beter. Maar dat is dan ook het enige minpuntje van dit hotel. Heel goed hotel ! zeker een AANRADER.

Gereisd met partner in juli 2017

Heel fijn.

Nicole,
15-7-2017

Bed was heel goed Als je graag 2 aparte bedden wil , dan kan je geen kamer met zeezicht (zwembad) krijgen. Kamer zij totaal niet gehorig. Personeel vooral aan de receptie is echt super vriendelijk !!! Fitnesszaal viel tegen, geen losse gewichten.

Gereisd met partner in mei 2017

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Santa Eulalia - Adults Only in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Santa Eulalia - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.