Appartement Blanco Sol

7,4

85 reviews over Appartement Blanco Sol in het Nederlands

Heerlijk gehad

AMM, 28-10-2017

Het appt ( nr 10) was ruim en voldeed prima.

De keuken was krap en de keukeninventaris mager. Maar goed, het is vakantie, wat kook je nou?

Verder was alles wel ruim en schoon en compleet.

Het uitzicht was geweldig: eerst over het zwembad via de palmen en wat villa's naar de zee met een of andere rotspartij. Echt mooi.

Het was handig dat je voor een lekker vers broodje ed. in het kleine winkeltje terecht kon.Het echtpaar dat de boel runt doet echt hun best voor je.

Verder is het idd fijn om een auto te hebben zodat je het eilandje een beetje kunt verkennen.

Nooit meer!

Sandra, 5-10-2017

Wat een oude tent, appartementen zijn gedateerd en de keuken plakt niets was schoon aan servies goed.

Leuk

de Jong, 31-7-2017

Blanco Sol ligt in een rustige mooie omgeving. Een auto is een must. Appartement is prima en voor Spaanse begrippen schoon. Veel jonge gezinnen met kleine kinderen. Grootste minpunt is de beheerder. Chagrijnig en schreeuwerig. Hij is uiteraard wel je grootste vriend als je veel geld uitgeeft op zijn terras en aan zijn te dure winkeltje en restaurant. Hij maakte opmerkingen als we met boodschappen langs kwamen lopen zoals 'kijken kijken niet kopen' en tsjongejonge of hij zei iets in het Spaans en keek ons dan aan. Heel vervelend en het heeft zeker onze vakantie beinvloed. Verder zou er gratis WiFi bij de receptie moeten zijn maar dit was niet het geval. Er is geen airco. Het zwembad bevat veel chloor. Mijn zoontje draagt een onderbroek onder zijn zwembroek en deze was zwart maar na 1 keer zwemmen paars. Het complex is verder netjes. De beheerder heeft een werknemer lopen die vanaf 7 uur sochtends tot laat alles bijhoud en schoonmaakt, zo ook zijn 2 Range Rovers...

Aanrader!

Yvonne, 25-5-2016

Zoooooo leuk! 4 kamerappartement is groot met 2 badkamers..... Stop in bad ontbreekt dus van thuis 1 meenemen. Eigenaar Antonio is heel aardig en loopt voor iedereen de hele dag door. Mooie omgeving maar een auto is wel nodig. T strandje verderop is ook erg leuk! Wij gaan hier zeker terug naar toe en dat doen we anders nooit dus zegt genoeg toch😃

Martijn, 22-5-2016

Met twee jongen kinderen geweest. Prima zwembad. Grote appartementen. Ligging noodzaakt een huurauto maar die heb je toch nodig voor Ibiza. Eigenaar en zijn vrouw absoluut gastvrij. Blokken 1,3,5 liggen aan drukke weg. Minder prettig.

Goed appartement

Linda van der Heijden, 18-10-2015

We verbleven in een 4 kamer appartement dat over de speeltuin uit keek. Mooi groot opgezet met een super groot balkon. De inventaris is karig maar alles is wel fijn schoon. Het stopje in het bad ontbreekt. We kregen er ook geen want de gasten zouden te veel water verbruiken volgens de eigenaar. Dat was lastig badderen met een baby. Douchen moet je kort, het warme water is snel op. De bedden zijn door de planken lattenbodem naar mijn smaak veel te hard. Het plastic zeil om het matras hebben we er af gegooid, zweterig ding. Het zwembad was in het najaar frisjes te noemen, wel mooi schoon en de bedjes zijn heerlijk. Het speeltuintje is leuk maar wel aan een opknapbeurt toe, de afgebroken wipkip en het gebroken boterkaaseierenspel sieren het niet. De ligging vraagt om een huurauto maar heb je die, dan ben je overal zo. De gratis Wifi werkt maar ten delen. Verder prima accomodatie voor een redelijke prijs.

Perfect met jonge kinderen

Ilse, 13-10-2015

Hele leuke accommodatie. Vooral met jonge kinderen. Leuk speeltuintje aanwezig. Relaxed zwembad goed overzichtelijk, omheind dmv hek. Wij hadden een 4 kamer appartement, op de eerste verdieping. Mega balkon, veel ruimte binnen, wel wat gedateerd. Geen last van mieren en muggen, hadden wel plak horren voor de ramen. Wel een huur auto nodig..

AMAZING

Levina, 29-8-2015

Zojuist thuis gekomen van 10 dagen Blanco Sol in Ibiza. Ik ben meerdere malen in Ibiza met kindjes geweest en deze accommodatie is bij uitstek toch mijn beste verblijf geweest.

Met 3 kinderen en vriend, verbleven we in een groot appartement met 3 slaapkamers. Tienerdochter een eigen kamer en de twee kleintjes samen op een kamer. De ouderschapsverlof had gewoon een eigen badkamer! Wij hadden uitzicht op het zwembad en de bergen daarachter. 'S avonds heb je echt het mooiste en rustgevende uitzicht, vooral als de kinderen dan op bed liggen is het goed vertoeven hier.

Op het complex is er een bar/restaurant en kleine campingwinkeltje aanwezig. 'S ochtends kan je daar warme broodjes halen.

Zwembad vonden de kinderen geweldig! Heel schoon. De eigenaar Antonio zag ik elke ochtend om 07.00 uur het zwembad filteren en het terras met ligbedjes schoonmaken.

NADEEL: geen airco

AANRADER: auto huren, want locatie is toch vrij afgelegen

Al met al een fantastische vakantie gehad bij Blanco Sol.

Goede appartementen met wat minpuntjes

doubled010, 17-8-2015

Wij moesten doordat we een last minute hadden 2 nachtjes hier overnachten. Het was heel gezellig en het voelt bijna als een camping. De eigenaar is erg aardig en vrolijk. Het eten was hier goed te doen, weinig mis mee. Het uitzicht is hier echt prachtig! Nu de minpuntjes, geen airco!!.. Dat was echt verschrikkelijk, wij hebben heel slecht geslapen (+/- 3 uurtjes per nacht) Dior de hitte. Hij verzekerde ons deze winter alle appartementen te voorzien van airco! Ook vond ik het water wat zoutig. Zowel het zwembad als het water in het appartement. Desalniettemin zou ik als er airco is overwegen terug te gaan. Je MOET alleen wel een auto huren want je zit echt rustig in de middle of nowhere wat ook lekker is! Wel is er een supermarkt op het complex en op 3 minuutjes lopen ook 1. Het is ook heel goed te doen met kindjes!

goed

Busch, 14-8-2015

goed en vertrouwd, voor ons de 6e x, schoon, prachtig onderhouden tuin, vriendelijke eigenaars die ons, omdat de reisorganisatie ons "vergeten"was, direct naar vliegveld bracht. heerlijk eten, heel lief voor kinderen! kortom echt een aanrader!!

We hebben een aantal aanbieders voor Blanco Sol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blanco Sol in Sant Josep de la Talaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blanco Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Blanco Sol scoort een 7.43 uit 10 op basis van 85 reviews.