Appartement Blanco Sol

89 reviews over Appartement Blanco Sol in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mandy en Simon
31-8-2018

Het boeken van blanco sol was een schot in de roos! Zeker voor gezinnen met kinderen is dit een toplocatie.

Twee zwembaden, een speeltuintje, een restaurant waar serieus goed eten wordt geserveerd en als kers op de taart de hartverwarmende gastvrijheid van Antonio en Rosa. Zij doen hun werk, volgens mij, met veel liefde. Ze waren ook fantastisch met onze dochter.

Naar Cala Vadella is prima te lopen 20 min, wel met schoenen en geen slippers) , maar ook is er een bushalte om de hoek.

We raden deze accommodatie zeker aan!

Fantastisch!

E.de Graaf
28-8-2018

Heerlijke vakantie gehad, Antonio en Rosa hebben het keurig voor elkaar. Je kan er heerlijk eten , de appartementen zijn keurig .schone handdoeken en bedlinnen om de 2 dagen . de zwembaden zijn goed voor zowel kleine kinderen als volwassenen.

Kleine winkel aanwezig om de meest noodzakelijke boodschappen te doen.

Strand is met kinderen op 15 min. Loopafstand. Is prima te doen.

Het is wel een aanrader om een auto nemen als je wat ondernemend bent.

Nogmaals prima locatie voor jong en oud.

Antonio en Rosa, wij hebben genoten en komen zeker een keer terug!!

thuiskomen in Ibiza!!!

Corrie Lodema
8-7-2018

We zijn met onze jongste dochter met haar gezin (2 kinderen) naar Blanco Sol geweest (al 6 x) Geweldige tijd gehad! We gaan in mei en altijd in september. Blanco Sol is een echt relaxte vakantie. Geweldig echtpaar Rosa en Antonio staan altijd voor je klaar. Het eten is prima.....maar onze dochter is een nog al ondernemend type dus gaat ze ondernemen.......de mooiste plekjes van Ibiza hebben we gezien bv ses Boques La Paloma etc

Geweldige vakantie!

Fam. Lansbergen
11-6-2018

We hadden een mooi appartement met prachtig uitzicht op de zee én ventilatoren in de kamers. Het zwembad was fijn, evenals de ligbedden.

We hebben er lekker gegeten en Antonio en Rosa waren heel de dag voor iedereen aan het lopen. Ze waren erg gezellig en vriendelijk, ook tegen onze kinderen.

Het inventaris in het appartement was karig, maar voor ons genoeg.

Schoonmaak was prima; en om de dag schone handdoeken en lakens.

Op het complex waren voornamelijk Nederlanders. Meestal vinden we dat jammer, maar nu was het alleen maar gezellig. Ook leuk dat Antonio Nederlandse woorden weet.

We zijn naar Cala Vadella gelopen; over het fietspad. Met onze kinderen toch al snel 20 minuten onderweg. Leuk strand met leuke Beach Bar.

We hebben het hier heel fijn gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Heerlijk gehad

AMM
28-10-2017

Het appt ( nr 10) was ruim en voldeed prima.

De keuken was krap en de keukeninventaris mager. Maar goed, het is vakantie, wat kook je nou?

Verder was alles wel ruim en schoon en compleet.

Het uitzicht was geweldig: eerst over het zwembad via de palmen en wat villa's naar de zee met een of andere rotspartij. Echt mooi.

Het was handig dat je voor een lekker vers broodje ed. in het kleine winkeltje terecht kon.Het echtpaar dat de boel runt doet echt hun best voor je.

Verder is het idd fijn om een auto te hebben zodat je het eilandje een beetje kunt verkennen.

Nooit meer!

Sandra
5-10-2017

Wat een oude tent, appartementen zijn gedateerd en de keuken plakt niets was schoon aan servies goed.

Leuk

de Jong
31-7-2017

Blanco Sol ligt in een rustige mooie omgeving. Een auto is een must. Appartement is prima en voor Spaanse begrippen schoon. Veel jonge gezinnen met kleine kinderen. Grootste minpunt is de beheerder. Chagrijnig en schreeuwerig. Hij is uiteraard wel je grootste vriend als je veel geld uitgeeft op zijn terras en aan zijn te dure winkeltje en restaurant. Hij maakte opmerkingen als we met boodschappen langs kwamen lopen zoals 'kijken kijken niet kopen' en tsjongejonge of hij zei iets in het Spaans en keek ons dan aan. Heel vervelend en het heeft zeker onze vakantie beinvloed. Verder zou er gratis WiFi bij de receptie moeten zijn maar dit was niet het geval. Er is geen airco. Het zwembad bevat veel chloor. Mijn zoontje draagt een onderbroek onder zijn zwembroek en deze was zwart maar na 1 keer zwemmen paars. Het complex is verder netjes. De beheerder heeft een werknemer lopen die vanaf 7 uur sochtends tot laat alles bijhoud en schoonmaakt, zo ook zijn 2 Range Rovers...

Aanrader!

Yvonne
25-5-2016

Zoooooo leuk! 4 kamerappartement is groot met 2 badkamers..... Stop in bad ontbreekt dus van thuis 1 meenemen. Eigenaar Antonio is heel aardig en loopt voor iedereen de hele dag door. Mooie omgeving maar een auto is wel nodig. T strandje verderop is ook erg leuk! Wij gaan hier zeker terug naar toe en dat doen we anders nooit dus zegt genoeg toch😃

Martijn
22-5-2016

Met twee jongen kinderen geweest. Prima zwembad. Grote appartementen. Ligging noodzaakt een huurauto maar die heb je toch nodig voor Ibiza. Eigenaar en zijn vrouw absoluut gastvrij. Blokken 1,3,5 liggen aan drukke weg. Minder prettig.

Goed appartement

Linda van der Heijden
18-10-2015

We verbleven in een 4 kamer appartement dat over de speeltuin uit keek. Mooi groot opgezet met een super groot balkon. De inventaris is karig maar alles is wel fijn schoon. Het stopje in het bad ontbreekt. We kregen er ook geen want de gasten zouden te veel water verbruiken volgens de eigenaar. Dat was lastig badderen met een baby. Douchen moet je kort, het warme water is snel op. De bedden zijn door de planken lattenbodem naar mijn smaak veel te hard. Het plastic zeil om het matras hebben we er af gegooid, zweterig ding. Het zwembad was in het najaar frisjes te noemen, wel mooi schoon en de bedjes zijn heerlijk. Het speeltuintje is leuk maar wel aan een opknapbeurt toe, de afgebroken wipkip en het gebroken boterkaaseierenspel sieren het niet. De ligging vraagt om een huurauto maar heb je die, dan ben je overal zo. De gratis Wifi werkt maar ten delen. Verder prima accomodatie voor een redelijke prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Blanco Sol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blanco Sol in Sant Josep de la Talaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blanco Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.