Hotel THB Naeco Ibiza - Adults Only

Hotel aan zeeWeer vandaag27°22°
Hotel THB Naeco Ibiza - Adults Only
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor THB Naeco Ibiza - Adults Only voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel THB Naeco Ibiza - Adults Only in het Nederlands

Mooi hotel

Mireile
30-9-2018

Strak en schoon hotel!! Vriendelijk personeel. Stadje is 20 minuten lopen. Wel mooi buiten t feestgedruis. Stadje is echt leuk en van donderdag tm zondag een marktje vanaf 17.00u. (Id zomermaanden) Hotel is wel erg gehorig.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Eduard Horrach - THB Naeco Class Manager, marketing digital, Mon Mar 25 2019 18:03:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Mirelle!

Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die u heeft besteed om uw persoonlijke indrukken over uw verblijf in ons THB Naeco Class te delen. We verwelkomen altijd feedback, omdat het ons in staat stelt om de ervaring die we voor onze gasten creëren continu te verbeteren.

We willen u erop wijzen dat we alle punten die u hebt opgemerkt hebben gecontroleerd om hetzelfde ongemak in de toekomst te voorkomen en een uitstekend verblijf voor alle gasten te kunnen bieden.

We zijn ook blij om aan te kondigen dat het bedrijf nieuwe en geweldige projecten in gedachten heeft, die binnenkort zullen komen om al onze gasten nieuwe diensten en verrassingen te tonen. Om die reden zou het een enorm genoegen zijn om u terug te hebben in de toekomst, zodat we onze tevredenheid kunnen teruggeven aan uw bezoek.

Beste wensen namens alle medewerkers van het personeel van het THB Naeco Class.

Mooi hotel op super locatie

Johan
7-7-2018

Zeer mooi en net hotel. Genoten van de vakantie. Ligt op mooie locatie vlakbij strand en er zijn diverse winkels en restaurants zeer dichtbij. Ook de bushalte voor diverse uitstapjes naar de diverse stranden is om de hoek. Zeer veel ligbedden en zwembad met handdoeken service. Uitgebreid ontbijt. Enige grote nadeel was dat deuren van de kamers enorm veel kabaal maken. Dit merk je vooral ‘s nachts als het uitgaand publiek na middelnacht terugkeert. Zeer veel herrie.

Heerlijk hotel

Karin
11-10-2017

Mooi en netjes hotel, personeel ontzettend aardig, wij hadden enkel hotel en ontbijt en dat was bijzonder goed. Leuke kamers, leuk rustig zwembad. De bedjes waren leuk maar wel hard. Zeker een aanrader dit hotel, omdat men toch dichtbij het centrum zit maar niet de last hiervan hebt. In het centrum wel heel veel Engelse.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

FTI Reizen
FTI Reizen
Bebsy
Bebsy

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel THB Naeco Ibiza - Adults Only in Sant Antoni de Portmany/San Antonio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel THB Naeco Ibiza - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.