Appartement Blanco Sol

Appartement Blanco Sol
7,5

16 tips over Appartement Blanco Sol

Monika1976, 26-5-2015
wij hadden best veel last van muggen. Muggenspul mee!
Monika1976, 25-5-2015
Wij hadden veel last van muggen. Dus de tip van ons...vergeet het muggenspul niet.
Fam. van der Meer, 26-10-2014
Erg leuk voor kinderen, snorkelen. O.a. bij Cala Comté, Cala Bassa, Cala Olivera. De rit naar de top van Sa Talaïa is een aanrader. Let wel op, er wordt geprobeerd extra geld in rekening te brengen bij o.a. restaurants. We bestelden 3 cola. Er wordt 1 cola te weinig gebracht. Je meldt het, ze brengen alsnog een cola, maar zetten die er wel bij op de rek., dus 4 cola. Op het strand kokosnoot voor €3 maar de verkoper geeft wisselg van €5. Benzine in huurauto bij lev. een streepje te weinig. Etc...

We hebben een aantal aanbieders voor Blanco Sol voor je op een rij gezet:

is, 17-10-2014
    Huur een auto en vraag van te voren om een laag gelegen appartement bij je reisorganisatie, dan hoef je niet zoveel trappen te lopen.
    Myrthe, 11-10-2014
    Auto huren vanwege ligging. Je kan niet lopen naar het strand.
    Rene, 7-9-2014
    Leuke vakantie omdat we met de auto heel Ibiza hebben ontdekt. Hotel was minder

Alex, 20-8-2014

Antonio,Rosa en hun 2 kinderen werken kei en keihard om de boel draaiende te houden,en dat gaat ze verdomd goed af,altijd vriendelijk en behulpzaam. wij kwamen om 1 uur s'nachts aan en Antonio hield de supermarkt open zodat wij nog even wat ontbijt en wat eerste spulletjes konden inkopen, 5 uur later opende hij de koffiebar weer! top mensen!

tot volgend jaar!

hortensius, 3-10-2013
    Een auto bij je verblijf boeken is wel een must. Hier kun je vervolgens alle mooie strandjes die Ibiza te bieden heeft mee bezoeken.
    Debby, 10-6-2013
    Heerlijk eten bij restaurant Can Jaume bij het strand van Cala Vadella.
    Weijermans, 1-4-2013

Als je boekt boek er absoluut wel een auto bij daar er buiten het verblijf weinig te beleven is.

Je moet een stukje rijden voor alles.

We hebben een aantal aanbieders voor Blanco Sol voor je op een rij gezet: