Hotel Sol Pinet Playa

10 reviews over Hotel Sol Pinet Playa

• 2018
    7Joop en Ria Punselie12-10-2018

goed!

Goed hotel - lekker eten - leuk strand niet veel te beleven in het plaatsje zelf

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8doubled01017-08-2015

Geweldige vakantie

Dit hotel is ons 3e hotel wat we boeken van de "Sol" keten en ook deze keer zijn we niet teleurgesteld. De kamers zijn niet groot en vrij basic maar super netjes! De ligging is uitstekend, omdat je net buiten de grote drukte zit. Voor €2,50 pp zit je op een bootje die voor het hotel afmeert, deze brengt je naar het centrum in 10 minuutjes. Daar is echt vanalles! Winkeltjes, restaurantjes en uitgaansgelegenheden. Het zwembad van het hotel is uitstekend, nog nooit gezien dat ze dat +/- 4 x per dag controleren en bijsturen! In de ochtend is er wel de bekende handdoeken race maar wij zaten eigenlijk nooit zonder ligbedje. Een auto of scooter huren is eigenlijk wel een must, hiermee zit je binnen 20 min in Ibiza stad, taxi kost ongeveer €30 enkele reis.. Dus vrij prijzig. Entertainment voor de kleintjes is goed verzorgd. Het zwembad is ook direct aan het strand gelegen, deurtje door en je staat op het strand! Kortom prima vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8nicole11-08-2014

Top vakantie

Wij hadden 2dagen van te voren een last minute naar dit hotel geboekt. We hadden geen idee waar we terecht kwamen, maar t is een heerlijke vakantie geworden! In de omgeving van het hotel is het rustig, maar met een bootje die elk halfuur vertrekt sta je in een paar minuten midden in de drukte. Dus er is voor iedereen wat wils. Het hotel had daarom ook variatie aan gasten van oud tot jong, jonge stelletjes en gezinnen

Het ontbijt was uitgebreid. Wij hebben geen gebruik van t avondbuffet. Het eten bij t zwembad was niet duur en prima. De kamers waren eenvoudig maar heel goed schoongemaakt!

Er word veel gedaan aan animatie, voor kinderen maar ook voor volwassenen. Enthousiaste animatiepersoneel. Zwembad was ook heel schoon en hotel zit gelijk aan een net strand.

Al met al lekkere vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Edith20-08-2013

Heerlijk verblijf

Hotel Sol Pinet Playa is een prima hotel op een geweldige locatie. Vanuit het zwembad kan je direct het strand oplopen. Gelegen aan een gezellige straat met winkeltjes en terrasjes. Gelukkig aan de "rustige" kant van de baai van San Antoni. Er is voldoende vertier aan deze kant en de overkant van de baai is echt voor jongelui die willen stappen. Overwegend Spaanse (70%) en Engelse (20%) gasten in onze periode. Het eten was goed. Keuze genoeg voor iedereen. Kluisje op de kamer kost € 15 per week. Airco op de kamer werkt prima. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Ook zeer geschikt voor mensen met kinderen want de animatie is geweldig. Je kan de hele dag beziggehouden worden als je dat wilt. Het enige minpuntje dat ik kan verzinnen is de behoorlijk harde muziek bij het zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6Remco74716-09-2012

65+

Hotel zit vol met Engelse prijsvechter-reisbureaus. Allemaal Engelsen, ouder dan 65. Dus 's avonds bingo. Hotel biedt ontbijt of half-pension. Zou alleen t ontbijt doen, dat overigens niet geweldig is. Het ligt in het rustigere gedeelte van Sant Antoni, aan de zuidkant. Als je komt om te stappen, dan is dit te ver lopen naar de clubs. Kom je voor het strand, dan is dit ook niet de goede plek omdat het strand behoorlijk vervuild is met stenen en zeewier. Zwembad is redelijk, maar te kort aan ligbedden die door de engelse ouderen meteen om 9 uur in beslag worden genomen.

Gereisd met partner in september 2012

• 7de heer Kas26-10-2011

degelijk en een beetje ouderwets

ligging is heel mooi aan de baai: mooi uitzicht vanaf balkon, leuk strandje met paviljoen tegen achterzijde van hotel. Bedden zijn niet comfortabel, geen koelkast op kamer. Wifi (niet op de kamers) tegen betaling is niet van deze tijd Vriendelijk personeel. Buffet is in orde.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 7Renee22-04-2010

prijs <-> kwaliteit goed

Alle kamers hebben (zij) zeezicht op de baai. Voor het hotel gaat 's morgens een boot die je naar de stad brengt. Kamer was prima, schoon , klein balkon met maar 1 stoel. Eten is minder. Alles was in buffetvorm. Ontbijt prima, maar diner had weinig variatie. Eetzaal was erg vol en in deze periode was 90% van de gasten 65+.

Gereisd met vrienden in april 2010

Hotel Sol Pinet Playa info