Hotel THB Naeco Ibiza - Adults Only

Hotel THB Naeco Ibiza - Adults Only

We hebben een aantal aanbieders voor THB Naeco Ibiza - Adults Only voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel THB Naeco Ibiza - Adults Only in het Nederlands

Heerlijk hotel

Karin
11-10-2017

Mooi en netjes hotel, personeel ontzettend aardig,

wij hadden enkel hotel en ontbijt en dat was bijzonder goed.

Leuke kamers, leuk rustig zwembad. De bedjes waren leuk maar wel hard.

Zeker een aanrader dit hotel, omdat men toch dichtbij het centrum zit maar niet de last hiervan hebt.

In het centrum wel heel veel Engelse.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel THB Naeco Ibiza - Adults Only in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel THB Naeco Ibiza - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel THB Naeco Ibiza - Adults Only scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.