Appartement Casa Luis

21 reviews over Appartement Casa Luis

• 2019
    10Marina28-09-2019

Absolute aanrader!

Casa Luis is een complex dat voor ieder wat wils iets te bieden heeft. Door 4 verschillende zwembaden met elk een eigen sfeer is er een splitsing in bezoekersgroepen: kinderen en ouders zitten bij het kinderzwembad, een zwembad heeft animatie (die heel erg goed is trouwens) en ligt naast het restaurant, een wat rustiger zwembad en een schitterend "adult only"zwembad op het dak met rooftop-bar. Zwembaden zijn niet al te groot en er zijn meer dan voldoende ligbedjes en parasols. De gastvrijheid is geweldig in dit complex. Aardig personeel, heerlijk eten, goede informatie bij de receptie. Appartementen zijn ruim en goed ingericht met heerlijke bedden (wij zaten in het nieuwe gedeelte) met een schitterend uitzicht vanaf het balkon. Locatie is rustig: 15 minuten lopen naar het centrum en de bushalte is voor de deur

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10de Vries25-09-2019

Geweldig en een absolute aanrader!

In een woord: geweldig! Ik kan werkelijk niks bedenken waar ik niet tevreden over was. Gastvrijheid met een hoofdletter!

Gereisd met partner in september 2019

• 9De zeeuw26-08-2019

Fantastisch we komen er zeker nog een keer terug!!

2 TOP weken gehad in Casa Luis (augustus 2019) Mooie zwembaden, super schoon huisje aardig personeel, voor ons zeker 4 ipv 2 waard!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann

• 9Merel van Zutphen20-07-2019

Geweldige Vakantie

Mooi St Eularia. Zijn geweest 9 dagen met dochter van 10 en 13. Appartement schoon en netjes voldoende keuken gerei en broodrooster vonden wij fijn. Twee supermarkten op loop afstand. Stad en strand op loopafstand kwartiertje wandelen soms in de warmte wat langer maar goed te doen. animatie team top. Eten is niet.im buffet vorm maar keuze menu houd daar rekening mee als he half pension boekt. Zwembaden zijn fijn Genoeg te doen in omgeving wij hebben dingen gedaan met taxi oa naar ibiza stad gegaan maar wil je meer zien kun je een auto huren. Excursies prijzig wij hebben dit niet gedaan.. Top vakantie gehad op Ibiza bij Casa Luis

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Caroline23-05-2019

ik kom zeker nog eens terug

Het appartementencomplex ligt in een rustige wijk dicht bij een restaurant en een supermarkt. Centrum 15 minuten lopen

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Adri & Jan22-05-2019

Prima bestemming, niets mis mee!

Het is een erg leuk en rustig gelegen complex met gastvrij personeel. De baas Luis, is een erg innemende opa-figuur, die niet bang is om zelf ook nog de handen uit de mouwen te steken. Alles is schoon en goed onderhouden. Appartement is prima en voldoende uitgerust (2 kookpitten). Inloopdouche met stortdouche. Ruime slaapkamer met nogal harde bedden van 190cm lengte. In de huiskamer 2 sofa's, die tevens als bedden gebruijt kunnen worden. Twee grote supermarkten op korte afstand. Het plaatsje St. Eulalia is gezellig, rustig, schoon en gastvrij.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

9Miranda Grooten03-10-2017

Geweldig

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer naar Casa Luis geweest. Het voelt als thuiskomen. Het personeel en de eigenaar is super vriendelijk en behulpzaam. Vorig jaar niet zo'n leuk begin van de vakantie gehad onze dochter kreeg een epileptische aanval aan het zwembad. We werden echt goed opgevangen. Wij huren een auto en gaan elke dag naar een ander strandje. Je kan er lekker eten voor een knappe prijs. En op de hoek zit een heerlijk restaurant Uttopia. Het entertainment is erg leuk voor jong en oud. Alles wordt goed schoongemaakt. Twee grote supermarkten op loopafstand. Wij zijn echt verliefd op Ibiza en op Casa Luis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Severina den Hollander15-08-2017

Geweldig

Wat een fijne vakantie hebben we gehad. Zulke lieve hulpvaardige mensen heb ik nog nooit ontmoet. Het eten in het restaurant is lekker en betaalbaar. Het animatieteam is geweldig. Ze doen erg hun best er iedereen bij te betrekken en doen het erg leuk. Het enige wat iets minder is zijn de stoelen op het balkon. Het plaatsje is ook leuk met een mooie boulevard en 2 grote goedkope supermarkten in de buurt. Kortom, Casa Luis is een top appartement en we komen hier zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Ilona pelser22-09-2016

Fantastisch!

Ik reis veel maar heb me zelden zo thuis gevoeld en vriendelijk behandeld als bij Casa Luis. De bediening (vooral Julie) is super vriendelijk. Wij hadden half pension en worden s'ochtends en s'avonds bediend vanaf een menukaart. Dus geen vervelende buffetten. En iedere avond is er leuke entertainment. Echt een aanrader!

Gereisd in september 2016

• 8Laura Pronk27-09-2014

Goede plek goede service

Casa Luis is een goed en schoon appartementencomplex Om de 2 dagen schoonmaak en schone handdoeken Een mooie en rustige uitvalsbasis omzet eiland te ontdekken.Heerlijke airco aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Appartement Casa Luis info