Vakantiehuis Can Escandell

Vakantiehuis

We hebben een aantal aanbieders voor Can Escandell voor je op een rij gezet:

Eliza was here
Eliza was here

1 review over Vakantiehuis Can Escandell in het Nederlands

Fantastisch eiland, prima rustige uitvalsbasis

Nick
18-6-2019

Leuk, afgelegen, rustig natuurhuisje met jacuzzi ( :D ). We hebben vanuit hier als jong gezin met twee kids (1 en 4) 10 dagen genoten van Ibiza. Wij hadden de studio geboekt, die netjes is en van alle gemakken voorzien: keuken, douche, jacuzzi en voldoende slaapruimte. Het zwembad is algemeen en op 200m. van het huisje, en rondom het huisje nodigt niet echt uit om samen te zitten of met de kids te spelen... dus geen huisje om overdag je tijd te verdrijven.

Pluspunten: + Rustige locatie (auto is wel echt nodig) + Vriendelijk personeel + Noorden van Ibiza heeft vele (ook kindvriendelijke) mooie strandjes, die allen binnen 20min. bereikbaar zijn

Verbeterpunten: - Geen wifi in de studio (gemak dient de mens, ook in de natuur haha) - Ontbijt biedt niet al te veel variatie: croissantjes, geroosterd brood, yoghurt en fruit.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Vakantiehuis info

• ZwembadBuitenzwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m

• Betaalde wifiGehele hotel

• Op het terreinTuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Can Escandell in Sant Joan de Labritja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Can Escandell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.