Appartement Blanco Solstersterster

Meer appartement info

94 reviews over Appartement Blanco Sol

• 10Melissa Scherpenzeel04-10-2019

Heerlijke vakantie bij Blanco Sol 🌞

Heerlijk genoten van onze vakantie in Blanco Sol.

Eenvoudig degelijk ingerichte appartementen, maar alles is er wat je nodig hebt. En wat heb je nou eigenlijk nodig als je in zo'n mooie omgeving bent als op Ibiza?!

Fijn appartement. 2 zwembaden. Speeltuintje voor de kinderen. Je kunt er ontbijten, lunchen en dineren. Ook voor vegans zijn er opties te bespreken, zoals heerlijke gegrilde groenten met gegrilde aardappels met rozemarijn.

Een klein supermarktje is ook op het terrein, waar je in de ochtend ook verse gebakken broodjes etc kunt halen.

Heerlijk rustige groene omgeving. Prachtige baaitjes in de buurt (hele eiland heeft prachtige baaien)

And last but not least, De eigenaars zijn super lieve mensen en werken er zelf van 's ochtends vroeg tot in de avond met hun kinderen om het hun gasten naar wens te maken.

Wij vonden het echt een heel fijne plek en komen volgend jaar hier zeker weer terug. 💚🌞🙏🏻🌞

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Kirsten22-08-2019

Prima accommodatie

Prima accommodatie, alleen het ontbreken van een airco is in de zomer wel echt een gemis. Het zwembadwater was erg agressief, alle kinderen hadden last van uitslag op hun benen na het zwemmen. Appartement was ruim en rustig gelegen (zoals we ook gevraagd hadden). Schoonmaak voldoende en ook wisseling van handdoeken was om de dag. Eigenaar Antonio is erg luidruchtig aanwezig maar ze doen wel alles om het je naar de zin te maken. Eten is ook prima op het complex. Tip is het restaurant om de hoek. Goedkoop en lekker eten. De supermarkt om de hoek is ook voordeliger dan die op het complex.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Joyce02-08-2019

Nooit meer

Personeel is vriendelijk, je hebt er mooie appartementen bij zitten met mooi uitzicht maar wij werden in een soort kelder gestopt aan een drukke weg, 2 x gevraagd of we van appartement konden ruilen, dit was niet mogelijk, erg jammer want we keken op witte muren, geen uitzicht en hoorden auto's en motoren langs razen, je moet het dus net treffen Ibiza zelf is erg druk in het hoogseizoen, op de stranden overal mensen (hutje mutje) de prijzen zijn erg hoog

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 3jo18-07-2019

heel vies

ongelooflijk dat die appartementen complex zoveel goeie reviews krijgt. Een heel vies appartement. Nou ja appartement ....wij werden weggestopt in de kelder. een ander appartement was niet mogelijk. pissebedden door heel het appartement. een kapotte schuifpui, Geen tv. de keuken was echte vies om te gebruiken. Gebruikt bestek. omdat het plafond in die kelder erg laag is is de plafond ventilator levens gevaarlijk. en een hork van een eigenaar. Maar als je van een vies appartement in een kelder houd moet je hier zeker naar toe gaan. Touroperator die dit appartement verhuurd wil dit niet review niet op hun website zetten. Helaas. en na 3 weken geleden met touroperator te hebben gemaild nog steeds geen reactie.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Kees13-06-2019

Fantastisch en zeker waard om terug te gaan.

Eenvoudige meer zeer schone en keurig verzorgde appartementen. Regelmatige handdoek- en bedlinnenwissels. 2 keurige zwembaden met voldoende ligbedden in rustige omgeving.

Rosa en Antonio geven je het gevoel thuis te zijn en lopen letterlijk hun benen uit hun .... om het iedereen naar de zin te maken. Eventueel ter plaatse goed eten en gezellig terras/bar om 's-avonds nog een drankje te doen.

Aanbeveling om een auto te huren zodat het hele eiland bekeken kan worden. Vele mooie plekjes ontdekt.

Hier geldt nog ouderwetse gastvrijheid bij lieve mensen die nog echt hun best doen. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Mandy en Simon31-08-2018

Het boeken van blanco sol was een schot in de roos! Zeker voor gezinnen met kinderen is dit een toplocatie. Twee zwembaden, een speeltuintje, een restaurant waar serieus goed eten wordt geserveerd en als kers op de taart de hartverwarmende gastvrijheid van Antonio en Rosa. Zij doen hun werk, volgens mij, met veel liefde. Ze waren ook fantastisch met onze dochter.

Naar Cala Vadella is prima te lopen 20 min, wel met schoenen en geen slippers) , maar ook is er een bushalte om de hoek.

We raden deze accommodatie zeker aan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9E.de Graaf28-08-2018

Fantastisch!

Heerlijke vakantie gehad, Antonio en Rosa hebben het keurig voor elkaar. Je kan er heerlijk eten , de appartementen zijn keurig .schone handdoeken en bedlinnen om de 2 dagen . de zwembaden zijn goed voor zowel kleine kinderen als volwassenen.
    Kleine winkel aanwezig om de meest noodzakelijke boodschappen te doen. Strand is met kinderen op 15 min. Loopafstand. Is prima te doen. Het is wel een aanrader om een auto nemen als je wat ondernemend bent. Nogmaals prima locatie voor jong en oud. Antonio en Rosa, wij hebben genoten en komen zeker een keer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Corrie Lodema08-07-2018

thuiskomen in Ibiza!!!

We zijn met onze jongste dochter met haar gezin (2 kinderen) naar Blanco Sol geweest (al 6 x) Geweldige tijd gehad! We gaan in mei en altijd in september. Blanco Sol is een echt relaxte vakantie. Geweldig echtpaar Rosa en Antonio staan altijd voor je klaar. Het eten is prima.....maar onze dochter is een nog al ondernemend type dus gaat ze ondernemen.......de mooiste plekjes van Ibiza hebben we gezien bv ses Boques La Paloma etc

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Fam. Lansbergen11-06-2018

Geweldige vakantie!

We hadden een mooi appartement met prachtig uitzicht op de zee én ventilatoren in de kamers. Het zwembad was fijn, evenals de ligbedden. We hebben er lekker gegeten en Antonio en Rosa waren heel de dag voor iedereen aan het lopen. Ze waren erg gezellig en vriendelijk, ook tegen onze kinderen. Het inventaris in het appartement was karig, maar voor ons genoeg. Schoonmaak was prima; en om de dag schone handdoeken en lakens. Op het complex waren voornamelijk Nederlanders. Meestal vinden we dat jammer, maar nu was het alleen maar gezellig. Ook leuk dat Antonio Nederlandse woorden weet. We zijn naar Cala Vadella gelopen; over het fietspad. Met onze kinderen toch al snel 20 minuten onderweg. Leuk strand met leuke Beach Bar. We hebben het hier heel fijn gehad en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 2017
    8AMM28-10-2017

Heerlijk gehad

Het appt ( nr 10) was ruim en voldeed prima. De keuken was krap en de keukeninventaris mager. Maar goed, het is vakantie, wat kook je nou? Verder was alles wel ruim en schoon en compleet. Het uitzicht was geweldig: eerst over het zwembad via de palmen en wat villa's naar de zee met een of andere rotspartij. Echt mooi. Het was handig dat je voor een lekker vers broodje ed. in het kleine winkeltje terecht kon.Het echtpaar dat de boel runt doet echt hun best voor je. Verder is het idd fijn om een auto te hebben zodat je het eilandje een beetje kunt verkennen.

Gereisd met partner in oktober 2017

16 tips over Appartement Blanco Sol

• Hans Harteveld, 07-05-2012

Auto huren is zeer aan te raden. Schilderachtige baai/strand (Cala Comte) bezocht op 15 min. rijden Bezoek aan oude deel van Eivissa (Ibiza-stad)

• Peter, 06-05-2012

Tot 15 mei (2012) is er nog weinig toerisme op het eiland. Een auto huren is zeker aan te raden aangezien er nog geen bussen rijden.

• hortensius, 03-10-2013

Een auto bij je verblijf boeken is wel een must. Hier kun je vervolgens alle mooie strandjes die Ibiza te bieden heeft mee bezoeken.

7 vragen over Appartement Blanco Sol

• h, 04-01-2019

werkt de wifi goed?

werkt de wifi( betaald) goed, binnen in het appartement?

• C.A van de Lageweg, 25-09-2018

Bedlinnen

Bedlinnen is inbegrepen lees ik, geldt dit ook voor de kinderbedjes? Graag reacties, scheelt evt te veel inpakken! :-)

• Yvette, 10-09-2013

Handboeken

Is het de bedoeling dat je badhandoeken meeneemt? Of zijn die daar ook?

hortensius, 03-10-2013

Deze moet je inderdaad zelf meenemen

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia