Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

29 Reviews over Club Aquarium

• 8de langen23-07-2014

prachtig tussen de bergen gelegen

fijn complex. mooie bloeiende bloemen. goed verzorgd parkje. groot zwembad. rust.

• 8I van Niedek06-10-2013

Heerlijke locatie............midden in de natuur

Wij zijn in juni 2013 geweest. Wat een heerlijke locatie,weg van alle drukte en midden tussen de bomen. Kamer is idd klein maar je leeft toch buiten. Gaan hier zeker terug komen.

• 6Helmy15-09-2013

Verouderd complex, terug in de tijd

Wij zijn een weekje hier geweest. Het ligt erg afgelegen, wat op zich geen probleem is. Receptie was erg beperkt open, maar waren wel vriendelijke mensen. Vervelende hobbelige en rotsachtige weg, vooral met twee kleine kinderen en buggy's. Aan activiteiten niets te doen, dus voor een beetje gezelligheid moest je bij het strand zijn. We hadden een 3 kamer appartement op de begane grond aan het einde van het park. Het appartement was ruim, met een groot balkon/terras en grote keuken. Verder was het erg gedateerd, hadden we twee kapotte stoelen en een verstopte douche. Na melding hiervan zijn de stoelen vervangen, maar helaas is de douche de hele vakantie verstopt geweest. Daardoor stond na een aantal minuten douchen iedere keer de badkamer blank. Het plaatsje zelf is erg klein, maar leuke mensen en een goede sfeer. Helaas geen pinautomaat aanwezig. Kinderen hebben het fantastisch gehad, wij moesten even wennen, maar alles bij elkaar een goede vakantie gehad.

• 8brenda03-09-2013

Mooie omgeving maar wel afgelegen!

De accommodatie is in prijs verhouding prima, alleen wel op bij het boeken dan je een 2 kamer appartement neemt en niet een 2 kamer appartement, want die zijn ontzettend klein! Elke dag schoonmaak van bedden en handdoeken, zwembad word elke dag nagekeken erg schoon! Mijn dochter en ik hebben zich prima vermaakt! Ligging is erg mooi maar dan moet je wel goed te been zijn :-) Verder was er helaas geen kinderactiviteiten wat wel word aangegeven. Personeel erg vriendelijk.

• 6Astrid 09-08-2013

Beetje wennen

Bij aankomst via een hobbelige grindweg vroeg onze zoon zich af of ze wel stroom hadden. Het leek erg afgelegen. Het strand op 400 meter klopt wel, maar de weg er na toe is heen goed te doen dan loop je naar beneden maar terug een hele steile helling. Dus als je slecht ter been bent is dit geen aanrader. Eenmaal beneden was het prima, een mooi strand en gezellige restaurantjes en prima eten. Het park op zich is prima, een kleine supermarkt waar je brood kunt halen. Wel een lekker zwembad. Het appartement viel tegen, wij hadden 2x een 2 kamer appartement. Op zich wel schoon maar erg verouderd. De oude meubels zijn denk ik normaal volgens spaanse begrippen, maar de stoel en lamp waren kapot en de douche was ook oud. Er rijdt een busje van het strand naar grotere plaatsen maar deze rijdt maar een paar keer per dag gaat is niet echt handig. Er kunnen maar weinig mensen in en vol=vol. Op tijd er staan helpt wel. Al met al een paar tegenvallers maar toch een heerlijke vakantie gehad.

• 8Annie18-07-2011

Heerlijke vakantie

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. De tweepersoonskamer was inderdaad niet groot, maar goed te doen. Je bent er immers toch alleen 's avonds/ 's nachts. Er zit een klein koelkastje op de kamer, ideaal voor om wat drank gekoeld te houden. Club Aquarium is gelegen op een berg, je loopt de berg af om bij het strand en leuke restaurantjes te komen. Daar kun je ook de bus naar Ibiza stad nemen, let wel op, deze gaat 4x per dag. Bij de snackbar van het hotel geen pizza bestellen, in 1 woord: vies. Er zit een klein supermarktje bij het hotel waar je verse stokbroden fruit, groente en andere benodigdheden kunt kopen. Het is een rustig hotel, met een lekker groot zwembad. Wel wordt er veel Duits gesproken. De meeste medewerkers kunnen geen Engels, maar spreken Spaans en Duits.

• 6Vakantieganger04-07-2011

Best wel matig

Club Aquarium bestaat uit meerdere separate appartementgebouwen, op de heuvels van Cala Vadella. Inderdaad best fraai gelegen tussen de pijnbomen, maar wel een matig onderhouden complex. De omgeving is mooi, maar de tuinen rommelig. Ik was de niet zo gelukkige bezitter van een piepklein 2-persoons appartement. Gelukkig was ik alleen: het is een mini-kamertje van circa 3 bij 3 meter waar twee bedden, een tafel, een stoel en een vaste kledingkast met een klein oud koelkastje staan ingepropt. Verder was er een aparte en verouderde doucheruimte met toilet, alles was vergeeld en zat vol met brandplekken van sigaretten. Het douche-scherm was smerig, en de doucheslang (vermoedelijk uit 1980) beschimmeld. Het appartement, dat ook een balkonnetje kende van 1 bij 1, was ook erg vochtig en bijzonder gehorig. Als de buren thuis zijn hoor je alles - en als zij douchen is de druk volledig van de waterleiding. De wandeling naar het strand bedraagt zo'n 400 meter via een steile weg en is best pittig.

• 6van mourik08-06-2011

kamers verouderd voor de rest een leuk hotel

leuke vakantie gehad, kamers zijn aan een opknap beurt toe. Dan zou het een zeer goed hotel zijn.

• 7Gabriella & nicolas18-08-2010

erg gezellig en een mooie en gezellige plaats

Wij hebben het er erg naar onze zin gehad. Het is er lekker rustig en mooi gelegen. Het strand is met een stijle berg naar beneden maar zeker de moeite waard, vooral zonsondergang is er prachtig. Bij de restaurant's langs het strand kun je lekker en goedkoop eten. Tip: neem eigen parasol mee voor op het strand! Bij de receptie spreken ze ook Nederlands. Vanaf het strand kun je makkelijk en goedkoop met de bus naar de stad en andere plaatsen toe. Uitgaan in Ibiza is erg prijzig maar heel gezellig! De taxi's zijn er ook niet duur. De prijs en kwaliteit verhouding vonden wij goed.

• 9l en m22-07-2010

Leuk complex in de heuvels van Ibiza!!

Mooi complex(Je) in Cala Vadella,wij zijn net terug van een heerlijke relaxte vakantie,echt een van de mooiste plekken van Ibiza vlakbij de Es vedra waar je lekker kunt eten met een mooi uitzicht!! Aanrader is om een auto te huren voor de hele week,zo zie je veel van het eiland en kun je de mooie stranden op eigen houtje ontdekken.Aanrader is strand Benirras hippie strand waar ze overdag kleding en sieraden verkopen. Ibiza stad is leuk met mooie winkels waar je lekker kunt shoppen parkeren is wel wat minder, erg druk.De kamers zijn niet groot maar wij waren er alleen maar om te slapen dus ideaal,Supermarkt dichtbij niet duur.Je kunt de drukte zelf opzoeken.Het strand van Cala Vadella is top!! En wij vonden het een geslaagde vakantie!!

Aparthotel Club Aquarium info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)