Géén boekingskosten

Appartement Blanco Sol

SpanjeIbizaSant Josep de la Talaia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Blanco Sol voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 92 reviews

Meer appartement info

92 Reviews over Blanco Sol

• 8Lidy van der Most06-06-2022

Geweldig appart-hotel

Zet enthousiast,erg vriendelijk ook het personeel,super schoon en netjes,kindvriendelijk,2 aparte zwembaden,1 meer voor ouders met de kinderen en het andere zwembad voor de rustige zwemmer,zeer meer aangelegd,klein restaurant,wijntje,biertje erg voordelig,gewoon fantastische vakantie gehad

• 9Natuur
  • 8van Otterloo20-07-2020

Voor veel herhaling vatbaar

Al vaker hier geweest. Verwacht geen superdeluxe, maar wel veel gastvrijheid en een prima appartement, twee buitenzwembaden en veel kindvriendelijkheid. Een auto is wel nodig om wat uitstapjes te maken.

• 10Melissa Scherpenzeel04-10-2019

Heerlijke vakantie bij Blanco Sol 🌞

Heerlijk genoten van onze vakantie in Blanco Sol.

Eenvoudig degelijk ingerichte appartementen, maar alles is er wat je nodig hebt. En wat heb je nou eigenlijk nodig als je in zo'n mooie omgeving bent als op Ibiza?!

Fijn appartement. 2 zwembaden. Speeltuintje voor de kinderen. Je kunt er ontbijten, lunchen en dineren. Ook voor vegans zijn er opties te bespreken, zoals heerlijke gegrilde groenten met gegrilde aardappels met rozemarijn.

Een klein supermarktje is ook op het terrein, waar je in de ochtend ook verse gebakken broodjes etc kunt halen.

Heerlijk rustige groene omgeving. Prachtige baaitjes in de buurt (hele eiland heeft prachtige baaien)

And last but not least, De eigenaars zijn super lieve mensen en werken er zelf van 's ochtends vroeg tot in de avond met hun kinderen om het hun gasten naar wens te maken.

Wij vonden het echt een heel fijne plek en komen volgend jaar hier zeker weer terug. 💚🌞🙏🏻🌞

• 8Kirsten22-08-2019

Prima accommodatie

Prima accommodatie, alleen het ontbreken van een airco is in de zomer wel echt een gemis. Het zwembadwater was erg agressief, alle kinderen hadden last van uitslag op hun benen na het zwemmen. Appartement was ruim en rustig gelegen (zoals we ook gevraagd hadden). Schoonmaak voldoende en ook wisseling van handdoeken was om de dag. Eigenaar Antonio is erg luidruchtig aanwezig maar ze doen wel alles om het je naar de zin te maken. Eten is ook prima op het complex. Tip is het restaurant om de hoek. Goedkoop en lekker eten. De supermarkt om de hoek is ook voordeliger dan die op het complex.

• 6Joyce02-08-2019

Nooit meer

Personeel is vriendelijk, je hebt er mooie appartementen bij zitten met mooi uitzicht maar wij werden in een soort kelder gestopt aan een drukke weg, 2 x gevraagd of we van appartement konden ruilen, dit was niet mogelijk, erg jammer want we keken op witte muren, geen uitzicht en hoorden auto's en motoren langs razen, je moet het dus net treffen Ibiza zelf is erg druk in het hoogseizoen, op de stranden overal mensen (hutje mutje) de prijzen zijn erg hoog

• 3jo18-07-2019

heel vies

ongelooflijk dat die appartementen complex zoveel goeie reviews krijgt. Een heel vies appartement. Nou ja appartement ....wij werden weggestopt in de kelder. een ander appartement was niet mogelijk. pissebedden door heel het appartement. een kapotte schuifpui, Geen tv. de keuken was echte vies om te gebruiken. Gebruikt bestek. omdat het plafond in die kelder erg laag is is de plafond ventilator levens gevaarlijk. en een hork van een eigenaar. Maar als je van een vies appartement in een kelder houd moet je hier zeker naar toe gaan. Touroperator die dit appartement verhuurd wil dit niet review niet op hun website zetten. Helaas. en na 3 weken geleden met touroperator te hebben gemaild nog steeds geen reactie.

• 8Kees13-06-2019

Fantastisch en zeker waard om terug te gaan.

Eenvoudige meer zeer schone en keurig verzorgde appartementen. Regelmatige handdoek- en bedlinnenwissels. 2 keurige zwembaden met voldoende ligbedden in rustige omgeving.

Rosa en Antonio geven je het gevoel thuis te zijn en lopen letterlijk hun benen uit hun .... om het iedereen naar de zin te maken. Eventueel ter plaatse goed eten en gezellig terras/bar om 's-avonds nog een drankje te doen.

Aanbeveling om een auto te huren zodat het hele eiland bekeken kan worden. Vele mooie plekjes ontdekt.

Hier geldt nog ouderwetse gastvrijheid bij lieve mensen die nog echt hun best doen. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 8Mandy en Simon31-08-2018

Het boeken van blanco sol was een schot in de roos! Zeker voor gezinnen met kinderen is dit een toplocatie. Twee zwembaden, een speeltuintje, een restaurant waar serieus goed eten wordt geserveerd en als kers op de taart de hartverwarmende gastvrijheid van Antonio en Rosa. Zij doen hun werk, volgens mij, met veel liefde. Ze waren ook fantastisch met onze dochter.

Naar Cala Vadella is prima te lopen 20 min, wel met schoenen en geen slippers) , maar ook is er een bushalte om de hoek.

We raden deze accommodatie zeker aan!

• 9E.de Graaf28-08-2018

Fantastisch!

Heerlijke vakantie gehad, Antonio en Rosa hebben het keurig voor elkaar. Je kan er heerlijk eten , de appartementen zijn keurig .schone handdoeken en bedlinnen om de 2 dagen . de zwembaden zijn goed voor zowel kleine kinderen als volwassenen.
    Kleine winkel aanwezig om de meest noodzakelijke boodschappen te doen. Strand is met kinderen op 15 min. Loopafstand. Is prima te doen. Het is wel een aanrader om een auto nemen als je wat ondernemend bent. Nogmaals prima locatie voor jong en oud. Antonio en Rosa, wij hebben genoten en komen zeker een keer terug!!

• 8Corrie Lodema08-07-2018

thuiskomen in Ibiza!!!

We zijn met onze jongste dochter met haar gezin (2 kinderen) naar Blanco Sol geweest (al 6 x) Geweldige tijd gehad! We gaan in mei en altijd in september. Blanco Sol is een echt relaxte vakantie. Geweldig echtpaar Rosa en Antonio staan altijd voor je klaar. Het eten is prima.....maar onze dochter is een nog al ondernemend type dus gaat ze ondernemen.......de mooiste plekjes van Ibiza hebben we gezien bv ses Boques La Paloma etc

Appartement Blanco Sol info

Betaling

• VisaBeschikbaar

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• VaatwasmachineNiet beschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden