Appartement Cala Llonga Playa

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°21°
Appartement Cala Llonga Playa
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Cala Llonga Playa voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Cala Llonga Playa in het Nederlands

Met jonge kinderen

Te duur voor weinig comfort

M
21-9-2017

Het enige wat dit appartement mee heeft is de ligging. Midden in het dorp, vlakbij het strand en ook een mooi (rustig) zwembad

Maar verder is het een zwaar verouderd appartmentementen complex, zeer gehorig met nagenoeg geen of slechte schoonmaak. Handdoeken zo dik als vloeipapier die maar 2 x in 10 dagen vernieuwd worden, bedden 1 x verschoond. Maar verder nog geen dweil over de vloer gehaald of badkamer verschoond in 10 dagen!! Erg gehorig ook en geen airco

Schandalig veel geld voor weinig dus. Geen aanrader

Prima ruim appartement voor een goede prijs

Stephanie1973
28-6-2015

Cala llonga is 'n rustig plaatsje zonder boulevard. Verder alles aanwezig: eettentjes, barretjes, autohuur, supermarktjes, apotheker en dokter. Goede uitvalsbasis om de rest v.h. eiland te bekijken. Wij waren met ons gezin, 2 kinderen van 2 en 4 en oma in een twee kamerappartement in het voorseizoen. De inrichting was oké, lekker ruim, keuken klein met 2 pitten. De bedden ietwat slecht. De ligging van het appartement is goed, 100 meter van het strand. Het water van de zee was wat vervuild. Nu we alle baaitjes gezien hebben, zouden we niet snel hiernaartoe gaan.

In het appartement zit een bar/ restaurant. We hebben er alleen blikjes drinken gekocht en die waren over de datum. Ik kan me voorstellen dat in het hoogseizoen er te weinig bedden bij het zwembad zijn en dat je last kan hebben van de luidruchtige omgeving. Handdoeken worden om de drie dagen verschoond, vinden wij wel te weinig. Maar voor de lage prijs heb je een prima appartement. Speelt geld geen rol, kies dan iets anders.

Mooie plek

biancavanlieshout
23-8-2010

Zijn in juni 2010 hier 10 dagen geweest. Ruim en schoon appartement, (geen ongedierte gezien), ietwat verouderd, maar je betaalt er ook niet veel voor in het laagseizoen. Veel opbergruimte. Opklapbedden in woonkamer in 2-kmr app. Twee bedden in slaapkamer. Hele vriendelijke mensen. Leuk zwembad, gratis ligbedden, geen handdoekje leggen. Nette cafetaria erbij met veel zitruimte binnen en buiten, gratis internet, lekkere snacks, speelhal met o.a. tafelvoetbal, af en toe live-show.

App. dicht bij het strand, boven winkels, supermarkten op 50 meter. Veel bus-en bootverbindingen. Leuk, rustig plaatsje. Mooi strand, bergen om te wandelen, prachtig zeewater, ideaal voor kleine kinderen. Speeltuin op strand onder de bomen, paar leuke restaurants, horeca niet duur. Aanrader voor een rustige vakantie (met of zonder kleine kinderen).

schoon en gastvrij

fam. broeder
28-7-2010

Heerlijk weekje gehad in deze schone appartementen. Superligging als je met kids bent, vlakbij mooie baai met heerlijk zandstrand. Goed zwembad met genoeg plek om te liggen. Enige nadeel is dat de bedden echt aan vervanging toe zijn maar ook dat went. Geen airco maar ook dat werd prima opgelost met ventilators. Zeer gastvrije lieve mensen. Schoon! Supermarkt om de hoek. Alles bij de hand en als je op stap wil neem je gewoon de bus of taxi. Aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cala Llonga Playa in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cala Llonga Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.