Hotel Can Fuster

5 reviews over Hotel Can Fuster in het Nederlands

Mooie en rustige appartementen

eveline
16-9-2016

Can fuster is gelegen in een rustig dorpje Je moet wel een huurauto hebben om het eiland te verkennen Ibiza is goed voor een strandvakantie er zijn niet veel bezienswaardigheden Ibiza-stad is wel erg leuk om te zien en natuurlijk de hippie markt

Gereisd Met partner in augustus 2016

Mooi gelegen accomodatie, maar slechte bedden.

Martin en Diana
8-7-2016

Ligging is centraal en rustig, er is veel te zien in de omgeving. 's Morgens een uitgebreid en lekker ontbijt in de tuin. Onze kamer was meer een appartement met een keukentje, aparte slaapkamer en woonkamer. Het was alleen vervelend dat het tweepersoonsbed zelfs voor mensen met een gemiddelde lengte aan de kleine kant was en het matras erg hard!

Ons favoriete strand was 10 km verderop bij Cala de Sant Vicent. St. Joan de Labritja is een gezellig plaatsje met een paar restaurantjes en en een grote supermarkt.

We hebben ons prima vermaakt en vonden Ibiza een mooi eiland.

Gereisd Met partner in juni 2016

Geweldige accomodatie!

suusbrands
11-7-2011

Hotel Can Fuster is een erg mooie accomodatie in het noorden van Ibiza. Mooie, schone kamers met een eigen terrasje. Iedere ochtend kun je tussen 09.00 en 11.30 ontbijten, vers gemaakt eitje met lekkere kaas of ham, heerlijk broodje erbij en verder croissants, jam, yoghurt en veel vers fruit. Ook het zwembad is prima, mooi schoon water met ligbedjes. Nooit druk, want er kunnen maar 16 mensen in het hele hotel, wat meer op een klein appartementencomplex lijkt dan op een hotel. Op de kamer een minibar, waar je eventueel zelf ook nog wat koel kunt zetten. In een paar minuten in de auto ben je op de mooiste strandjes. Wat een contrast met de drukke stranden in het zuiden van Ibiza.... Heerlijk eten op het strand en dan naar een mooie zonsondergang kijken. Het dorp ligt op 200 meter en heeft een prima supermarkt, drie pinautomaten en twee restaurants. Een daarvan is vegetarisch, slow food en daar hebben we echt heerlijk gegeten. Kortom: een toplocatie! Voor met z'n 2 tjes echt aan te raden!

Gereisd Met partner in juli 2011

Heerlijke vakantie

Fam.van Ardennen
23-7-2009

Geweldige vakantie gehad in Can Fuster. Zeer rustig gelegen vlakbij klein dorpje. M ensen ontvangen je zeer vriendelijk en je krijgt er een heerlijk ontbijtje! Prachtige baaien op 10 min. afstand in een zeer groene omgeving. Wij vonden Aqua Blanca, Benirras en de kleine baai van Portinatx erg leuk. Ibiza stad natuurlijk, de hippiemarkt Las Dalias in San Carlos en de zonsondergang in Sant Antoni bij Cafe del Mar. Een aanrader voor mensen die van het andere Ibiza houden! Geboekt bij Eliza was here, prima verzorgd.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009
2007

Helemaal leuk! Mooi opgeknapte boerderij met een stuk of 8

Ruby
30-7-2007

Helemaal leuk! Mooi opgeknapte boerderij met een stuk of 8 appartementen erin verwerkt. Hoteleigenaren (gezin) erg vriendelijk en behulpzaam en ze kunnen een heerlijk ontbijtje voor je bereiden. 's Avonds is er ook mogelijkheid tot eten. Klein dorpje op loopafstand. Onderweg naar het zuiden van het eiland kom je genoeg leuke restaurantjes tegen. Rustige stranden in de buurt (met auto). Voor de hippe stranden en de gezelligheid van Ibiza stad moet je wel richting zuiden van het eiland, maar met een auto is alles prima te bereiken, zo groot is Ibiza niet. Maar dan je moet geen hekel hebben aan autorijden... (auto zit trouwens meestal bij reis inbegrepen) Schone, romantische, nieuwe appartementen en een prima zwembad omgeven door mooie natuur. Voor de echte feestbeesten misschien wat te afgelegen. En voor kinderen is er weinig te beleven.

Gereisd Met partner in juni 2006

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Can Fuster in Sant Joan de Labritja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Can Fuster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.