Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

43 Reviews over PyB Ibiza Holidays

• 10Jacqueline Hoes-Rovers04-10-2018

Fantastisch, heel rustig en relaxed, aanrader !

Wat een paradijsje is het, je komt hier om te onthaasten en in de watten gelegd te worden. De ontvangst was hartelijk door Marc later op de avond, met een drankje en olijfjes, de kamer schoon en heerlijk bed. Elke ochtend is het ontbijt een heerlijke start van de dag in de safaritent, met een eitje, verse jus en fruit, en Marc en Pierre zijn goede gastheren. Het is heerlijk om te ontspannen maar ook om thuis te komen en even in het zwembad te duiken en genieten van de prachtige rustgevende omgeving ! Echt een aanrader, we komen hier zeker terug, bedankt Marc en Pierre.

• 10Jos & Rietje29-09-2018

Een voortreffelijke locatie. Het overtrof al onze verwachtingen. De kamer was lekker ruim, badkamer prima. Het ontbijt super verzorgd. De hartelijkheid en warmte van Marc en Pierre: Top!! Na slechts een nacht op een andere locatie te zijn geweest, kwamen wij de volgende dag weer terug. Het voelde als thuiskomen. Marc en Pierre, Super bedankt!! We komen beslist terug. Jos & Rietje

• 10Lous& Paul29-09-2018

Unexpected great stay.

Excellent room and breakfast, fantastic surroudings and short distances to beaches, nature and pretty, charming villages. Leaving it all behind after one week was the only unpleasant thing.

• 10Jeffrey & Rilana21-09-2018

Onvergetelijk mooie plek.

Begin september 2018 mogen genieten van de fantastisch mooie B&B van Karel & Antoinette en natuurlijk hun rechterhand Pierre. Karel & Antoinette zijn een fantastische gastheer en gastvrouw met mensenkennis en toewijding.

Een prachtige plek om te onthaasten, geweldig uitzicht en fijn terugkomen na een dag touren door het mooie Ibiza. Aan onze kamer werd elke dag aandacht besteed door Antoinette, deze was schoon, opgeruimd en van alle gemakken voorzien. Elke ochtend genoten van een goed verzorgd ontbijt onder de safaritent. Kortom een prachtige idyllische plek waar wij zeker eens zullen terugkeren. Echt een aanrader!

• 10Tim17-09-2018

Fantastische B&B met zeer vriendelijke mensen!

Wij zijn hier in september 2018 8 dagen geweest en hebben hier een top tijd gehad. Onze heen vlucht was vertraagd dus we kwamen vrij laat aan, maar Marc stond alsnog klaar voor ons en we konden op ons dakterras plaatsnemen met een lekker welkomstdrankje! B&B ziet er fantastisch uit, lekker zwembad, fantastische natuur, heerlijk rustig gelegen en top ontbijt. Elke ochtend kregen we verse jus en een lekker eitje. Pierre en Marc zijn beiden erg goede gastheren en zeer vriendelijk. Het was voor ons de eerste keer op het eiland en door Pierre en Marc hebben we heel veel goede tips gekregen! Deze B&B is voor iedereen die wat rustiger wil zitten een hele goede aanrader!

• 10Kim19-08-2018

Heerlijk paradijsje in een oase van rust

Wij hebben hier de afgelopen dagen genoten van deze prachtige finca. Bij aankomst werden we gezellig verwelkomd door de immer vrolijke en hartelijke gastheer Marc. Het hele terrein is zeer smaakvol ingericht met leuke kleine details. Er zijn overal fijne relax plekjes gemaakt. In het midden van de tuin staat een prachtige vijgenboom en overal worden mooie planten bloemen en bomen verzorgd door Pierre en Marc. De kamer was zeer schoon, rook lekker en is van alle gemakken voorzien. Airco, magnetron, klein keukentje maar helemaal compleet. S avonds is alles heel romantisch verlicht op precies de juiste plekken. Fijn zwembad en het allermooiste is toch wel het ontbijten in het grote overdekte “buiten restaurant”. Met het uitzicht op de groene vlaktes van Ibiza is het net safari in een luxe camping in afrika. Marc is een ontzettend aardige en fijne vent die alles doet om je een heerlijke tijd te bezorgen. Wij komen zeker terug!

• 8Patty van Dien29-06-2018

Heerlijk!

Voor de 2e keer op Ibiza en voor de 2e keer bij Pyb samen met m’n vriendinnen Annette en Ilse. De B&B is gerenoveerd en wordt nu gerund door Marc en Antoinette. Met hulp van Pierre zorgen zij ervoor, dat je een heerlijke vakantie hebt. We hebben weer een fantastische week gehad en komen zeker nog eens terug!

• 9Erik27-06-2018

Geweldig

De gerenoveerde B&B wordt door Marc met behulp van Pierre klantvriendelijk gerund! Elke dag verse jus en een eitje op de prachtige rustige locatie in de ongerepte natuur van Ibiza. Schone ruime kamers met airco en luxe badkamer. Goede bedden. Een lekker zwembad met genoeg ligbedden, een heerlijke hangmat en loungeplekken. Het credo van de B&B dat nu een adults only plek is past helemaal bij het eiland; wees jezelf, zolang anderen geen last van je hebben. Een aanrader, wij hebben al weer geboekt!

• 9Sandra22-06-2018

Het was een fantastisch verblijf met een heerlijk uitgebreid ontbijt. De plek is magisch, de mensen gastvrij en de kamers waren gezellig, schoon en de bedden. Ik heb in tijden niet zo goed geslapen! Wij komen zeker terug.

• 9Sander22-06-2018

Heerlijk!

Wat een fijn verblijf hebben we hier gehad. we begrepen dat we de eerste echte gasten waren van de nieuwe eigenaren. De B&B ziet er fantastisch uit op een inderdaad very special plek. Heerlijk ontbeten en geslapen. vriendelijke eigenaren en relaxte fijne sfeer. wij komen terug

Bed & Breakfast PyB Ibiza Holidays info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens