Hotel Riviera

Meer hotelinfo

16 reviews over Hotel Riviera

• 6M06-10-2019

1 keer en nooit meer

Het hotel ziet er leuk uit. Toen wij aankwamen om 10u smorgens vertelden ze ons dat de kamer pas rond 2u klaar was. Nou dat was geen probleem. Echter mochten we ook nog geen gebruik maken van het all in. Dus ook geen drinken etc! Dit moesten we maar betalen. Echt schandalig. Personeel aan de receptie was niet behulpzaam en vriendelijk met name Laura. Verder waren de kamers erg gehorig en niet goed onderhouden. Op de laatste dag gingen wij pas om 8u savonds weg en wij vroegen of we onze kamer langer bij konden boeken tegen betaling zodat we nog konden douchen etc. Echter vroegen ze hier €75 voor. Toen ik daar wat van zei kwam de manager en konden we ineens een kamer voor niets krijgen om te douchen enz. Echt heel erg vreemd en niet bepaald klantvriendelijk. Het eten was verder prima de ligging ook maar dit was de eerste en laatste keer!!

Met vrienden

• 7Alberto.29-06-2019

Néé ik geloof niet dat ik hier nog ooit terug kom.

Begin juni 2019 15 dagen hier geweest, de kamers zéér gehorig, barpersoneel niet vriendelijk, animatie slecht. Personeel aan de balie wel behulpzaam en vriendelijk. Op de laatste dag wij hadden AI (wij werden opgehaald om 7.45 uur) konden wij geen kop koffie of broodje krijgen schandalig.

• 2017
    9Geers24-06-2017

Goed hotel, niets mis mee

Goede ligging, elke dag schoonmaak, vriendelijk personeel, voldoende variatie in het eten

• Oude reviews

5Ingrid17-09-2016

Geen succes

Het ligt eraan wat je wilt doen in je vakantie natuurlijk. Hier is niks te zien, niks cultureels. Geen zandstrand dichtbij, de kust ruikt naar riool en als je lang de kust loopt zie je alleen "walvissen" op een bedje aan bedje bij hun accommodatie. Het eten in hotel Riviera is eentonig en wat in de middag niet wordt gegeten wordt 's avonds met een gefrituurd jasje opnieuw in de bakken aangeboden. Schoonmaak is goed en de kamers ook. Wel gehorig dus in het hoogseizoen zou ik dit zeker niet boeken met het oog op de Engelse (jonge feest)gangers.

• 9Arianne29-05-2016

Mooi hotel

Mooi hotel wat net allemaal opgeknapt is. Wel veel engelse maar weinig last van in mei. Heerlijk ontbijt.we hadden geen all-inn. Auto gehuurd en veel kunnen zien in omgeving. Iedere dag schone kamer en was ook ruim voor 2 personen. Zeker een aanrader.

• 7Mark15-10-2015

Prima

Riviera heeft precies de 3 sterren die het waard is. Voor relatief weinig geld een goede uitvalsbasis met prima eten, de vele Engelsen moet je voor lief nemen. Het zijn geen onaardige mensen maar ordinair en veel te zwaar zijn ze zeker.

Met jonge kinderen

• 8Marleen04-08-2015

Simpel maar waar voor je geld

Accomodatie eenvoudig en netjes. Personeel vriendelijk. Eten zou gevarieerder mogen, toch niets te loopt gekomen.

Met oudere kinderen

• 6Stephs21-05-2015

Nou nee...

Net terug van een 5 daagse trip naar Ibiza, aangezien we (verwende) Turkije gangers zijn, viel dit hotel echt zwaar tegen!, het is een 3 sterren hotel maar ik vind dat ze dit zelfs niet waard zijn. Het is All-in, tsja maar daarmee heb je het ook gezegd, drinken uit plastic bekers, het eten is net even beneden de maat. Er is echter nog 1 heel groot nadeel! Echt waar het zijn vriendelijke lieve mensen die Engelsen, maar als ze gezopen hebben (het over grote deel vanaf s' ochtends 10:00 uur) houden ze met niets en niemand rekening, dat betekende dat we 4 slapeloze nachten hebben gehad omdat men tussen 2:00 uur en 5:00 uur weer aankomt bij het hotel (welke heel erg gehorig is) men "slaat" met deuren, staat te schreeuwen kortom is straal bezopen... met andere woorden je doet geen oog dicht, en het was nog maar eind mei! Ik zou hier voor geen goud in het hoog seizoen willen zitten. Oke 1 pluspunt erg aardig en vriendelijk personeel! Kortom wilt u een rustige vakantie? Ga hier niet heen!

• 7Anita06-10-2014

Gezellig

Alles was in de verhouding met de prijs die we betaald hebben, prima dus het enige minpunt was dat de kamers zeer gehorig zijn. De ligging was perfect, veel barretjes en eetgelegenheden. Het hotel wordt bezocht doo veel engelse. Het strand was gezellig met een leuk barretje, alleen de zee zat vol zeewier op de bodem. Echter op 20 minuten loopafstand ligt Sint Antonio, waar een mooi strand aanwezig is met veel vertier.. Huur een scooter en ga naar het mooiste strand Cala d'Hort,. Perfecte 5 daagse eilandtrip gehad !

Met vrienden

• 8Jaap24-08-2014

Absoluut waar voor je geld

Zonder meer erg goed hotel,rustig gelegen,maar tóch zó in het bruisend uitgaansleven van San Antonio per boot-taxi voor 3€ p.p.of per taxi In de directe omgeving óók de nodige barretjes,winkeltjes en andere zaken All in verzorging is zonder meer prima te noemen Hotel is werkelijk schoon,de hele dag wordt er gepoetst,zelfs de zwembadtoiletten zijn de hele dag kraakhelder Als ik dan tóch één minpuntje zou kunnen bedenken is wellicht het ontbreken van avond amusement,maar in de directe omgeving is meer dan genoeg vertier! Een hotel waar we graag nog eens terug willen komen! Absolute must is trouwens Ibiza-stad,vanaf het hotel rij je er in een half uur,met de taxi naar toe!

Met oudere kinderen

0 tips over Hotel Riviera