Appartement Duquesa Playa

Kleine hotelsWeer vandaag28°22°
Appartement Duquesa Playa
8,3

9 reviews over Appartement Duquesa Playa in het Nederlands

Prima appartement, wel met wat 'maren'

Emely
19-9-2013

Onze plus en minpunten over Duquesa Playa. Pluspunten: het appartement ligt in het centrum van Santa Eularia en alles is lekker dichtbij. Supermarktje om de hoek, strand dichtbij, vlakbij haventje, genoeg leuke tentjes en winkeltjes. Ruime appartementen, schoon, fris, goede douches. Compleet ingerichte keuken. Wij hadden een 2 kmr apprt geboekt, maar kregen een drie kamer appartement met 2 badkamers!! Dat was super. Net en ruim balkonnetje met uitzicht op zee. Mooi zwembad op het dak.
Minpunten: Omdat het hotel langs een doorgaande weg ligt, is het vrij rumoerig. Wil je goed kunnen slapen, moet je echt ramen en deuren gesloten houden. Matrassen mogen echt wel beter. Niet dat je hard ligt, maar je voelt de spiraal. Gratis wifi in het hotel, maar als je op de 3e etage zit, dan heb je daar helemaal niets aan. En het zwembad had ik meer van verwacht. Barretje was zelf service en er was weinig te beleven.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed appartement

Dennis, Aniek en Sam
7-8-2013

App was schoon, elke dag schoonmaak, handdoeken werden aangevuld en bed werd verschoond of opgemaakt. Balkon is prima. Airco doet het goed! (individueel regelbaar) Geen last gehad van "verkeer". Je zit ongeveer 100 m van de haven en 200 m van de levendige boulevard/strand met restaurants en barren. Een (spar) supermarkt zit tegenover het appartement. Hier is van alles te krijgen. Aan de boulevard heb je vele leuke restaurantjes tegen betaalbare prijzen.Mooi zwembad op het dakkterras (mocht misschien iets groter) hier was altijd voldoende plaats. ook was er een lounge gedeelte te vinden, waar je prima kan vertoeven. De buitenbar is prima, tegen betaling (1 euro) is er frisdrank/bier 0,4 l te verkrijgen. Deze kun je zelf op je rekening zetten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Op de dag van vertrek kun je beneden nog douchen, ondanks dat je bijv. uit het app. hebt uitgecheckt. Zeker iets om naar terug te gaan! Groeten, Dennis, Aniek, Sam

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

prima appartement

Olaf & Jeltje
5-5-2012

Mooi appartement, ruime slaapkamers, schone badkamers, lekker balkon. Wel midden in het centrum, dus niet super rustig, maar ons inziens niet storend. Iedere dag prima schoongemaakt, hotel maakt een zeer verzorgde indruk. Vriendelijk personeel en erg relaxed. Prima ligging bij de haven en boulevard. Relatief rustiek en leuk plaatsje Santa Eularia. Mooie omgeving het noorden van Ibiza. Feestpubliek gaat vooral naar de hoofdstad en San Antonio, i.v.m. de vele clubs.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goede accomodatie

Rene
24-6-2011

Dit appartement is gunstig gelegen, schoon, groot en van alle gemakken voorzien. Absolute aanrader. Is ook zeer leuk en vriendelijk stadje en alles is hier op loopafstand. Voor de rest zou ik op ibiza altijd een auto huren, zijn zeer veel leuke baaien en strandjes, met azuurblauw water. Gratis parkeren is dicht bij hotel en er is ook gratis wifi aanwezig.

Gereisd Met partner in Tue Jun 14 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede ligging, rustig stadje

Balcaen Wouter
26-4-2010

Leuke plaats om vakantie te vieren met de kinderen. Mooie ligging, dichtbij haven en strand. Rustige omgeving en zwembad op het dak van de appartementen. Je kan brommers huren om het eiland te bezichtigen. In hoogseizoen wel duur als je prijs/kwaliteit vergelijkt. Mocht je hierheen gaan, zeker restaurant "SA FINCA" bezoeken. (ligt op de heuvel) Kok is een uitgeweken belg en de man maakt hemelse dingen klaar. In het stadje ook een ruime keuze aan watersporten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2005

heerlijk, ruim appartement

Kim en Ralf
4-1-2010

In de wintermaand december bezocht. Werden verrast door hoeveelheid ruimte en compleetheid van het app. Wel met oudbollige kleuren zoals groen/rose ingericht, maar who cares? Keukengerei compleet en uitgebreid, lekker balkon, grote slaapkamer, op zich prima matrassen, ruime badkammer met ligbad. Vriendelijke service. Zwembad op het dak. Dicht bij de zee. Spar supermarkt aan de overkant..kon eigenlijk gewoon niet beter!

Gereisd Met partner in december 2009

2008

Magnefiek

Fred
11-8-2008

Heb deze zomer mijn vakantie gevierd in Hotel Duquesa playa samen met vrouw en kinderen, mooie ruime appartementen met airco en televisie, elke dag werd er schoongemaakt (wel erg vroeg stonden ze aan de deur daarvoor), 20 meter vanaf hotel een Spar supermarkt, geweldig zwembad op het dak plus een heerlijke bar bij het zwembad waar je lekker kunt eten voor 10 euro pp. en s'avonds nog een drankje kon nemen op een heerlijke loungeset, in 1 woord geweldig vakantie gehad, kom er zeker nog een keer terug

Gereisd Familie in augustus 2008

Super hotel! Ligt midden in het centrum

Marc & Eveline
16-7-2008

Super hotel! Ligt midden in het centrum. Wij hadden uitzicht op de haven en de zee. Geweldig! Ruime, schone kamers. Personeel erg vriendelijk. Doen!!!

Gereisd Met partner in juli 2008

We hebben hier een geweldige huwelijksreis gehad! en erg

de Vries
5-7-2008

We hebben hier een geweldige huwelijksreis gehad! Vriendelijk en hulpvaardig personeel, appartement erg schoon en ruim, rustig en tussen de Spanjaarden. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2008

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Duquesa Playa in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Duquesa Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.