Hotel Insotel Tarida Beach Sensatori Resort

Hotel Insotel Tarida Beach Sensatori Resort
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Insotel Tarida Beach Sensatori Resort voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Insotel Tarida Beach Sensatori Resort in het Nederlands

Veel te duur voor wat het was

Candice
13-10-2017

Wij zijn in dit hotel geweest in de laatste week van augustus,op zich geen slecht hotel,maar veel te duur.

Wij wilden een mooie vakantie met all-in,we betaalden €5450 voor 2 volwassen en 1 kind voor 1 week.

Wij boekten een swim-up kamer.

De kamer was mooi en proper,maar het terras alles behalve.

Toen we aankwamen lag het hele terras vol vogelk#k,en dat is de rest van de week niet veranderd en niet gepoetst,ook de glazen wanden aan het restaurant waren iedere dag echt heel vuil.

De all-in stelde maar weinig voor,als je hier als Belg of Nederlander gaat stelt het niks voor,de Engelse hadden zelfs een ander kleur bandje als ons.

En voor de rokers..... hier moet je niet gaan,het hele resort is rokers-vrij!dit had vermeld mogen worden !

Voor dat geld heb je een veel beter hotel met een betere al-in

Absoluut geen 5 sterren, weet wat je boekt!

Natalie
20-7-2017

Sensatori Ibiza is een 4 sterren hotel, geen 5 sterren waard!er zijn mensen die dit goed gaan vinden en voor Spanje zal dit aan de norm van 5 sterren voldoen maar als je gewend bent om in zeer goede 5 sterren hotels te verblijven, dan is dit hotel een tegenvaller.

Het is hier heel druk aan de zwembaden. Het strand valt wel goed mee, maar we betalen dagelijks 40€ extra.. Als je hier boekt, boek dan een kamer mer zwembad. Die liggen centraler en het is er rustig. Personeel is niet allemaal even vriendelijk. Wij denken dat er in Sensatori sprake is van slecht management. Er is geen flexibiliteit, kom je 15 minuten later voor je resservatie in restaurant dan doen ze moeilijk over je tafelt.Het buffet restaurant is verschrikkelijk al zullen er mensen zijn die het goed vinden, het hangt ervan af wat je gewoon bent. Voor hetzelfde geld weten wij dat je in ieder geval beter kan krijgen.

Oude reviews (archief)

Geweldig

Steintje Egelmeer Kennes
12-10-2016

Algemeen: Als reisagent ben ik al in veel resorts geweest. Sensatori Ibiza is een van de mooiste en beste qua service. Personeel erg vriendelijk. Goed onderhouden, schoon complex, mooie aangelegd. De tuinen en paden worden elke dag schoon gemaakt. Hotel leent zich perfect voor zowel gezinnen als stelletjes. Het adults only gedeelte is afgezonderd en er is een apart gedeelte voor kinderen. In de omgeving is niet veel te doen daarom is een huurauto aan te raden. Voor ons was de ligging perfect want wij wilde luxe, rust en ontspannen.

Eten: Elke dag vers, andere buffetten. Zowel ontbijt, lunch als diner staan ze in open keukens te bereiden. Kwaliteit van het eten is erg goed. Mocht je vroeg of laat aankomen of vertrekken je kunt altijd ergens eten of je krijgt een ontbijt/ lunch pakket. De a la carte restaurants zijn zeker de moeite waard. Echt een heerlijk avondje uit.

Kamers: Groot, modern en schoon. Sommige kamers zijn iets achteraf gelegen. Worden 6 dagen per week schoongemaakt. Handdoek wissel is iedere dag. Bed verschonen 1x per week. Allemaal voorzien van balkon of terras. Airco, roomservice en kluisje.

+ punten: Gehele hotel is kinderwagen/ buggy/ rolstoel vriendelijk. Sunset bar is geweldig, heerlijke drankjes, coctails, champagne, bier of een wijntje met een rustig muziekje en een ondergaande zon.TOP! De Retreat voor kinderen is geweldig. Een aqua park dat bij het complex hoort, niet openbaar en gelegen 200meter van het hotel. Super leuk!

- puntje: geen verwarmde zwembaden, ligbedden bij het strand liggen niet direct aan zee maar er een stukje vanaf. Met een baby is een centrale ligging aan te raden anders red de babyfoon het niet over het gehele complex.

Omdat er altijd puntjes van verbetering zijn en niets perfect is een 9

Het eten was ontzettend goed, de kamers erg luxe ingericht, mooie zwembaden. Restaurant buffet heb je absoluut niet het kantine gevoel, je kan rustig binnen en buiten zitten met prachtig uitzicht. De a la carte Italiaan en tapas bij sunset restaurant waren heerlijk. Sunset bar was ook heerlijk vertoeven s' avonds met een cocktail en zonsondergang met uitzicht op de prachtige baai. Erg veel gezinnen met jonge kinderen. Wat ik erg jammer vond is dat er buiten hotel weinig te beleven is, je hebt echt een auto nodig om ook iets te zien. Dus buiten het hotel gezellig aan een boulevard wandelen met winkeltjes en terrasje is er niet.

Fantastisch!

Fam. Kinzer
8-5-2016

Van het champagne ontvangst tot aan het eten en de prachtige zwembaden een dikke 10

Geweldige vakantie

Nicole
7-10-2015

Mooi verzorgd luxe hotel, ik snap sommige niet met hun commentaar!

Wij hebben een fantastische tijd gehad met onze 2 kinderen van 2 en 3 jaar!

Genoeg animatie, speelplezier en Rust!

Wel 5 sterren waardig!

Reisagent
29-9-2015

Voor Spaanse begrippen is dit wel degelijk 5 sterren waardig. Het feit dat alles Engels georiënteerd is heeft er simpelweg mee te maken dat Sensatori een Engels merk is. Ik heb dit absoluut niet als storend bevonden. Buffet is zeer gevarieerd en van uitermate goede kwaliteit. Sommige personeelsleden zeer onvriendelijk, anderen daarentegen weer zeer gastvrij. Wanneer er een standaard kamer wordt geboekt is de vulling van de mini-bar niet inclusief maar dit staat zeer duidelijk beschreven in de hotelbeschrijving en reisgidsen.

Prima hotel voor zowel families als reizigers zonder kinderen.

Geen 5* waardig!!

peter
23-8-2015

Inchecken op kamer pas om 15 uur! Leuk als je om 09.00 uur arriveerd, dat was al meteen een forse tegenvaller. Nette kamer, wel erg klein en niet het mooiste uitzicht vanaf het balkon. All inclusive, maar lege koelkast op kamer. Zwembad bedden om 7 uur beleggen anders is alles bezet. Stijle weg van eetzaal naar kamer.. 90% engelsen. Licht afgelegen, niet veel te zien, wel een leuk detail, licht pal naast de villa van Wesley en Yolanthe. Even rechts omhoog voor een mooie zonsondergang met blik op huis.

Goede vakantie

H.v.Manen
28-6-2014

Wij hebben het goed naar ons zin gehad. Eten en drinken is niets op aan te merken, personeel allemaal even vriendelijk.

Het hotel is meer georiënteerd voor de Italianen en de Duitsers maar voor ons geen probleem.De zee is fantastisch mooi helder water en mooi strand, nadeel was dat men de de strandbedden en parasols moest huren op het strand €8,00 p.st.

De bedden bij het zwembad zijn gratis maar hier zitten geen kussens op dus niet comfortabel, erg hard.

goed hotel

carolien
24-5-2014

mooi hotel alleen erg jamer dat er niets in de buurt is zonder auto kom je niet van t park af ook is het erg styl en heel veel trappen nergens liften als je slecgt ter been bent zou ik er niet heen gaan ook niet met pubers voor hun is er erg weinig maae als je lekker wilt relaxeb en lekker wilt eten is het een prima plaats en met een auto zit je zo overal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Insotel Tarida Beach Sensatori Resort in Sant Josep de la Talaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Insotel Tarida Beach Sensatori Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Insotel Tarida Beach Sensatori Resort scoort een 7.53 uit 10 op basis van 19 reviews.