Géén boekingskosten

SpanjeIbizaSanta Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu

9.4FenomenaalScore uit 334 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Het Los Pinares Benet appartementencomplex heeft een zeer gunstige ligging. Op kleine afstand vind je het strand, een supermarkt en een hippie-markt. Vanaf het complex heb je bovendien direct toegang tot Cala Pada Beach. Het complex is rustig gelegen buiten het centrum, wat ervoor zorgt dat ook gezinnen met jonge kinderen hier fijn kunnen verblijven.Ontdek het eiland Ibiza vanuit Los Pinares Benet. Op het eiland vind je adembenemende baaien die je met een huurauto of taxi kunt bereiken. Ibiza is daarnaast een echt watersporteiland. Je kunt er fantastisch kajakken, surfen en suppen. Met een snorkel- of duikexcursie ontdek je het fascinerende onderwaterleven in het kristalheldere water.Ook wandelaars komen goed aan hun trekken op Ibiza. Het eiland kent vele natuurgebieden en parken. Of bezoek een van de heilige kerken, kathedralen of andere historische locaties. Ibiza is meer dan een feesteiland, maar uiteraard is er ook op uitgaansgebied veel te beleven. Voor een afwisselende vakantie zit je hier dus goed.Is Ibiza jouw volgende reisbestemming? Boek dan je vakantie bij Los Pinares Benet en geniet van een zonnige vakantie in Spanje.

Laat het aantal sterren je niet beïnvloeden, Los Pinares Benet heeft alles in huis wat je nodig hebt om te genieten van een heerlijke vakantie. Gasten waarderen het restaurant met lokale en verse gerechten. Bij het barretje aan het zwembad geniet je van een glas heerlijke sangria en ontmoet je andere gasten. Ook beschikt Los Pinares Binet over twee zwembaden waar je heerlijk kunt relaxen. Voor de kleinste bezoekers is er een peuterbad en een speeltuin aanwezig.

Accommodaties

Los Pinares Benet is een sfeervol appartementencomplex met tweekamerappartementen voor twee tot vier personen en studio’s. De woningen zijn ruim en worden goed schoon gehouden. Vakantiegangers die je voorgingen geven een bijzonder hoge score voor de hygiëne van de appartementen. Elke accommodatie beschikt over een balkenplafond, een groot balkon en een zithoek. In sommige appartementen vind je ook een open haard en kun je zelf koken in de aanwezige kitchenette.De studio’s van Los Pinares Benet beschikken over twee losse bedbanken in het woongedeelte en hebben geen aparte slaapkamer. Verder zijn de voorzieningen in de appartementen en studio’s gelijk aan elkaar. In beide verblijven vind je een badkamer met bad, douche en toilet en een compleet ingerichte keuken met onder andere een oven, magnetron, koelkast en koffiezetapparaat.De accommodaties van Los Pinares Binet worden drie keer per week voor je schoongemaakt. Twee keer per week worden de lakens verwisseld zodat je na een dag vol strand en zwemmen in een fris bed kunt duiken. De dag sluit je gezellig af aan de bar of op het sfeervolle balkon van je accommodatie.

Bekijk de beschikbaarheid

336 Reviews over Benet Los Pinares

• 8Marjolein Teurlings05-06-2022

heerlijke vakantie

Appartement was schoon, om de dag werden de bedden & handdoeken verschoond en de kamer schoongemaakt. Erg behulpzame eigenaresse & zoon. Wij hebben via de eigenaresse een auto gehuurd, heel erg fijn, auto werd bij het appartement gebracht & opgehaald en scheelde enorm in de kosten, dus aanrader! Laatste dag vlogen we pas om 20:00, gelukkig mochten we nog gebruik maken van een studio voor onze spullen en om te douchen voor vertrek, heel erg fijn! Ook nog heerlijk geluncht bij het restaurant van het appartementencomplex voor vertrek. Fijn rustig zwembad.

Naar Ibiza stad zijn we met de bus gegaan, dit is prima te doen en niet duur... De rest hebben we met de gehuurde auto gedaan.

Al met al een erg fijne vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Ger21-05-2022

Een super vakantie

De accomodatie was prima. Goed zwembad en restaurant. Het appartement lag op de derde verdieping en met lift bereikbaar. Schoonmaak was perfect. Het ligt wel in een zeer rustige buitenwijk. In de beschrijving van de reisorganisatie staat dat restaurants en uitgaan binnen handbereik zijn, daarmee word je op het verkeerde been gezet. Wij zijn zelf actief en ondernemend, zo niet kun je beter in een stad verblijven.

• 9Fam Lammertink15-05-2022

Fantastisch!

Erg gastvrije Nederlands sprekende gastvrouw. Het appartementt was bij aankomst schoon. Het werd om de dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken en beddengoed. Er is voldoende parkeergeegenheid. De bar was van redelijk vroeg tot laat open, zonder dat we er last van hadden qua geluid.

• 10Lucas de Lange23-11-2021

FANTASTISCH!!!

Zowel het restaurant als de accommodatie en al het personeel in 1 woord... FANTASTISCH!!!

• 10baj luttikhuis11-11-2021

Enorm fijn verblijf !

We hebben heerlijke week gehad op Ibiza met onze oudere kids. Los Pinares maakte het compleet: lekker sfeertje, schone/ruime appartementen, lekkerr relax en fijn contact met (nederlands sprekende) eigenaar. Aanrader voor jong én oud!

• 10Sacha Polak23-10-2021

Weergaloos

Ik kom hier al vele jaren en elke keer ben ik weer blij om er te zijn. De appartementen zijn bijzonder schoon en netjes en de inrichting is uitmuntend. Er is zelfs een kaasschaaf en tegenwoordig ook airco! Lillibeth en Alex doen er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken en alle mooie dingen van het eiland zijn binnen handbereik. Bedankt dat jullie er zijn, jullie houden Ibiza betaalbaar!!

• 10Alex21-10-2021

mooi goed onderhouden complex

Ik ben vijf dagen met een paar vrienden hier geweest. Het is ons goed bevallen.

• 10Arco01-10-2021

Heel relaxen op Ibiza.

Je zit op loopafstand van het strand, Ibiza heeft natuurlijk over het hele eiland schitterende stranden/ baaitjes, dan is een auto wel zo handig. De kamers en het complex worden zeer goed bijgehouden. Het restaurant erbij serveert de hele dag van alles.

• 10Conny01-10-2021

Wat heerlijk om hier weer te zijn!

Het appartement lekker dicht bij de stranden Cala Martina en Cala Pada, de twee zwembaden en ook heel fijn dat er een bar/restaurant bij de appartementen zit. En de service en schoonmaak zijn top!

• 10Ackie16-09-2021

FABULOSAMENTE!!!!

Heerlijke vakantie gehad in Los Pinares! Alles maar dan ook alles wat als 'n 10 wordt aangegeven in de reviews op Zoover, klopt! Ik zou zeggen, "mensen, ga en geniet van deze geweldige appartementen en super sfeer" De Nederlandse eigenaresse Lillibeth en haar zoon Alejandro staan dag in dag uit voor u klaar! Heerlijk vertoeven aan een van de zwembaden onder het genot van een koud pilsje of Rosado geserveerd door Diego. Tip: probeer de huisgemaakte Paella met liefde klaargemaakt door Sole de vrouw van Diego.

• 10Ruimte

• GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar