Appartement Apartamentos Es Cana Playa

AppartementWeer vandaag29°20°
Appartement Apartamentos Es Cana Playa

We hebben een aantal aanbieders voor Apartamentos Es Cana Playa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Apartamentos Es Cana Playa in het Nederlands

Simpel maar ruim appartement

Valerie
27-9-2016

Wij boekten een tweekamer appartement met zeezicht en kregen kamer 108 op de eerste etage. Mooi ruim appartement met typische Spaanse inrichting (zware sobere meubels). Keukeninrichting beperkt, badkamer schoon, slaapkamer ruim. In de woonkamer en slaapkamer een ventilator wat ik heerlijk vind slapen. Bedden zijn wel erg hard en maken veel geluid als je je omdraaid. Om de twee dagen nieuwe handdoeken.

Wel veel geluid van buiten in de avond, maar dat kan op deze plek niet anders. Rnd 01.00 uur was het ergste altijd wel voorbij. Voordeel is dat je wel echt in het meest levendige deel van Es Canar zit.

geweldig uitzicht

Marina
28-9-2015

Pluspunten:

schoon, ligging is midden in het kleine centrum, vriendelijk personeel ,uitzicht is geweldig. wifi werkt perfect.

Minpunten:

Geen airco, herrie in de avond van de snackbar beneden ( stopt om 12 uur) geen Nederlandse of Engelse zenders op tv.

Wij hebben een leuk verblijf gehad (ouder echtpaar) voor jongeren is er volgens mij niet veel te beleven in de avonduren.

tip: loop de Punta Arabia af langs de Hippie markt tot aan zee en ga links. Daar is een geweldig wandelpad langs de zee. Dagje Ibiza stad is ook leuk.

mooi, ruim en schoon appartement

patsy poppysmic
21-8-2012

mooi appartement, netjes en schoon, ruime badkamer met bad en lekkere douche en een heel groot balkon

Toplocatie

Anoniem
6-9-2011

In tegenstelling tot de andere reiziger, hadden wij een topappartement bijna op de zee met een balkon van 8x7! Vraag dus naar kamer 306 of 307! Ja, de appartementen zijn sober maar dat is sowieso Spaans en het is geen hoogsegment, dus dat is te verwachten. Het is wel netjes en word goed schoon gemaakt en vriendelijk personeel. Prima bedden. Geen airco inderdaad, maar ook dat is van te voren bekend, niet over klagen dus! De bekende hippiemarkt is op loopafstand en de andere, Las Dalias op 10 minuten rijden. Wel veel Engelsen in Es' Canar.. Maar niet van het meest lawaaige soort. Es' canar is een uitstekende locatie als uitvalsbasis om Ibiza te verkennen! Huur lekker een auto en trek er op uit.

Dit appartement geboekt omdat er niks anders meer vrij was en dat er bij stond "ALLE" appartementen met zeezicht. Daar aangekomen een kamer met uitzicht op een grote witte muur met daaronder een drukke doorgaande weg waar overdag vrachtwagens en autos reden en snachts lallende engelsen liepen. Een ware nachtmerrie dus....

Ere wie ere toekomt: het appartement was niet heel duur en ook erg schoon maar deed wel erg armoedig aan. Met als klap op de vuurpijl: geen airco. Probeer maar te slapen als het buiten 28c snachts is en het binnen nog 15 graden warmer is

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apartamentos Es Cana Playa in Santa Eulalia del Río / Santa Eularia des Riu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apartamentos Es Cana Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.