Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Het Los Pinares Benet appartementencomplex heeft een zeer gunstige ligging. Op kleine afstand vind je het strand, een supermarkt en een hippie-markt. Vanaf het complex heb je bovendien direct toegang tot Cala Pada Beach. Het complex is rustig gelegen buiten het centrum, wat ervoor zorgt dat ook gezinnen met jonge kinderen hier fijn kunnen verblijven.Ontdek het eiland Ibiza vanuit Los Pinares Benet. Op het eiland vind je adembenemende baaien die je met een huurauto of taxi kunt bereiken. Ibiza is daarnaast een echt watersporteiland. Je kunt er fantastisch kajakken, surfen en suppen. Met een snorkel- of duikexcursie ontdek je het fascinerende onderwaterleven in het kristalheldere water.Ook wandelaars komen goed aan hun trekken op Ibiza. Het eiland kent vele natuurgebieden en parken. Of bezoek een van de heilige kerken, kathedralen of andere historische locaties. Ibiza is meer dan een feesteiland, maar uiteraard is er ook op uitgaansgebied veel te beleven. Voor een afwisselende vakantie zit je hier dus goed.Is Ibiza jouw volgende reisbestemming? Boek dan je vakantie bij Los Pinares Benet en geniet van een zonnige vakantie in Spanje.

Laat het aantal sterren je niet beïnvloeden, Los Pinares Benet heeft alles in huis wat je nodig hebt om te genieten van een heerlijke vakantie. Gasten waarderen het restaurant met lokale en verse gerechten. Bij het barretje aan het zwembad geniet je van een glas heerlijke sangria en ontmoet je andere gasten. Ook beschikt Los Pinares Binet over twee zwembaden waar je heerlijk kunt relaxen. Voor de kleinste bezoekers is er een peuterbad en een speeltuin aanwezig.

Accommodaties

Los Pinares Benet is een sfeervol appartementencomplex met tweekamerappartementen voor twee tot vier personen en studio’s. De woningen zijn ruim en worden goed schoon gehouden. Vakantiegangers die je voorgingen geven een bijzonder hoge score voor de hygiëne van de appartementen. Elke accommodatie beschikt over een balkenplafond, een groot balkon en een zithoek. In sommige appartementen vind je ook een open haard en kun je zelf koken in de aanwezige kitchenette.De studio’s van Los Pinares Benet beschikken over twee losse bedbanken in het woongedeelte en hebben geen aparte slaapkamer. Verder zijn de voorzieningen in de appartementen en studio’s gelijk aan elkaar. In beide verblijven vind je een badkamer met bad, douche en toilet en een compleet ingerichte keuken met onder andere een oven, magnetron, koelkast en koffiezetapparaat.De accommodaties van Los Pinares Binet worden drie keer per week voor je schoongemaakt. Twee keer per week worden de lakens verwisseld zodat je na een dag vol strand en zwemmen in een fris bed kunt duiken. De dag sluit je gezellig af aan de bar of op het sfeervolle balkon van je accommodatie.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

337 Reviews over Benet Los Pinares

• 9Cees van Schaik12-09-2022

Heerlijk verblijf met alle gemakken

Een heerlijke rustige locatie met een vriendelijke ontvangst, prima verzorging (schoonmaak helemaal top), heerlijk airco (was ook nodig), prachtig appartement, heerlijk zwembad en veel gezelligheid rondom het zwembad. En niet te vergeten: een prima restaurant voor tijdens het zwemmen, maar zeker ook voor een prima maaltijd. Lekker vlakbij je appartement, dus geen parkeerprobleem en er is geen BOB nodig!! :-)

• 10John05-07-2022

Fijn appartementen complex

Wij komen hier al jaren en genieten telkens weer van de heerlijk ruime , schone ,goed uitgeruste appartementen met een lekker groot balkon. Een groot pluspunt is de airco die we tijden ons verblijf goed konden gebruiken ivm de voor de tijd van het jaar te warme dagen. Gezellig eetcafe waar je goed kunt eten en 's avonds kunt genieten van een lekker drankje en hapje. Eigenaresse en zoon staan voor je klaar en zorgen dat je zorgeloos kunt genieten van je vakantie. In één woord TOP!!!!

• 9Caroline Vulperhorst29-06-2022

Complimenten voor Los Pinares

Wij zijn voor de vierde keer bij Los Pinares geweest en het was weer super fijn. De eigenares en haar zoon hebben er weer alles aan gedaan om ons een heerlijke vakantie te geven en daarom zeggen wij: complimenten voor Los Pinares en alle mensen die daar werken en graag tot de volgende keer!

• 9Natuur
  • 8Marjolein Teurlings05-06-2022

heerlijke vakantie

Appartement was schoon, om de dag werden de bedden & handdoeken verschoond en de kamer schoongemaakt. Erg behulpzame eigenaresse & zoon. Wij hebben via de eigenaresse een auto gehuurd, heel erg fijn, auto werd bij het appartement gebracht & opgehaald en scheelde enorm in de kosten, dus aanrader! Laatste dag vlogen we pas om 20:00, gelukkig mochten we nog gebruik maken van een studio voor onze spullen en om te douchen voor vertrek, heel erg fijn! Ook nog heerlijk geluncht bij het restaurant van het appartementencomplex voor vertrek. Fijn rustig zwembad.

Naar Ibiza stad zijn we met de bus gegaan, dit is prima te doen en niet duur... De rest hebben we met de gehuurde auto gedaan.

Al met al een erg fijne vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Ger21-05-2022

Een super vakantie

De accomodatie was prima. Goed zwembad en restaurant. Het appartement lag op de derde verdieping en met lift bereikbaar. Schoonmaak was perfect. Het ligt wel in een zeer rustige buitenwijk. In de beschrijving van de reisorganisatie staat dat restaurants en uitgaan binnen handbereik zijn, daarmee word je op het verkeerde been gezet. Wij zijn zelf actief en ondernemend, zo niet kun je beter in een stad verblijven.

• 9Fam Lammertink15-05-2022

Fantastisch!

Erg gastvrije Nederlands sprekende gastvrouw. Het appartementt was bij aankomst schoon. Het werd om de dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken en beddengoed. Er is voldoende parkeergeegenheid. De bar was van redelijk vroeg tot laat open, zonder dat we er last van hadden qua geluid.

• 10Lucas de Lange23-11-2021

FANTASTISCH!!!

Zowel het restaurant als de accommodatie en al het personeel in 1 woord... FANTASTISCH!!!

• 10baj luttikhuis11-11-2021

Enorm fijn verblijf !

We hebben heerlijke week gehad op Ibiza met onze oudere kids. Los Pinares maakte het compleet: lekker sfeertje, schone/ruime appartementen, lekkerr relax en fijn contact met (nederlands sprekende) eigenaar. Aanrader voor jong én oud!

• 10Sacha Polak23-10-2021

Weergaloos

Ik kom hier al vele jaren en elke keer ben ik weer blij om er te zijn. De appartementen zijn bijzonder schoon en netjes en de inrichting is uitmuntend. Er is zelfs een kaasschaaf en tegenwoordig ook airco! Lillibeth en Alex doen er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken en alle mooie dingen van het eiland zijn binnen handbereik. Bedankt dat jullie er zijn, jullie houden Ibiza betaalbaar!!

• 10Alex21-10-2021

mooi goed onderhouden complex

Ik ben vijf dagen met een paar vrienden hier geweest. Het is ons goed bevallen.

Appartement Benet Los Pinares info

• GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar