Appartement smartline Xaloc

• Jacuzzi
Meer appartementinfo

18 reviews over Appartement smartline Xaloc

• 8Bogaert11-09-2019

Voor herhaling vatbaar op een prachtig Ibiza

Goed hotel en vriendelijk personeel speciaal Angele bij de receptie

• 9Patricia04-09-2019

Een vakantie om nooit te vergeten top

Was een mooi en goed appartement en een mooi zwembad en alles dicht bij de winkels en de zee was echt super ik zou er zo weer heen willen

Met jonge kinderen

• 8Johan13-08-2019

Fijne vakantie gehad!

Fijn verblijf gehad zeer vriendelijk en hard werkend personeel vooral de oudere vrouw met bril was zéér goed in de weer en regelde het meteen als we ergens om vroegen bedden waren goed en er werd bijna elke dag schoongemaakt wel wat gehorig vooral buiten maar als we er last van hadden konden we dat melden en werd dat geregeld een huurauto is wel een pré en goed te parkeren bij het hotel . Een goede prijs kwaliteit verhouding. en als er iets is gewoon netjes vragen en dan wordt het opgelost.

• 8Karin sprengers23-07-2019

Heerlijk

Was heerlijk. Wat rot te vinden. De ingang zat in een hoekje. Je word op de hoofdweg vlug eruit gezet.

• 8Britt07-07-2019

Leuke ervaring

Appartement was erg netjes en personeel was vriendelijk.

Met vrienden

• 4Mariska29-06-2019

Mooi appartement, vies, veel geluidsoverlast

Leuk voor jonge lui, maar zeker niet voor ons. Ons appartement zag er prachtig uit, maar was erg vies. Het braaksel van de vorige bewoner hing nog aan de muren in de badkamer. Alles wat standaard hoort te zijn moet je om vragen. Toiletpapier, handdoeken, schoonmaak. Na 4 dagen nogmaals gevraagd of ons appartement schoongemaakt kon worden. Er ligt altijd zand/stof/broodkruimels etc. En dat is niet fijn aan je blote voeten. Dit zou een dag later pas kunnen. Prima! Helaas de dag erna niet schoongemaakt. Toen hebben we zelf maar om een bezem gevraagd zodat we het zelf hebben schoongemaakt. Het appartement is erg gehorig. Je kan letterlijk horen wat er buiten op straat besproken word. Erg veel dronken en schreeuwende mensen in het appartementencomplex vooral s’nachts, maar daar word niets aan gedaan. Voor een “zuipvakantie” zit je hier prima, maar voor een vakantie waarin je wilt uitrusten is dit geen aanrader.

• 8Mike12-06-2019

Prima verblijf

Prima verblijf met aardige mensen bij de receptie. Onder het appartement zit ondermeer een Engelse kroeg. Tot in de vroege ochtend irritant basgeluid die de muren doen trillen. Als ze deze tent sluiten dan zit je gebeiteld. Bedden liggen lekker. Goed en schoon zwembad met goede en nieuwe ligbedjes en parasols.

Alleenreizend

• 8Stel (42 & 46)06-06-2019

Super!!

Verblijf en service was top! Kamers, receptie en het zwembad precies zoals op de foto's. Regelmatig werden de handdoeken verschoond en als je iets nodig hebt hoef je het maar te vragen en ze helpen je. Om het eiland echt te zien is een auto aan te raden, de mooie baaitjes moet je gezien hebben.

• 7S Jansen05-06-2019

Prima

Prima hotel, zeker voor de prijs die we betaald hadden. Het personeel reageerde snel op onze vragen en verzoeken (het opmaken van de slaapbank wat vergeten was, extra dekens). We hadden een ruime kamer en een balkon. De schoonmaakster is twee keer langsgeweest in de week dat we er zaten. Er is een klein, gratis parkeerplaatsje bij het hotel, fijn voor onze huurauto.

Met vrienden

• 2018
    4Sonja15-08-2018

Nooit meer!

Voor ons nooit meer! De foto's op internet lijken prachtig maar.... We zaten midden tussen de lallende Engelse jeugd. Vreselijk. Dag en nacht herrie. In en aan de rand van het zwembad ( welke overigens wel mooi was) verzamelden ze zich met drank. Van relaxen bij het zwembad was dus geen sprake. De kamer was uitgeleefd. Geen deuren in het appartement, geen deuren in de kledingkast, geen spiegel meer in de douche. Geen schilderij meer aan de wand etc. Dat zegt al genoeg. We hadden uitzicht op een flat met nog meer feestende gasten. Moesten zelf om wc papier vragen en bovendien kon de rol niet hangen. Douche was lek. Gelukkig konden we na 2 nachten naar een ander appartement!! Toen hadden we nog geen schoonmaakster gezien of schone handdoeken ontvangen.

2 tips over Appartement smartline Xaloc

• Sjerzi, 23-02-2015

Ga voor het strand wel verderop. Het strand dat hier dichtbij ligt is niet boeiend. Echt een stadsstrand. Cala Tarida is bijvoorbeeld echt geweldig en direct met de bus te bereiken. Bij het hotel liggen bustijden naar verschillende stranden, heel handig!

• Rosanne, 07-09-2014

Huur een auto vanaf de AirPort, een dagje met de boot naar Formentera aanrader! Huur daar een fiets is beter dan een auto of scooter daar moet je namelijk voor betalen wat parkeren betreft.

0 vragen over Appartement smartline Xaloc

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats